PART 24

94 9 4
                                    

4 Bulan kemudian,

Kesemua para Trainee milik SM Entertainment sudah debut.Group mereka diberikan nama Flower Girl.Seramai 6 orang.

Mereka ialah :

•Park Hara
•Kim Minjoo
•Jung Yemi
•Jeon Minju
•Kim Yura
•Park Chanra

Mereka telah buat comeback Dan akan mengadakan Fanmeeting di Seoul.

"Penatnya," Hara mengambil tempat disebelah Chanra.Chanra memandang Hara.

"Wae pandang Aku macam tu ?? Macam Aku buat Salah je," Hara memandang Chanra dengan pelik.Chanra hanya tersengih.

"Esok Kita ada Fanmeeting kan ?? Tak sabar rasanya," Yemi sudah tersenyum lebar.Terbayangkan saat mereka berjumpa dengan para peminat.

Hara hanya mampu diam.Dia mula terfikir pasal Jimin.

"Agaknya Jimin datang ke tak ye esok ?? Aku rindu sangat Kat Dia," Bisik Hara dalam hati.Dia sangat rindukan Jimin,termasuk kembarnya Dan Bts.

Kesemua member terus masuk ke tidur setelah selesai mandi Dan terus tidur.

Keesokannya,

Di Seoul Fanmeeting,

Ramai peminat sudah tiba di situ dengan awal.Tidak sabar mahu berjumpa dengan idol masing masing.

Bts Dan Hana juga ada disitu.Masing masing tidak lepas tersenyum senyum.

"Kau dah tengok lagu Joy yang kumpulan Hara Nyanyi tu ?? Bahagian Hara sedap Gila doh,aku tengok terjerit jerit dah jadinya," V memecahkan kesunyian antara mereka.Jimin hanya senyum.Perasaannya fokus pada Hara saja.

"Patut ke Aku ajak Dia pergi dating ?? Aku rindukan Dia..." bisik Jimin dalam hati tanpa lepas melihat tempat duduk yang para member bakal duduk.

"Dipersilakan,Flower girl !!!" suara para peminat mula menjerit dengan kuat.Kebanyakannya antara mereka meminati Hara.

"Park Hara !!!! Park Hara !!! Park Hara !!!" jerit Para peminat Begitu juga dengan Bts tanpa henti.6 orang perempuan terus Naik keatas pentas sambil tersenyum.Masing masing memegang mikrophone.

Hara memerhati sekeliling.Tiba tiba Matanya terhenti pada seorang namja yang sedang melambainya.Namja tu ialah Jimin.

"Jimin ?!!! Dia datang ?!!!" jerit Hara dalam hati.Hara tersenyum lebar apabila melihat Jimin Dan Bts.

Fanmeeting dimulakan.Kesemuanya sangat happy apabila berbual dengan bias mereka.

"Unnie !!!! Unnie cantik sangat !!! Saya minat unnie Gila Gila !!! Saranghae unnie !!!" jerit Salah seorang peminat pada Hara sambil tersenyum.Hara hanya tersenyum melihat peminatnya yang sangat bising itu.

"Hahahhaa,nae...nado saranghae,belajar baik baik tau..." balas Hara Dan memberikan tanda Tangannya pada buku peminatnya.

Akhirnya, giliran Jimin tiba.Jimin terus duduk dihadapan Hara.Mata Hara dipandang dengan lama.Air Mata mula mengalir.

"Oppa...neomu bogoshipeo..." Hara terus memeluk Jimin dengan erat.Jimin membalas pelukkan Hara.Air Matanya mengalir.

"Yeobo tahu tak Oppa terseksa kalau yeobo takde,oppa tak senang belajar kalau yeobo tak ada,oppa perlukan yeobo,saranghae Park Hara..." balas Jimin.Hara masih lagi menangis dalam pelukkan Jimin.Sungguh,namja yang dirindui berada dihadapan Matanya.

"Oppa tunaikan janji oppa," Hara mencium pipi Jimin.Jimin menatap Hara dengan lama.

"Malam ni Chagi sibuk tak ?? Kajja Kita pergi dating,Kita jalan jalan,nak ??" soal Jimin.Hara mengangguk.

"Dekat History Cafe,pukul 10 malam,oppa tunggu Chagi kat situ araseo ??" balas Hara.Jimin mengangguk.

Hara terus memberikan tanda Tangannya pada buku Jimin.Jimin mencium pipi Hara kemudian terus pergi ke member yang lain.

"Hara shii !!!!! Neomu bogoshipeo !!!!" jerit Hana Dan terus memeluk Hara dengan erat.Kedua duanya menangis.

"Kau sihat ?? Kau ok kan ?? Dorang tak dera kau kan ??" soal Hana dengan risau.

"Aku ok,sihat je,macam yang kau nampaklah,kau pulak macam mana ??" balas Hara.

"Aku pun ok je..kau makin cantik lepas jadi artis ni Hara,chukkae," balas Hana.Hara memberikan tanda tangan pada Hana Dan kembali memeluk kembarnya itu dengan erat.

Hara melambai tangan pada Hana.

"Kembar kau eh ?? Kau ada kembar eh ??" soal Minju yang tetiba mencelah.Hara mengangguk.

"Cantik jugak,tapi cantik lagi Aku," balas Minju.Hara mencubit Minju dengan Geram.

"Yow !!!!" Alien a.k.a V muncul didepan Hara secara tiba tiba.Hara tersenyum memandang V.

V terus memeluk Hara dengan erat.Hara membalas pelukkan V.

V menangis.

"Aku rindu dekat kau yeoja annoying,wae kau pergi tinggalkan sekolah tu ?? Tak pasal pasal Aku tak dapat tengok Lambhorgini kau dah," V mula menangis.Hara mengelap air Mata V.

"Alah Taetae, kan Aku dah bagi kau Ferrari,Bayangkan jelah tu kereta Aku," balas Hara sambil mengusap kepala V.V mengangguk.

"Tandatangan please !!" Hara terus memberikan tanda tangan pada V.V memeluk Hara buat Kali terakhir Dan terus pergi kearah Minju pulak.

Hara tersenyum memandang Jungkook yang berada dihadapannya.

Jungkook memeluk Hara dengan erat.

"Kau apa khabar ?? Sihat ?? Ok ke jadi artis ?? Penat tak ??" soal Jungkook tanpa henti.Hara hanya tersengih.

"Penat lah jugak,Aku sihat je,bolehlah jugak,ottokae...my Kookie..." balas Hara sambil mencubit pipi Jungkook.Jungkook hanya tersengih.

"Aku minta tolong dekat kau Kookie,tolong jagakan Jimin dengan Hana,dorang penting dalam hidup Aku..." Jungkook mengangguk.

"Untuk pengetahuan kau,Aku dengan Hana sekarang tengah couple,sweet Gila kitorang !!!" Balas Jungkook membuatkan Hara ternganga.

"What ?!! Dia tak cakap pun dengan Aku !!! Hampeh punya kembar !!!" marah Hara dengan Muka masam.Jungkook mengambil tanda tangan Hara Dan terus pergi.

Sekarang giliran Jin.

Hara memeluk Jin dengan erat.

"Hara macam mana ?? Sihat ??" soal Jin sambil mengusap rambut Hara.Hara mengangguk.

"Hara sihat,oppa pulak ??" balas Hara sambil tersenyum.Jin tersenyum.

"Oppa pun sihat,semua orang sihat, Jimin pun sihat...." balas Jin dengan Senyuman.Hara memberikan Jin tandatangan nya.

Jin terus pergi Dan diganti dengan Mamat Swag a.k.a Suga.

"Apa khabar ?? Sihat ?? Sedap jugak eh suara kau,Aku dengar pun sampai tertidur," Suga tersenyum pada Hara.Hara hanya tersengih.

"Biasa,aku memang berkebolehan," balas Hara membuatkan Suga nak termuntah.

"Tak Swag lah kalau jadi macam kau ni," balas Suga dengan selamba.

"Kau tak nak peluk Aku ke ??" soal Hara.Suga tersentak.

"Tak ingin Aku," balas Suga Dan mengambil bukunya yang sudah ditanda oleh Hara Dan pergi kearah Minju.Hara hanya tersengih.

"Annyeonghaseyo unnie," sapa seorang peminat Hara sambil tersenyum malu malu.

"Unnie kenal saya tak ??" soal Yeoja itu.Hara mengangguk.

"Awak pelajar dari Gangnam High School yang Tanya saya kenapa saya datang sekolah awak kan ??" balas Hara.Yeoja itu mengangguk.

"Saya akan jadi peminat nombor satu unnie,fighting unnie," balas Yeoja itu Dan terus pergi.

Fanmeeting berjalan dengan lancar.Bts Dan Hana sudah lama balik setelah selesai berjumpa dengan Hara.

Bersambung......

Hwanhee akan buat sesuatu dekat Hara,apa akan berlaku ?? Next part akan datang......

#Vote
#Komen

THE LOVE BETWEEN US ( COMPLETE )Where stories live. Discover now