Dalam kereta,
Jimin terus mendekatkan Mukanya dengan Hara menyebabkan Hara kurang selesa.Hara sempat menolak muka Jimin jauh dari Mukanya.Mana taknya,bibir Jimin sikit lagi nak kena pipi Dia dah.Hara mana suka orang kiss Dia.Silap silap koma setahun nanti......
“Janganlah Jimin !!!!” marah Hara.Jimin smirk.Dia still mendekatkan muka Dia dengan Hara.Hara dengan geramnya terus berhenti kan keretanya ditepi jalan.Jimin dipandangnya dengan tajam.
“Kau nak mati ke ??” soal Hara.Jimin pandang Hara dengan tajam.
“Apa kau pandang Aku macam tu ?? Tahulah Aku ni cantik,” soal Hara lagi.Jimin buat gaya nak termuntah.
“Sorry sikit,Omma Aku lagi cantik,” balas Jimin.Hara pandang Jimin.
“Apasal kau kacau Aku ?? Kalau accident macam mana ?? Aku jugak yang Salah tau,” marah Hara sambil memeluk tubuhnya.
“Saja,aku tak puas hati dengan kau,” balas Jimin dengan selamba.Hara terus matikan enjin keretanya.
Hara pandang Jimin dengan senyuman nakal.
“Ke kau nak main ngan Aku hah Park Jimin ??” soal Hara dengan suara menggoda.Jimin telan liur.
“Habis Aku !!!! Yeoja ni bukan boleh bawak main main !!!!” jerit Jimin dalam hati.
“Kau jangan macam macam !!! Aku jerit nanti !!!!!!” jerit Jimin ketakutan.Maklumlah,Hara ni ganas jugak dengan namja.Bukan boleh bawak main main.
Hara smirk.Hara terus bukak tali pinggang keledar Dan mula bangun.Jimin yang melihat Hara itu sudah mula menjerit.
“Yah !!!!!! APA KAU NAK BUAT KAT AKU HAH ?!!!!!! AKU NAK BALIK !!!!! OMMA !!!!!! APPA !!!!!!” jerit Jimin dengan gaya macam nak nangis.
Hara mengusap kepala Jimin.Tersentak Jimin dibuatnya.
“Kau fikir Aku nak buat benda jahat Kat kau ke ?? Sorrylah Aku Takut kan kau,Aku just nak betulkan seluar Aku je,mianhae,” pujuk Hara membuatkan Jimin mengelap air Matanya yang mula mengalir.
“Kau jahat !!! Kau kejam !!!!” jerit Jimin lagi.
( Author : Aku rasa dorang nak dah tertukar jantina lah agaknya,Hara tu namja,Jimin tu Yeoja, apa lah...)
Hara menunduk.Memang niatnya tak nak buat macam tu Kat Jimin.
“Kalau kau tak nak buat,apasal kau smirk lah,senyum nakal lah !!! Apa ty ?!!!” jerit Jimin lagi.
“Aku Tanya kau,tekak kau tak sakit ke hah jerit dari tadi ?? Kang pecah jugak cermin kereta mahal Aku ni,” balas Hara Dan mula memandu.Jimin terus diam.Merajuk lah tu !!!
“Apa sikit majuk !!! Menyampah Aku dengan rambut Oren ni lah !!!!” jerit Hara dalam hati.Jimin dijelingnya sekejap.Muka masam.
“Apa pandang pandang ?!!” jerit Jimin.Terkejut Hara dibuatnya.Akhirnya Hara mengambil keputusan hantar Jimin balik Rumah balik.Habis terbantut niat Dia nak pergi Sungai Han.
Di hadapan Rumah Jimin,
Jimin terus keluar dari kereta tanpa sepatah perkataan pun.Bukan nak cakap terima kasih ke apa.
“Aduhai,ada jelah Dia ni,” keluh Hara dalam hati.Jimin terus masuk ke dalam rumahnya dengan muka masam.Hatinya masih sakit dengan apa yang Hara buat.
Hara mengeluh Dan mula memandu balik ke rumahnya semula.
Manakala Jimin,
Setelah Hara pergi,Jimin terus duduk disofa.Jimin mengurut Dada nya.
YOU ARE READING
THE LOVE BETWEEN US ( COMPLETE )
Random"Tak guna kau !!!!!!" - Jimin "Apa ??!!!! Kau fikir kau tu berguna sangat ke hah ?!!!" - Hara "Suka hati Aku lah !!! Kau semak apasal ?!!!" - Jimin "Geramnya Aku dengan kau ni !!!! Dah lah !!!!" - Hara "Saranghae....." - Jimin Hara dan Jimin.Yeoja D...