Dag evi

20 9 1
                                    

Gozlerimi acdigimda dag evinde oldugumuzu anladim. Hemen yatakdan kalkib kendime çeki duzen verib asagi indim.indiyimde omerin mutfakda oldugunu sandigim icin oraya bakdim. Ama Omer mutfakda yoktu. Belki bahçededir deyib bahceye cikdim.evet bahcedeydi. Beni gorunce hemen yanima geldi.
Om:Defne uyandin demek
Def:bizim burda ne isimiz var ?
Om : 1 gun biz olalim.
Def:hayir!ben gidiyorum.omer defnenin kolundan tutub kendine sabitleyerek dudaklarindan opmeye baslar. Omer opdukce Defnenin aklina omerin Defol demesi gelir ve hemen omeri iter.
Om:Defne noluyo?defnenin kolunu tutmak isterken
Def: Dokunma bana!
Om: canim sen iyi diyilsin gel eve girelim.
Def:sen gir ben yalniz kalmak istiyorum.
Om: olmaz hadi
Def:yeter ya yeter .Anlamiyomusun yalniz kalmak istiyorum (aglayarak)
Om :tamam .yeter ki sen aglama. Omer iceri gecib pencerenin karşisindan defneyi izler. Defne aglamaga devam ediyordu ki yagmur yagmaga baslar. Defne siril siklam olmusdu. Omer hemen kosarak defnenin yanina gelir.
Om:Defne hadi guzelim iceri girelim .Hasta olucaksin
Def: sanane . Yeter artik cok yoruldum .dayanamiyorum artik. Yalniz kalmak istiyorum.
Omer defnenin bu sozleri soylediyinde yureyine bicak saplanmis gibi olur .Kendini toplayarak defneyi kucagina alib iceri sokar.
Def:omer ben cok usuyorum
Om:tamam bebegim.
Def:omer beni birakma
Om:Defne senin atesin var guzelim. Omer hemen defneyi dusa sokarak soyuk suyu acar
Def: cok us - usuyorum
Om:şşt gecicek saril bana isinirsin.
Defne tamam anlaminda kafasini sallar.omer biraz dusda kaldikdan sonra defneyi cikarir. Defneye kiyafet vererek disari cikar. Defne ustunu giydikden sonra hemen yatagin uzerine uzanir. Hala cok titriyordu. Omer iceri girdiginde elinde bir buz torbasi vardi. Yaklasib defnenin atesine bakar. Hala dusmemisdi. Elindeki torbayi defnenin alnina koyar.defnenin atesi cok oldugu icin sayiklamaya baslar.
Def : Omer Omer beni birakma.
Om:Defne ben burdayim seni hic birakirmiyim. Biraz kecdikden sonra defnenin atesi dusmusdu ikiside uyumusdu. Sabah ilk Omer kalkar .asagi inib kahvalti hazirlamaya baslar. Defnede uyanir .kaldiginda halsizdi. Hemen telefonuna bakar denizin aramasini gorur. Denizi arar.
Den:alo Defne biraz daha iyimisin. Mesaj atmissin
Def: evet iyiyim. Deniz ben bir kac gunlugune amerikaya gitmek istiyorum kafa dagitmak icin.
Den:tamam Defne ben hemen bir bilet aliyorum benimde gelmemi istermisin?
Def:nolur Deniz ben kendim gitsem iyi olucak. Neyse kapatiyorum oglen evde bulusuruz.
Den:tamam Defne gorusuruz.
Telefonu kapatdikdan sonra asagi indim. Mutfakdan sesler duyarak oraya gitdim.
Om:uyandin demek. Hadi gec kahvalti yapalim.
Def:kahvaltidan sonra döne bilirmiyiz
Om:tamam doneriz
Kahvaltidan sonra eve gitdim denizle bulusub biletimi ve bavulumu alarak ucaga bindim

Oyun Ortaya CikiyoМесто, где живут истории. Откройте их для себя