Eve geldigimde hemen odama cikdim. Ustumu deyisib dusa girdim. Bir an omeri yanimda hiss etdim. Ama sadece hayaldi. Dustan cikdikdan sonra ustume rahat biseyler gecirib asagiya indim. Deniz de yeni gelmisdi.
Den:karicim cok guzelsin yine.
Def:tesekkurler. Hadi yemeye gelmiyomusun.
Den:sen git ben ustumu degisdiriyim gelicem. Defne tamam anlaminda kafasini sallar.defne yemeyini yiyerken denizde gelib eslik eder. Aksam yemeyi bitdikden sonra her kes kendi odasina cikar.
Defnenin (agzindan)
Odama cikdim Omerden mesaj gelmisdi. Acib okudum. Mesajda yarinki partiye gelicekmiyim diye mesaj atmis. Mesajina bi cevap yazmadim. Merak icinde kalsin diye dusundum. Daha sonra yatib uyudum.
Yarin
Yatagimdan kalkmak istemiyordum ki Deniz beni uyandirmaya geldi. Bende onun geldigini aynadan gorduyum icin hemen yatakdan kalkdim.
Den:sen uyandinmi ? Bende seni uyandirmaya geliyodum.
Def:hm oylemi.
Den:Defne birlikde gidicez partiye .
Def:tamam .sen kahvaltiya in bende geliyorum.
Deniz odadan cikib kahvaltiya iner. Bende eli yuzumu yudukdan sonra ustumu degisib asagiya indim.Kahvaltiyi bitirdikden sonra hazirlanmak icin kuafore gidib sacimi yaptirdim( sac bu)
Sonra kiyafetimi giydim.( kiyafet bu )
Artik hazirdim. Deniz beni alma ya geldi ve birlikde parti mekanina gitmek uzere yola cikdik.
Omerin agzindan
Dus yapdikdan sonra ustume cok sik bir takim elbise giydim.Artik hazirdim. Parti mekanina gitdim izde ordaydi. Benim gozum ise defneyi ariyordu. Yanima iz geldi ve benimle dans etmek istediyini soyledi bende kiramadim. Biz dans ederken Deniz Tranba yaninda guzeller guzeli esi zeyneb Tranba (yani defne) vardi.defnenin denizle evlendiyini bilmiyodum. Cok sinirlendim bu duruma. Defne cok guzel olmusdu. Defne bana hic bakmiyodu.
Defnenin agzindan
Iceri girdigimde Omer izle dans ediyodu. Buda beni yerin dibine sokdu. Tabi bu durumu denizde gormusduki qulagima fisildadi
Den : goruyomusun Omer seni gercekden unutmus. Sende onu unutucaksin .
Def:haklisin.
Deniz beni dansa kaldirdi. Tabi Omerde bize baktigini bildiyim icin denizin teklifini gulumseyerek kabul etdim. Dans ederken denize daha yakinlasiyodum ki Omer beni kiskansin. Dans bitdikden sonra denize lavoboya gitmek istediyimi soyleyib yaninda ayrildim. Omerde hic kimseye caktirmadan arkamca gelib beni kolumdan yakaladi.
Om:Defne senin denizle ne isin var?Bana bi aciklama yap! (Bagirarak )
Def:Deniz benim kocam. Anladim!
Simdi birak kolumu.
Om:gel buraya .defneyi kolundan tutarak tualete sokdum. Allahdan hic kimse yokdu. Tualete girdigimiz an kapiyi kilitledim. Defneyi duvar ve kendi arama aldim.
Def: birak beni!
Om:Defne beni deli ediyosun
Def:omer yapma.
Om:Defne seni cok ozlemisim. (Dudagindan ve boynundan operek)
Def:omer istemiyorum. Birak beni.artik daha fazla bu azaba katlansaydim kotu seyler olucakdi diye hiss etdim. Daha sonra omeri itdim.
Def:yeter yeter yeter ! Ne istiyosun benden. Anlamiyomusun boyle yaparak kalbimdeki yarayi desiyosun (aglayarak )
Om:Defne sevgilim nolur inan artik ben bi tek seni sevdim. Diyib defnenin dudagina yapisdim. Ben opdukce defnede direnmeyi birakib karsilik verdi.belliki oda beni ozlemisdi.
Om:Defne sende beni istiyosun iste.
Def:omer beni lutfen cekil onumden Diyib omeri iterek kapiyi acib cikdim. Kapidan cikdikdan sonra yaralarimin acidigini hiss etdim. Arabanin yanina giderek denizin aradim.
Den:Defne nerdesin sen?
Def:Deniz yaralarim cok aciyo arabanin yaninda seni bekliyorum.
Den:tamam bekle hemen geliyorum.
Telefonu kapatdikdan sonra defnenin yanina kosdum. Defneyi acilar icinde kivrandigini gordum.
Den:Defne iyimisin.
Def:Deniz beni eve gotur nolur. Daha fazla duramam burda.
Den:tamam hadi gel seni arabaya bindirelim.