Asansore bindikde omerle goz goze geldik. O kadar derin bakiyoduki kendimi ona kaptirmakdan korkuyodum. O yuzden hemen yuzumu diger tarafa cevirdim. Indikden sonra beni arabaya oturtdu. Hastaneye vardigimizda hemen doktorumun yanina gitdim.
Dr:Defne hanim iyi diyilsiniz hemen amerikaya gidib ameliyyat olmalisiniz.
Def:ne nasil.
Dr:Defne hanim belinize takdigimiz seyi cikarmamiz lazim. artik yuruye biliyosunuz.
Def:tamam.ameliyyat ne zaman ?
Dr:Yarin sabah
Def:tamam.bu arada Deniz beyin asla haberi olmiycak.
Dr:tamam efendim. Gide bilirsin iz.
Odadan ciktigimda Omer beni gorunce yanima geldi.
Om:Defne iyimisin?
Def:omer nolur beni yalniz birak!
Om: olmaz .gel benle.
Def:nereye ?
Om:kaciriyorum seni
Def:ne !ya birak gelmiycem.
Om:tamam bunu sen istedin. Omer beni kucagina alarak arabaya bindirdi. Sukru abiyede izin verdi. Arabayi kendisi kullaniyordu. Yola koyulduk.
Om:Defne neden konusmuyorsun?
Def:suan konusmak istemiyorum. deyib kulakligimi takdim.omer oflayarak surmeye devam etdi.ben cok yoruldugum icin once denize ciftlik evde biraz yalniz kalmak istediyimi soyledim. Sonra telefonu kapatdikdan sonra birazdan uyudum.
Omerin agzindan
Yolda boyunca defneyi izledim. O kadar tatli uyuyorduki kendimi opmemek icin zor tutuyordum.dag evine getirmisdim defneyi. Kiyamadigim icin uyandirmagib kucagima alib yatak odasina cikardim.