D

1.8K 135 2
                                    

Louis
"Louis sme doma!"vykríkol niekto od dverí a ja som sa rýchlo zakril dekou a zotrel som Harrymu pár kvapiek môjho spermatu do svojho voľného trička.Dúfam že si nikto nič  nevšimne,lebo by ma najmenej zabili.Moja  mama by ma asi vykastrovala a nechala navždy zhnit v base.

Harry sa s úsmevom postavil a rozbehol sa k dverám kým ja som sa snažil tváriť nezaujato alebo aspoň zaujatý nudnym televíznim programom ktorý vychádzal z bedne predomnou.
Len v duchu mi ostávalo modlit sa aby Hazz nič o našom menšom "carovani" nepovedal naším.A však on je šikovný chlapček.Vie že ak niečo povie,kúzelná palicka zmizne a to predsa určite nechce.

Harry( o dva.mesiace neskôr)
"Nechaj te ma" zaprosil som keď mi školský frajer Thomas kopol do tašky a moje veci sa rosipali na špinavú podlahu toalety v našich školách."Ale,ale že by ti to vadilo maličký" doveral si ma odomna o dva roky starší Math a chytil ma keď som sa snažil aspoň vykríknuť.Namiesto toho som vydel vodu v zachodovej mise a ani som sa nenazdal objavila sa v nej moja hlava.
Toto utrpenie trvalo 20 minút a potom sa vďaka bohu tie gorili zhodli na.tom ,že mám dosť a viacej už neznesiem.Nechal som svoje malé telicko padnúť na zem a potichu som vzlykal mysliac na to kedy príde môj hrdina.Hrdina s modrými očami a hnedými vlasmi s úsmevom ktorý odhalí jeho dokonalé biele zuby s mäkkými perami,ktoré ma bozkavaju do vlasov v každej voľnej chvíli.
Princ vďaka ktorému sú všetky moje sede dni farebné.

Čakal som na Louisa,svojho Louisa.

"Hazz?"spýtal sa za mnou už povedomí hlas a ja som otočil hlavu tak aby som videl ľadové oči patriace môjmu hrdinovi,ktorý sa za mnou rýchlo rozbehol a ja som sa stratil v jeho teplom náručí.

Ajojky :)
Chcem vám poďakovať za všetky votes a komentáre k minulej časti :)
Už sme prekročili 500 prečítaní :O
Úžasné :D

Už sa tu rysujú vity z Hazzovej strany :D aewwwwww

Votes
Koment
Poteší

Uz len pár dní a máme prazdniny ;D

Nikol.

Monster Where stories live. Discover now