Hastane

60 9 0
                                    

Geceyi hastenede gecirirler.Omer uyanir uyanmaz defneye bakmak icin yanina gider.Odaya girdiginde defne yerinde yoktur. Hemsire odayi toplamak icin girer.
Om: Hemsire hanim Defne nerde?
Hem: Defne hanimi az once kaybetdik. Basiniz sagolsun.
Omer bunu duydugunda kendini suclar. Bir ay boyunca hic kimse ile konusmaz.
Defne
(Agzindan)
Gozumu acdigimda bir odadaydim. Biraz kecdikden sonra iceri bir hemsire girdi. Beni kontrol etdikden sonra kosub birine haber vermeye gitdi. Yaklasik 5 dakika sonra iceri Deniz Tramba girdi.
Den:Nihayet prenses uyandin.
Def:benim burda ne isim var? Nouldu bana?
Den:kaza kecirdin.bende seni buraya getirdim.
Def:omer nerde?Ben onu istiyorum.
Den:omer seni unutdu bile.Hatta biri ile evlenmis. Sende benimle evleneceksin. Bende intikamimi alcam.
Def:yalan soyluyosun!
Den:al kendin bak.Deniz defneye bir fotoraf gosterir. Defne resime bakdiginda gozunden yaslar akmaya baslar.
Def:senden nefret ediyorum Omer Iplikci😪😪

Omer
(Agzindan )
Defnenin olumunden sonra kendimi eve kapatmisdim.onsuz hayatin manasi yoktu sanki.bir kacak gun kecdikden sonra kapi caldi.kapiyi acdigimda karsimda iz duruyodu.beni gorur gormez boynuma sarildi.Kotu gunlerimde iz yanimdaydi.
Om:iz benimle evlenirmisin. Ancak sadece kagit uzerinde.
Iz:tamam Omer ben buna da raziyim.iki gun sonra izle Omer evleniyodu. Denizde defneyi izlemesi icin getirir. Omer evet soyledikden sonra Defne yikilir oda denizin teklifine
Def:tamam evlenelim ama bir sartim var.
Den:neymis?
Def:omerin her seyine sahib olarak intikamimi alicam.
Den:kabul.ancak evlenmemiz icin ismini deyismak lazim.
Def:tamam
Deniz defneye sahte kimlik verir. Kimlikde ismi zeyneb idi.daha sonra hemen bir nikah yapip evlenirler.

Oyun Ortaya CikiyoМесто, где живут истории. Откройте их для себя