Waktu rehat,
Hara tidak pergi rehat Tetapi pergi cari Cikgu Taeyeon.Nak pujuk sebab buat Cikgu tu sakit hati.
“Mana Cikgu ni ?? Kaki Aku nak tercabut dah ni,” rungut Hara sambil berjalan disekeliling sekolah.
Tiba tiba.....
“Taeyeon shii,kenapa awak nangis ??” kedengaran suara Cikgu Baekhyun dari belakang sekolah.Hara terus pergi kearah suara itu.
Kelihatan Cikgu Taeyeon sedang menangis dihadapan Cikgu Baekhyun.
Hara terus kearah Cikgu Cikgu nya itu.
“Cikgu,” panggil Hara.Cikgu Baekhyun Dan Cikgu Taeyeon pandang Hara serentak.
“Mianhaeyo,” Ucap Hara sambil menunduk.Cikgu Baekhyun hanya diam.Cikgu Taeyeon pulak pandang Hara dengan lama.
“Saya nak awak tarik balik kata kata awak dekat Cikgu Baekhyun,” arah Cikgu Taeyeon.Hara pandang Cikgu Baekhyun.
“Mianhaw Cikgu,saya sebenarnya bukannya minat Cikgu sangat,Cikgu sebenarnya takdelah handsome sangat bagi saya,tapi Cikgu nampak sesuai dengan Cikgu Taeyeon,” luah Hara membuatkan Cikgu Baekhyun tersentak.
“Jinjaro ??” soal Cikgu Baekhyun.Cikgu Taeyeon mengangguk.
“Saranghae,” luah Cikgu Taeyeon.Cikgu Baekhyun tersenyum.Hara yang terasa dirinya bagaikan tunggul disitu terus pergi dari situ tanpa cakap apa apa.Hampeh punya Budak.
“Lega rasanya,harap dorang couple lah,kalau tak berjaya jugak,Aku nak bunuh diri,” kata Hara seorang diri.
Tiba tiba......
Bukk !!!!!!
Tanpa sengaja Hara terlanggar seorang namja yang agak tinggi darinya.Hara terus bangun Dan menghadap namja itu.
“Mianhae,saya tak sengaja,” Hara meminta maaf pada namja itu.Namja itu pandang Hara dengan tajam.
“Aku rasa Aku ni cukup tinggi Dan agak besar untuk kau nampak,kau kalau tak nampak orang dekat depan kau,pakai cermin Mata lain Kali,ni nak bajet Mata cantik konon,” balas Namja itu.Hara pandang namja itu dengan Geram.
“Aku dah minta maaf kan ?!! Apasal susah sangat kau nak Maafkan Aku hah ?!!” jerit Hara dengan marah.Tersentak namja tu dibuatnya.
Namja tadi terus mengcengkam lengan Hara dengan kuat menyebabkan Hara mengaduh kesakitan.
Ok,susah kalau takde nama.
Namja tu ialah Henry.
Henry mengcengkam lengan Hara Dan menarik Hara masuk ke dalam sebuah kelas kosong yang berada di tingkat 2.Hara Cuba melepaskan diri Tetapi tidak berjaya.
“Sakitlah !!!!!!!!Lepaskan Aku lah !!!!!!” jerit Hara sambil Cuba Lepaskan Tangannya.Henry smirk.
“Kau akan jadi makanan Aku,” bisik Henry membuatkan Hara tersentak.
“Takkan !!!!!! Aku takkan biarkan maruah Aku diberi dekat kau !!!!! Takkan !!!!!!” jerit Hara sambil meronta ronta.
Di Dalam kelas yang kosong,
Henry terus menolak Hara kedalam kelas itu.Hara terbaring diatas lantai kelas itu.Henry smirk dekat Hara.
Henry pandang Hara dari atas hingga bawah.Hara terus menjauhkan dirinya dari Henry.Perasaan Takut menyebabkan Hara tak mampu melawan namja itu.
“Jebal....jangan apa apa kan Aku,” rayu Hara.Henry terus mengcangkung dihadapan Hara.Wajah Hara yang cantik dipandang.
“Mian,aku tak boleh Lepaskan kau,kau cantik sangat....” balas Henry Dan terus membuka baju nya dihadapan Hara.Hara tersentak melihat Henry yang tidak berbaju itu.
YOU ARE READING
THE LOVE BETWEEN US ( COMPLETE )
Random"Tak guna kau !!!!!!" - Jimin "Apa ??!!!! Kau fikir kau tu berguna sangat ke hah ?!!!" - Hara "Suka hati Aku lah !!! Kau semak apasal ?!!!" - Jimin "Geramnya Aku dengan kau ni !!!! Dah lah !!!!" - Hara "Saranghae....." - Jimin Hara dan Jimin.Yeoja D...