iddali biri olcam!

19 2 0
                                    

Gecenin sonunda Defne ile Omer kumsalda oturub denizi izliyorlardir. Omer konusmaya basladi
Om : Defne tesekkur ederim .Bana bu guzel gunu yasatdigin icin .
Def : neden tesekkur ediyosun ki zaten sen kendin benden bir sans istedin bende bunu sana verdim .
Om : dogru soyluyosun ama ben yine de tesekkur ederim. Birde seni sevdiyimi unutma .
Def : neyse ben bir lavoboya gidiyim .
Defne lavoboya gidib sakinlesmeye çalişir. Bu zaman denizden bir mektub gelir. Mektub da Defne buna bakmani istiyorum yazmis. Defne çok merak edib mesaji açdiginda omerle izin opusduyu bir resim cikar .Defne kendine cok kizar. Çunki omere  bugun bile olsa inanmak istemisdi.
Def : nefet ediyorum hepinizden Allah hepinizin belasini versin.(aglayarak )
Defne kendini toplayarak kumsala geri doner.
Om : nerdesin cok merak etdim.
Def : sanane .
Om : Defne noluyo ya .
Def : hic bisey. Ben odama çikiyorum .
Om : tamam iyi geceler.
Defne odasina girdigi an aynanin karsinda kendine bir soz verir.
Def: asla inanmak yok! Hep iddali olcam.!
Daha sonra aldiklarini denemeye baslar ama aldiklarindan bazilarini beyenmeyib kendine yardimci ola bilecek brini arar bu kisi yasemin.Hic beklemeyib arar.
Def : alo yasemin hanim bana bir konuda yardim ola bilirmisiniz?
Yas: oncelikle hanim yok sadece yasemin defnecim.
Def : tamam yasemin.
Yas : Simdi konu ne onu soyle .
Def : konu şu benim iddali giysiler almam lazim ama yardima ihtiyacim var.
Yas :anlasildi ve ben sana yardim edicem. Soyle yapalim ben senin icin Alisverise cikiyim giysilerin resmini sana atarim tamammi?
Def : tamam canim tesekkurler opdum bay.
Gece boyunca Omer defnenin neden ona karsi soyuk oldugunu dusunub durur. Defnede omere inanmak istediyi icin kendini suclar. Ikiside boyle geceyi gun eder.

 

Oyun Ortaya CikiyoМесто, где живут истории. Откройте их для себя