Waktu balik,
Hara Dan Hana berjalan sama sama ke Kereta mahal itu.Kelihatan ramai pelajar berkumpul disekeliling kereta mahal itu.
"Apa dorang buat ??" soal Hana.Hara terus menjerit.
"APA KORANG BUAT HAH ?!!!!" Jerit Hara.Semua pelajar terus lari.Hara membuka keretanya Dan terus masuk.Hana juga.
"Cantiknya," puji Hana.Hara hanya diam.
"Duduk diam diam,Aku nak pandu ni,kau jangan nak gerak sana sini," arah Hara Dan mula memandu.Hana hanya mengangguk.
"Bagitahu Aku nama hotel yang kau duduk tu," arah Hara.
"Nama hotel tu Master hotel," balas Hana.Hara smirk.
"Bapak cekai hotel yang kau duduk,apasal tak duduk yang taraf 100 bintang punya ??" balas Hara.(ada ke 100 bintang ??)
Hana hanya mencebik.
"You know right !! I'm doesn't have money to stay that hotel !!!!" balas Hana dengan Geram.Hara hanya senyum.
Hara meletakkan keretanya diparking V.I.P.Hana keluar Dan terus masuk kedalam hotel Dan ambil barangnya.
"Bukan haritu kau kata kau ada banyak duit ke sebelum kau pergi luar negara ??" soal Hara sendirian.
"Hana shii,kau still sama,mianhae Aku sakiti kau,hati Aku sakit sangat,jeongmal mianhae," bisik Hara dalam hati.Hatinya terasa dicucuk,dihentak,dilanggar, dipijak,ditoreh.
Hana terus masuk ke dalam kereta dengan beg nya.
"Dah," kata Hana.Hara terus menghidupkan enjin Dan mula bergerak ke rumahnya.
Di Rumah keluarga Park,
Hara meletakkan keretanya di dalam garaj milik banglo empat tingkat itu.Sangat besar.
"Kajja masuk," Hara terus keluar dari kereta Dan terus melangkah masuk kedalam Rumah dengan Hana.
Halmeoni Hara yang sedang membaca buku terkejut melihat Hara Dan Hana.
"Hara ?? Hana ??" soal Halmeoni.Hara Dan Hana hanya mengangguk.
"Bila sampai Hana ??" soal Halmeoni.
"Semalam Halmeoni," balas Hana sambil tersenyum.
"Taewon Ahjushi !!!!!!" jerit Hara.Seorang lelaki terus menghampiri Hara.
"Ada apa Cik Park ??" Soalnya.
"Saya nak Ahjushi hantar Lambhorgini kesayangan saya tu ke bengkel,suruh dorang servis,kalau boleh basuh sekali kereta tu bagi cantik Dan bersih," balas Hara Dan terus masuk ke bilik.
Halmeoni memandang Hana.
"Hara ada cakap sesuatu dekat kamu ??" soal Halmeoni.
"Dia cakap pun,ada yang menyakitkan hati,tapi takpe,Hana faham Keadaan Dia," balas Hana sambil tersenyum.Halmeoni hanya diam.Faham Benar dengan perangai cucu nya yang bernama Park Hara itu.
"Kamu pun tahukan mcam mana Dia ?? Kalau tak cakap benda menyakitkan hati dalam sehari bukanlah Hara namanya tu," balas Halmeoni sambil memerli Hara sekali.Hana hanya senyum.
Di Rumah Jimin,
Jimin berada dalam bilik sambil bermain dengan phone.Dia tengah chat dengan hyungnya.
Di Dalam chat,
"Annyeonghaseyo !!!!!" - Hoseok hyung.
"Yow !!!" - Yoongi hyung.
YOU ARE READING
THE LOVE BETWEEN US ( COMPLETE )
De Todo"Tak guna kau !!!!!!" - Jimin "Apa ??!!!! Kau fikir kau tu berguna sangat ke hah ?!!!" - Hara "Suka hati Aku lah !!! Kau semak apasal ?!!!" - Jimin "Geramnya Aku dengan kau ni !!!! Dah lah !!!!" - Hara "Saranghae....." - Jimin Hara dan Jimin.Yeoja D...