Sara pov.
Ma trezesc somnoroasa si ma indrept spre bucatarie. Cred ca sunt singura treaza.Caut ceva de mancare in frigider,dar nu gasesc nimic inafara de fiale cu un lichid mov.Cacat.Caut si in dulapuri si spre marea mea minune gasesc un pachet de biscuiti.
Mananc cativa biscuiti, apoi imi fac o cafea si imi aprind o tigara.In timp ce pufaiam acel fum nociv ma gandeaam la familia mea,mi.e dor de ei dar nu vreau sa.ma intorc la viata mea normala, de fapt nu pot ,nu exista loc pentru mine acolo si pentru ei este mai ok. Dintr.o data simt doua maini care ma cuprind pe la spate.
Eu:-Hey.
Offender:- Hey.Cum te simti?
Eu:-Sunt bine.De ce?
Offender:- Cum de ce? Dupa ce s.a intamplat ce ai vrea sa spun?
Eu:-Nu stiu. spun intorcandu-ma cu fata spre el si pufaind fum in fata lui.
El imi ia tigara .
Eu:-Hey!
Offender:-Sti ca nu.i bine sa fumezi?
Eu:-Multe lucruri nu sunt bine de facut dar tot le facem.
Offender:- Sara esti sigur ca esti ok?
Eu:-Mda..... .
Offender:- Nu sunt convins de asta.
Eu:- Sa zicem ca mi.am adus aminte de lucruri care trebuiau sa dispara dar aparent nu au disparut. Dar sunt ok.
Ma indrept spre frigider si iau o sticla de vin. Si un pahar.Imi torn vin in pahar.
Eu:-Ceilalti sunt ok?Sunt cumva raniti?
Offenderman:-Neh, ei sunt bine.
Aprind inca o tigara si beau putin din pahar.Caut in buzunarul de la geaca si gasesc portofelul, macar bani am.
Imi indrept privirea spre el.Eu:- Imi faci o favoare?
Offender:-Ce?
Eu:- Du.ma pana in oras.
Offender:-De ce?
Eu:- Trebuie sa fac niste cumparaturi.
Offender:- Acum ti.ai gasit momentul de cumparaturi?
Eu:- Doar du.ma in oras, daca nu ai chef il rog pe Slender.
Offender:- Ok...hai.
Pune mana pe soldul meu si ne teleportam.Imi indrept privirea pe soldul pe care el tinea mana.
El a vrut sa si-o ea dar eu i.am prins-o fixand-o mai bine si cu cealalta l-am prins de haina si l-am tras spre mine sarutandu-l pasional.
Pariu ca nu se astepta la asta, sa fiu sincera nici eu, nu am habar de ce am facut asta, el imi raspunde la sarut.Am intreupt sarutul pentru ca am ramas fara aer.Eu:- AAAA, Scuze nu stiu ce m.a apucat, nu am vrut...shit.
El nu spune nimic, doar incepe sa rada de reactia mea.
Eu:- de ce dracu razi?! Asta a fost si primul meu sarut....
Offender:- Se vede, ca nu sti sasaruti, dar daca vrei te in vata unchiu Offender si poate te invat si altceva...
Eu:- .....hai sa nu, eu ma duc, te sun eu sa iti spun cad trebuie sa vi dupa mine.
Offender:- Sti ca imi esti datoare nu?
Eu:- Aha...
Primul lucru de facut este sa scot ceva marunti din banca.Ma indrept spre o banca apropiata de apartamentul meu, nu am de gand sa.l vand momentan.