Defne denizle bulusmak icin Manuya gelir.Arabasini park etdikden sonra iceri girer.Deniz Defneyi gorur gormez ayaga kalkarak sandalyesini oturmasi icin ceker.
Den:meraba.bu gun ki konusman cok guzel di. Vallahi ben bile inanacakdim nerdeyse 😂
Def:sacmalama!her sey oyun icindi biliyosun.
Den:neyse sana bi haberim var.
Def:ne haberi?
Den:bir parti olucak.oraya butun sirketler gelicek.
Def: Bundan banane.
Den:sende benim karim olarak benimle geliceksin.
Def: Passionisdemi gelicek?
Den: evet
Def: tamam o zaman.ben gidiyorum.
Den:nereye?
Def:spora
Deniz tamam anlaminda kafasini sallar.Defne masadan kalkdikdan sonra Arabasina binip yuzmek icin spor alanina gelir. Tesadufe bak ki Omerde ayni yere gidiyodu.
Defne Omerden once gelir.iceriye girerek ustunu degisdirmeye gider.(Yuzme kiyafeti )
Defne ustunu giydikden sonra havuza gitmek icin cikdiginda biri ile carpisir. Defne ozur dilemek icin basini kaldirdiginda karşisinda omeri gorur.
Om:Defne senin burda ne isin var?
Def:yuzmeye geldim. asil senin ne isin var?
Om:bende yuzmeye geldim.
Def:banane canim. Simdi cekil onumden.
Om:Buyrun.
Defne hovuzun onune gelerek suya dalar. Yuzdukce omerle yasadiklarini hatirlar.o yuzden de suyun altina dalib kafa dinlemek ister.
Aynen boyle.
Omer defneyi oyle gorunce boguldunu sanarak suya atlar ve defneyi sudan cikarir. Defne neye ugradiginin anlayamaz.
Om:Defne iyimisin?
Def:iy-iyim
Om:ben boguldunu sandim onun icin suya atladim
Def:sadece kafa dinlemek istedim .
Om:beni cok korkutdun. Seni yine kaybetdiyimi dusundum.
Defnenin omerin evlendigi an gozunun onunde canlanir. Daha sonra kendini toparlayarak hic bisey demeden sudan çıkıp gider.omerde defnenin arkasindan baka kalir.