Louis
"Harry ako sa cítiš?" Spýtal som sa ho keď som zbadal jeho bledu pokožku na ktorej sa leskol pot. "Len ma bolí hlava Louis" povedal mi a postavil sa zo stoličky na ktorej teraz sedel.
Zdesene som sledoval ako jeho maličká postava padá k zemi bez známok života."Harry!"vykríkol som snáď tak hlasno,že ma museli počuť až na začiatku lesa."Hazz,láska!"vykríkol som znova a vzal som jeho drobné telicko do náručia. Myslel som si ,že nikdy nepríde na nemocnicu ale je to nutné. Nemôžem oň ho prísť ,neprežil by som to.
Harryho som odviezol do nemocnice pričom som sa okamžite schoval za obrovské plátno aby som mal svoje zlatko stále na očiach.
"Bolo to silné krvácanie do mozgu, pán Tomlinson si nepamätá nič. Jedine jeho meno nič viac" počul som ako doktor povedal a potom už len hlas mojej skazenej matky.
"Chcem aby ste mu povedali že,sa volá Harry Styles. Žiadny Tomlinson. Nesmie mať s tým menom nič spoločné. Kto ho doviedol?"Spýtala sa a mňa z nejakého dôvodu pichlo pri srdci.
Nechcela aby mal moje priezvisko, bude sa mi ho snažiť vziať! Ukradne mi ho!
"Doviezol ho mladý muž madam myslím že jeho brat" povedal jej doktor. Napätý som čakal čo vylezie z mojej matky. Monstra slušne povedané.
"Neželám si aby ste to niekomu oznámili ,môjmu synovi poviete že nemal žiadneho súrodenca len nás dvoch" povedala. "Ale madam" namietol Doktor."Žiadne ale pán doktor Grimshaw buď mu to poviete alebo budem hľadať iného doktora ktorý to spraví" pohrozila mu matka.
"Samozrejme pani Styles splním" povedal jej doktor a moja matka odkráčala preč. Počul som doktorove povzdychnutie a kroky ktoré smerovali preč. Vyliezol som spod plátna a potichu a tak aby ma nikto nevidel som sa blížil k Harryho izbe do ktorej som potom vošiel.
"Harry Styles" zašepkal som nové meno svojho brata a zároveň aj jedinej lásky ktorú som mal. "Počkám si na teba Harry. My patríme k sebe,je mi jedno ako dlho počkám ale budeš ma milovať. Tvoje srdiečko bude patriť mňe" povedal som potichu a pohladil som ho po vlaskoch ktoré som toľko miloval.
Sledoval som jeho pokojnú tvaricku a hladil ho po vlaskoch. Nebol som naštvaný. Možno mi ten niekto tam hore dal znamenie aby som pokračoval ale až keď Harry trošku zostarne. Keď bude pripravený mi lásku opätovat. Keď bude musieť milovať len mňa a nikoho iného.
Keď bude rozhodnutý.
"Milujem ta" zašepkal som a pobozkal som ho na teplé čelo čo ho prebralo a on otvoril svoje nádherné oči. Takto zblízka sa mi zdali ešte krajšie.
"Som v nebi?"Spýtal sa rozospato a stále namna pozeral. Uvedomil som si ,že mi nikdy nevenoval takýto pohľad. Ako keby ma obdivoval a nemohol sa nabažiť pohľadu na mňa.
"Nie " povedal som mu. To čo spravil ma dosť prekvapilo. Natiahol kumne svoju malú ručičku a prešiel ňou po mojej tvári. Musel som nad tým zavrieť oči a pousmiat sa keď som hlavu natlačil do jeho drobnej dlane.
"Ty niesi anjel?"Spýtal sa ma prekvapene a ja som otvoril svoje modré oči."Si nádherný ako anjel takže musíš byť anjel" povedal mi a ja som sa takmer roztopil nad jeho dokonalosťou.
"Nie každý je taký akosi myslíš Harry" povedal som mu a jeho ručičku som priložil k jeho srdiečku. " Ak však cítiš niečo ,hlboko tu ver že to je dobré" povedal som mu.
"Ak niesi anjel čo potom si?" Spýtal sa ma. Bol tak stratený a zmätený že, som ho mal chuť vziať do náručia a nikdy nepustiť.
"Diabol" zašepkal som mu do jeho ucha a on sa podomnou otriasol. "Diabol vyzerá inak" povedal mi.
"Nemusím mať rohy a ocas aby som bol zlý" povedal som mu.
"Ty si anjel pán neznámy a stačí!" Zvýšil namna hlas a prekrizil ruky na hrudi. Bol tak sladký ale ty si musíš počkať kým vyrastie a dá ti svoju dôveru. Zamiluje sa do teba.
"Dobre anjel ale moje krídla sú čierne" povedal som mu a postavil som sa k dverám na odchod. "Kam ideš?"Spýtal sa ma svojim sladkým hlaskom.
"Pamätaj si Harry nikdy neodídem. Keď ma nebudeš chcieť zostanem ale ak ma budeš chcieť budem musieť odísť" povedal som mu a rýchlo eom vyšiel z izby. Nechávajúc ho tam zmäteneho rovnako ako som bol ja.
Nájdem si ta Harry. Nedokážu ta predomnou schovať. Budem všade kam sa pohnes,ublížim každému kto ti ublíži a zabijem každého kto nás bude chcieť rozdeliť.
Je možné zamilovať sa do psychopatha?
Ja musím.
Hi
Som vám veľmi vďačná za 3000 prečítaní k tomuto príbehu :D
Trošku som vám to zamotala :D dúfam že sa nehnevate :D
Ďakujem za votes a komentáre k minulej časti.
Votes
Koment
PotešíBoo.
YOU ARE READING
Monster
FanfictionLouis je 17 ročný chlapec ktorý má slabosť pre svojho o 7 rokov mladšieho brata Harryho. Čo však ak mu jeho malá slabosť začne prerastat cez hlavu? TOP LOUIS BOTTOM HARRY Varovanie: slabý náznak pedofilie ,sexuálny styk medzi neplniletymi deťmi.