Louis
"Harold okamžite otvor tie dvere !"vykríkol som a znova som päsťou udrel do dverí.Potom čo som sa povedzme slušne dotkol Harryho sa zamkol v izbe a nechce vyliesť."Ty si to tak chcel"povedal som a náhradný kľúč som strčil do kľúčovej dierky a otvoril som zavreté dvere.Keď som videl ako sa Harry snaží vyskočiť von oknom ihneď som ho strhol na posteľ a aj napriek jeho protestom som ho začal priviazovat pomocou môjho opasku od nohavíc k čelu postele.
"Chcel som ti len dobre Harry prečo to robíš ešte ťažšie ako to je"povedal som mu smutne keď sa pod mojim dotykom hmýril ako dažďovka.Chcel som mu ešte niečo povedať ale zastavila ma slina na mojej tvári.Oplul ma.
"Chcel som byť na teba dobrý Harry ale ty si sa predstavil v zlom svetle."povedal som mu.
"Chcem svojho otca!"vykríkol pomne a trhol opaskom."Odteraz som tvojim otcom ja,maličký!"vykríkol som naňho ja ."A to už naveky" zašepkal som a nos som zaboril do jeho kucier z ktorých som nasaval jeho typickú vôňu."Nechaj ma!"skríkol namna ale ja som jeho bojujúce nohy prispendlil k madracu a znova som sa z hlboka nádychol.Bol premna ako droga ktorú som už veľmi dlho potreboval ale mal som zakázané vziať si ďalšiu dávku.
A to znamenalo dostať niekoľko násobok toho čo som nemal.
"Čo to robíš,prestaň!"zakričal namna keď som začal perami sklzat k jeho uchu a od tadiaľ k jeho krku kde som jemnú kožu stiskol medzi zubami."Prestaň,Louis!" Kričal namna ale ja som len tvoril krvavo červený fľak na jeho krku.Označil som si to čo je moje.
"Čo si mi to spravil?"spýtal sa ma keď som ho odpútal a on odomna ušiel na druhú stranu miestnosti.
"Nenávidím ta!"zakričal ešte za mnou kým som zavrel dvere.
"Budeš ma milovať Harry,tak ako a milujem teba"
"Nikdy ta nebudem milovať,nikdy!"
"Ja som sa ta nepýtal Harry" povedal som a zavrel som svojho malého bračeka v izbe.
Ahoj :&D
Pridala som novú časť,keďže zajtra sa pôjdem s rodinou kúpaťPrajem pekný zvyšok dňa a pekné prázdniny.
Votes
Koment
Poteší
Ps:ďakujem za prekročenie 1000 prečítaní :D
Nikol.
YOU ARE READING
Monster
FanfictionLouis je 17 ročný chlapec ktorý má slabosť pre svojho o 7 rokov mladšieho brata Harryho. Čo však ak mu jeho malá slabosť začne prerastat cez hlavu? TOP LOUIS BOTTOM HARRY Varovanie: slabý náznak pedofilie ,sexuálny styk medzi neplniletymi deťmi.