H

1.8K 129 10
                                    

Už týždeň bezúspešne polícia pátra po 10 ročnom Harrym Tomlinsonovi a jeho 17 ročnom bratovi Louisovi ktorý svojho brata uniesol zo školy.Matka týchto dvoch nezvestných chlapcov povedala pre políciu pár slov vďaka ktorým urobili policajti profil mladého Louisa Tomlinsona."Môj syn sa veľmi dlho zaujímal o Harryho a zamiloval sa doňho.Bojím sa že Harry však nieje schopný jeho lásku,nazvime to tak opätovať."

Preto prosíme občanov a okolie ak ste niekdo zahliadli týchto dvoch chlapcov

Preto prosíme občanov a okolie ak ste niekdo zahliadli týchto dvoch chlapcov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Louisa Tomlinsona

Harryho Tomlinsona

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Harryho Tomlinsona.

Prosím okamžite s kontaktujte políciu.

Ďakujeme.

Harry

Ozýval sa hlas z rádia kým ja som bojoval s lanom ktoré bolo okolo môjho tela.Nič ma na tomto vyhlásený nepotešilo.Ľudia nás nemajú šancu nájsť sme až príliš ďaleko od civilizácie.Hlboko v lese,mimo ľudí,mimo rodičov.Kto vie ako sa majú,či plačú alebo sa tešia.Veď predsa nikto nečakal že môjmu staršiemu bratovi Louisovi prepne a unesie ma preč.

Nemám ani tušenia čo so mnou plánuje ale určite sa mi to nebude páčiť.
Možno mám len 10 ale mám viac rozumu ako celá naša rodina dokopy.Dostanem sa odtiaľto ,musím a on pôjde sedieť.

Znova som trhol rukami a lano sa mi silno škrelo o moje holé ruky a zároveň aj o stehná.

"Ak sa budeš hmýriť Harry bude to veľmi bolieť"povedal mi Louis a prišiel kumne s injekciou v ktorej bola nechnutná biela tekutina.Chcelo sa mi vracať keď ihla prebodla moju pokožku a to svinstvo sa mi dostalo do krvného obehu.

Louis
Odviazal som Harryho od stoličky a prikázal som mu aby sa postavil.Neviete si predstaviť moju radosť keď ma poslúchol a postavil sa.Prikázal som mu skákať na jednej nohe,potom spraviť kliky a on ako poslušný psík poslúchol.Dal som mu slabú dávku Hacka.Tak sme nazývali drogy ktoré nútia robiť ľudí všetko čo sme si priali.

Harryho som chytil za jeho malú ručičku a ťahal som ho do obývačky smerom ku stolu a tiči ktorú som tam dnes cez deň prirobil.

"Zatancujes mi maličký" zašepkal som mu do ucha a podal som mu tašku s oblečením."Ale najprv si oblečieš toto"povedal som mu a pobozkal som ho pod uško.Ten len nemo prikývol a utekal sa obliecť do kuchyne.

Ja som sa zatiaľ spokojne uvelebil na sedačke a čakal som na Harryho.Skoro som umrel keď prišiel oblečený v ruzovom negližé s vysokými podpätkami.Venoval mi svoj krásny úsmev a až potom prikracal k tiči.Ja som pustil pieseň Grazy in love a Harry sa začal hýbať do rytmu piesne.

Mohol som na ňom oči nechať.
Dnes večer som sa ho nechcel dotýkať ale keď sa začal plazit zo stola smerom kumne bolo všetko stratené.

S nevinným pohľadom si sadol na moje stehná a začal sa hýbať do rytmu hudby kým mi rukami zablúdil pod tričko a ja jemu zase pod ružové nohavičky smerujúc k jeho malej dierke.

Harry mi trhane vydýchol do ucha keď som si ho nadvihol a konečne som doňho zasunul svoj prvý prst."Ach Loui" zastonal mi do ucha a silnejšie stlačil môj penis cez rifle.

Zavrčal som a zasunul som doňho aj druhý prst.Harry spokojne zabrucal a ja som si konečne,konečne prvý krát v živote ukoristil jeho sladké pery.

Bolo neuveriteľné vedieť že jeho pery zapadli k tým mojim ako skladačka. Harry sa na mojich prstoch hýbal do vlastného rytmu aj keď pieseň už dávno dohrala a stonal mi do ucha,pier,úst a krku.

Ja som zatiaľ nahlas stonal kým on ma hladil po stojacom penise.

"Loui hlbšie!"vykríkol namna a ja som prsty strčil hlbšie až som sa otrel koncekom prostrednika o jeho prostatu.

Harry mi vykríkol do ucha a ja som sa spokojne usmial.

"Myslím že chceš viac ako moje prsty Hazz" zašepkal som túžobne do jeho ucha a on mi horlivo prikývol.

Vzal som ho teda pod zadkom a niesol som ho do mojej izby.

Konečne,Harry.

Ajojky :,takže neviem čo bsi mám o tejto časti myslieť príde mi taká divna:D
Ale.dúfam že nevadí:
Ďakujem za votes a komentáre k minulej časti urobili mi obrovskú radosť:)

Votes
Koment
Poteší

Nikol.

Monster Where stories live. Discover now