B

2.3K 135 18
                                    

Louis
"Louis tak mi ideme,dávaj na Hazzu pozor " povedala mi a sklonila sa k tomu malému chlapcovi ktorý stál vedľa mňa."Áno mama Louis namna bude musieť dávať pozor lebo to Harry povie mamine"povedalo to malé dokonalé dieťa a vyplazilo namna svoj jazyk.Ach,Harry keby si vedel ,že sa dá ten jazyk použiť aj na niečo iné ako na toto."Jasné mama,"povedal som jej a skôr ako stihla povedať ďalšiu zo svojich sprostych pripomienok  zavrel som jej dvere nosom.
"Boo ideme pozerať Hľadá sa Nemo!"vykríkol pomne Hazz a svojou malou ruvickou ma ťahal k televízoru kde si sadol do tureckého sedu na zem a ja som ho musel odniesť."Boo ,ne!"vykríkol pomne keď som ho zdvihol zo zeme snažiac sa ho posadiť na sedačku.

"Boo!"vykríkol a potiahol ma za vlasy načo som vykríkol a hodil som ho na sedačku kde som mu okamžite spacifikoval ruky nad hlavou.Bolo neuveriteľné že rozprávka pokračovala v plnom prúde ale Harry svoje oči neodtrhol od tých mojich.Keď som zbadal ,že sa moja hlava začína samovoľne približovať k tej jeho rýchlo som sa  prebral z tranzu."Pozeraj rozprávku ,neskôr sa pôjdeš okúpať"povedal som mu a nechal som ho tam ležať.

"Harold notak"povedal som Harrymu keď sa zavrel v izbe a práve keď som chcel znova zaklopať otvoril dvere a vybehol z   izby úplne nahý.Mal som čo robiť aby som sa naňho okamžite nevrhol.Zasran,určite si nevie ani len predstaviť aké mi robí muky.
Položil som ho do vane ale on ma potiahol k sebe pričom moja ruka skončila na mieste kde sa nikdy nemala dostať ,možno len v mojich snoch.

"Boo"povedal mi prekvapene keď som ruku z jeho malého penisu stále nedával dolu."Mám nápad Hazz,zahráme sa hru doktor Loui "povedal som mu a jeho očká sa rozšírili zvedavosťou.Vedel som ,že hre neodolá.

"Pravidlá sú jednoduché.Musíš byť tíško a počúvať Louiho"povedal som mu a on spokojne prikývol.Dobrý chlapec.

Opatrne som dlaňami klzal po jeho jemnej pokožke na nohách až som s nimi zaplul pod vodu .Harryho očká boli čoraz väčšie kým som sa dostal k jeho malému pokladiku."Nozicky máte v poriadku pán Tomlinson teraz skontrolujeme dôležitejší orgán"povedal som mu. Rukou som sklzol k jeho penisu a stlačil som ho.Harryho reakcia bola okamžitá.Zalapal po dychu a hlavu oprel o hranu vane.

Preryvane dýchal ale neodtiahol moju ruku z jeho  tela preč.Nie,namiesto toho sa pohodlne  usadil a nechal ma tak.

"Loui nie musím ísť cikat!"vykríkol pomne ale ja som ho stále držal vo vani."Nie,Hazz to je len taký pocit nepotrebujes ísť na Wc,len chvíľku počkaj" povedal som mu.Venoval mi svoj zmätený pohľad ale stále namna pozeral svojimi nádhernými očami.Silnejšie som stlacal jeho malý penis až kým Hazz nevydal zvláštny zvuk a čistú  vodu   vo vani nezaplnila biela tekutina.Hazz hlasno oddychoval keď som ho vybral z vane a on sa kumne pritulil.

"Som unavený Boo"zašepkal mi do hrude a zavrel svoje očká kým ja som ho niesol do svojej izby.Kým som tam prišiel Harry spokojne zaspaval a keď som otvoril dvere do  moje izby Harry už spokojne spal.

Obliekol som ho do svojho voľného trička a boxeriek ,ulazajuc ho do svojej postele.

Ja sám som sa obliekol do pyzama ale pred tým ako som si k nemu ľahol som zhasol svetlo v celom dome,vypol rozprávku a skontroloval som alarm.A však nemohol som zabudnúť na svoj denník do ktorého som si musel dneskajší deň zaznamenať.

Drahý denník

Dotkol som sa ho. Jeho nádherné telo mi patrilo. Aj keď len na pár minút ale patrilo.Jeho jemná pokožka bola ako paperie ani ten najjemnejsi zamat sa jej nevyrovná.Teplá a jemná.
Nezniesol by som predstavu,že sa ho niekto dotýka a ja to niesom.
Myslím si,že som schopný preňho aj vraždiť.

Mám pocit,že prinom strácam zdraví rozum.
Strácam sa v tme.
Už milión krát som si povedal,že naňho nesmiem myslieť ako na sexuálnu hračku ale nejde to.Stačí aby sa namna raz pozrel svojimi nádhernými očami a ja pomaly zabúdam aj na vlastné meno.

Nie,nemilujem Harryho.
Chcem len jeho telo.
Užiť si.

Zničiť jeho nevinnosť.

LouisXx.

Neviem čo si mám o tejto časti myslieť????
Nechcem zatiaľ písať horšie veci ako pár dotykov ale neboj.te sa aj a tie príde.:D

Veľmi pekne vám chcem poďakovať za viac ako 100 prečítaní .Urobili ste mi obrovskú radosť ,rovnako ako aj s votes a komentarmi.

Čo sa týka tejto časti sľúbila som ju skorej ale nevedela som napísať to čo sa mi snívalo :(
Bolo to až príliš komplikované tak som z toho vybral aspoň to hlavné :) 

Prosím napíšte mi čo si o tejto časti myslíte :)
Niekedy mám pocit,že je to čoraz horšie :(

Ďakujem

Votes
Koment
Poteší

Nikol.

Monster Where stories live. Discover now