içim aciyo

18 2 0
                                    

Sahile geldigimizde kendimi tutamayib aglamaya basladim.
Ali:Defne iyimisin?
Def : içim aciyor .dayanamiyorum artik cok yoruldum.
Ali : seni cok iyi anliyorum. Ask acisi nedir bende biliyorum.
Def : pardon ya ben bilmiyordum.
Ali : onemli diyil . Izin sozleri yuregini paramparca yapdigi icin agrilarin basladidimi.
Def : evet .Ama artiq uzulmiycem.
Ali :Defne iyiysen gidelimmi yoksa usutuceksin.
Def : tamam.
Ali beni eve birakib evine gitdi. Bende sabaha kadar izin sozlerini dusunub agladim. Yine agrilarim artmisdi.
Omer
Defnenin nasil oldugunu cok merak ediyordum. Dayanamayib evine gitdim. Qapiyi çaldim açan olmadi. Ama isiqlarin yandigi gordum. Bu yuzden bahçe qapisindan eve girdiyim an defnenin yerde agladigini gorub yanina gitdim.
Om : Defne nouldu
Def : Omer saril bana!
Om : gel buraya .
Omer defneye sarildigi anda defnenin agrilari yeniden artdigi için agzindan bir inleme cikdi.
Def : ahh
Om : Defne hadi gel hastaneye gidiyoruz.
Def : Omer canim yaniyo.
Om : şşt tamam gecicek guzelim.
Defneyi hastaneye getirdiyim gibi acile aldilar. Bir saat sonra Doktor odadan çikdi.
Dk : Defne hanimin yakini sizmisiniz.
Om : evet benim .Defne iyimi
Dr : iyi ama ilaçlarini almadigi için boyle olmus. Korkulacak bir sey yok. He bir bu gun yanindan ayrilmayin. Aksam atesi ve bas donmesi ola biler.
Om : tamam tesekkurler.
Hastaneden cikib defneyi kendi evime getirdim. Onu yataga yatirib yatagin yanindaki koltukta çizimlerimi tamamlamaga basladim . 

Oyun Ortaya CikiyoМесто, где живут истории. Откройте их для себя