E

1.7K 129 2
                                    

Louis
"Harry prosím upokoj sa ,všetko bude v pohode"povedal som Harrymu kým on mi plakal v rukách.Hladil som ho po mokrej hlavičke a v duchu som preklinal deti ktoré sa ho dotkli.
Môj malý Hazz si nezaslúži cítiť nenávisť.Ochranim ho od všetkej nenávisti.
Vzal som Harryho na ruky a jeho tašku som nechal na toaletach kracajuc s ním k môjmu autu.
Položil som ho na zadné sedadlo,pobozkal som ho do vlaskov a zavrel som dvere.Predtým ako som sa rozhodol odniesť Hazzu preč som utekal k bankomatu z ktorého som vybral všetky peniaze ktoré si naša rodina ušetrila na horšie časy a nastúpil som do auta.Išiel som sa roztopit keď som zbadal ako Harry spokojne spí na zadných sedadlách.Musel byť veľmi unavený.Ale neboj sa Hazz ja sa o teba postaram.

Vycuval som na prijazdovu cestu a auto som otočil na úplne iný smer akým bol náš dom.

Nedovolím aby mu ublížili.

Vezmem ho preč,na krajšie miesto.

Kde budeme len mi dvaja ,navždy spolu.

Prešiel som na diaľnicu smerom do Londýna a na tvári mi žiaril vytazny úsmev.Nemusel som sa báť že nás niekto nájde.Idem do lesov ,do chati Malikovych.Zayn Malik bol môj kamarát ktorý pred pár rokmi odišiel s rodičmi do Istanbulu ale chata zostala nedotknuta a a opustená.Nikto o nej nevie,len ja.

Cestovali sme necelých 9 hodín keď sa predomnou zjavilo hlboké jazero a ja som potichu vystúpil aby som nezobudil anjelika v aute.Vytočil som číslo na svojho chorého otca a čakal som kým to zdvihne.Na moje prekvapenie mi zdvihla naša hystericka mama."Louis kde je Harry,kde je môj synček?"spýtala sa a ja som počul ako potichu vzlykla."Nedostanes ho späť matka nikdy si sa oňho nezaujímala" povedal som naštvane."To nie je pravda Louis kde je môj syn?"spýtala sa a naplno sa rozplakala.
"Je Môj pocujes môj!"vykríkol som do telefónu "Nikdy ho nedostanes späť,patrí mne!"skríkol som do telefónu z ktorého vychádzali len hlasné vzlyky."Čo mu chceš urobiť?"spýtala sa ma vydesene.
"Bude ma milovať tak ako ja milujem jeho mama ,bude môj malý poslušný chlapček"povedal som jej."Louis si chorý ,zavoláme doktorovi a on ti pomôže"povedala mi matka."Ja niesom blázon!"vykríkol som.Pomaly vomne vrel hnev.
"Louis je mu 10 on ešte nevie čo je to láska!"zakričala predtým ako som ju zrušil a telefón som hodil hlboko do jazera.Ešte by mi chýbalo aby nás vystopovali policajti.
Znova som nastúpil do auta,skontroloval som spiaceho Harryho a vydal som sa smerom k nášmu novému domovu.

Louis tak strašne miloval svojho malého bračeka že si vôbec neuvedomoval že má jeho mama pravdu.

Bol chorý láskou k Harrymu.

Ajokky,j,D
Prepáčte že nebola nová časť ale mala som niečo ako blok.Vôbec nič ma nenapadlo ale vďaka bohu sa mi vrátila muza.

Dúfam že máte pekné prázdniny a slnečné dni.U nás prší:(

Votes
Koment
Poteší

Dakujem za votes a komentáre k minulej časti.

Nikol.

Monster Where stories live. Discover now