PART 22

92 10 3
                                    

Waktu balik,

Hwanhee berjalan kearah Hara yang sedang berjalan kearah keretanya.

"Hara shii,hati hati tau balik,jumpa esok, annyeong," Hwanhee tersenyum memandang Hara.Hara membalas Senyuman Hwanhee.

"Nae,awak pun," balas Hara.Hwanhee mengangguk Dan terus berjalan meninggalkan Hara.Hara terus masuk kedalam kereta.

Pakk !!!!!!!

Hara menghentak stereng kereta nya dengan Perasaan bercelaru.Pening tentang Hwanhee dengan Jimin.

"Gwenchana ??" soal Hana pada Hara dengan risau.Hara hanya diam.

"Kenapa ni ?? Cuba cerita Kat Aku," Hana Cuba membantu Hara.Hara pandang Hana.

"Hwanhee sukakan Aku,apa Aku nak buat ?? Aku tak cintakan Dia langsung," terang Hara.

"Jimin pulak ??" soal Hana lagi.Hara mengangkat Bahu.

"Jimin Aku tak tahu pulak," balas Hara.Hara terus start enjin kereta Dan mula memandu meninggalkan kawasan sekolah.

•Hwanhee•

Hwanhee ternampak Jimin sedang bersandar di sebuah Tiang.Hwanhee kearah Jimin dengan Perasaan sakit hati.

Buk !!!!!

Muka Jimin ditumbuk nya.Jimin tersentak apabila Mukanya ditumbuk secara tiba tiba.Hwanhee pandang Jimin dengan tajam.

"Jangan mimpi Aku akan Lepaskan Hara dekat kau Park Jimin !!! Takkan !!! Hara akan jadi milik Aku !!!" jerit Hwanhee dengan marah.Jimin terus bangun Dan...

Bukk !!!!!

Jimin terus menumbuk Hwanhee.Bibir Jimin berdarah sedikit. Begitu juga dengan Hwanhee.

"Kalau kau berani apa apakan Hara,Aku takkan Maafkan kau Lee Hwanhee, Aku takkan," balas Jimin.Hwanhee memandang Jimin dengan tajam.

"Aku tahu kau suka Hara !!! Kenapa kau pergi pendam lagi ?!!! Ke kau nak Lepaskan Hara kat Aku ??" balas Hwanhee membuatkan Hati Jimin sakit.

"Berani kau buat macam tu,Aku akan pastikan kau koma buat selama lamanya Lee Hwanhee," Tersentak Jimin dengan Hwanhee apabila Jungkook sedang berdiri menghadap mereka berdua.

Jungkook smirk.Bts juga ada sekali.Hwanhee terkejut melihat Bts.

"Apa kau pandang ?? Tahulah Aku ni handsome," sergah Suga dengan kasar.Bts pandang Suga dengan tekak loya.Hwanhee pandang Jungkook.

"Kenapa kau nak pertahankan Hara ?? Ke kau sukakan Dia jugak ??" soal Hwanhee.Jungkook smirk.

"Aku suka Dia ke tak ke bukan masalah kau,kau ingat,sekali kau buat dekat Hara,kitorang bertujuh akan cari kau sampai ke lubang cacing," ugut Jungkook.Hwanhee terus lari meninggalkan Bts.

Jin pandang Jimin.

"Gwenchana ??" soal Jin.Jimin mengangguk.

"Aku Takut Dia guna Cara kasar untuk Dapatkan Hara," balas Jimin dengan Perasaan risau.Ye,Dia cintakan Hara.Tak sanggup nak Lepaskan Hara Begitu saja.

"Kau kena cepat Jimin," balas Jhope sambil memeluk bahu Jimin.

"Gaya macam Hara tu nak kena bunuh pulak,nak kena cepat lah,itulah,inilah,susah jugak bercinta ni..." balas V sambil tersenyum petak.

"Aduhai Alien oiii,kalau Kita cintakan orang tu,kenalah cepat cepat Dapatkan Dia,kau sanggup cinta kau tepuk sebelah tangan je ?? Sanggup ??" balas Jin Dan terus menunjal kepala V.V pandang Kedua Dua Tangannya.

THE LOVE BETWEEN US ( COMPLETE )Where stories live. Discover now