I

1.5K 114 33
                                    

Harry

Zobudil som sa na bolesť hlavy a na to ,že je moje telo všemožne skrútené na mäkkom madraci. Otvoril som svoje očká aby som mohol zazrieť oči môjho brata.

Chcel som sa okamžite odtiahnuť ale jediné čo som dosiahol bola palivá bolesť v oblasti zápästia. Zdvihol som k nemu zrak aby som videl železné puto ktoré malo na sebe šnúru. Louis si musel všimnúť môj pohľad lebo sa odokryl a ukázal mi svoju druhú ruku. Druhé puto bolo na jeho ruke,držala nás pri sebe šnúra.

"Čo sa stalo včera ?"Spýtal som sa ho. Nič som si,nepamätal mal som okno,výpadok. "Zamdlel si" zachrapčal.

"Z čoho?"Spýtal som sa ho zmätene. Nepamätám si ,že by som bol neako chorý alebo slabý. Vlastne som mal dosť sily predtým ako mi pichol to svinstvo.

"Niečo si mi pichol čo si mi spravil?"Spýtal som sa ho. Nemal som potrebu kričať,dokonca sa mi zdalo,že sa mi jeho blízkosť páči.

"Bolo to na spanie,viem ,že si celú noc nespal" povedal mi. Niečo hlboko vomne mi vravelo aby som mu neveril ale ja som spravil úplný opak. Uveril som mu.

"Môžem sa ísť prosím osprchovať ,sám" povedal som mu a zdvihol som ruku s putom. "Oh samozrejme ,len som sa bál že mi ujdes" povedal mi a odpútal ma malým železním kľúčikom.

"Nemám kam" zabrblal som mu predtým ako som vošiel do kúpeľne a zamkol som za sebou dvere.

Louis:

Takto klamať svojho brata.

Povedalo niečo vomne a ja som si pritiahol k tvári vankúš na ktorom ležal aby som mohol dýchať jeho krásnu vôňu. Včera večer sa nič nestalo. On chcel,túžil potom ale ja som nič nespravil. Keď sa predomnou vyzliekol a začal vrtieť bokmi chcel som ho. Tak moc ako ešte nikdy nič ale potom som si uvedomil ,čo som spravil.

Uniesol som ho z jeho ešte stále ružového sveta a takmer som ho zneužil. Jediné čo som včera večer dokázal spraviť bolo,že som sa k nemu tulil ako k mackovi rovnako ako on kumne.

Nič viac,nič menej.

Myslím že ho musím poslať domov ale keď ja nechcem. Chcem aby ma miloval.

"Louis?" Ozval sa jeho nádherný hlások a ja som naňho zdvihol zrak. Oblečený mal môj vyťahaný sveter ,ktorý musel nájsť v kúpeľni a bol v ňom veľmi rozkošný . Mal som čo robiť aby som ho neohol o stolík pri dverách.

"Čo potrebuješ?"Spýtal som sa ho a posadil som sa. "Som hladný" povedal mi a ja som sa naňho usmial ,postavil som sa z postele a hneď som kráčal do kuchyne.

Nemusel som sa báť že,za mnou nepôjde. Jeho holé chodidlá som počul za mnou a keď som zašiel do kuchyne on si poslušne sadol na stoličku oproti pultu pri ktorom som stál pripravený spraviť mu raňajky. Nevedel som, prečo sa odrazu správa ako keby sa Nič nestalo ale prídem na to.

Harry:

V sprche som prehodnotil všetky pre a proti.

Pre. Som zo svojim bratom a nie s zabijakom takže mi neublíži.
Proti. Môj brat je domna bezhlavo zamilovaný čo ja niesom.
Pre. Poznám ho,teoreticky.
Proti. Môj brat je blázon.

Jediné čo pomne chce je aby som sa doňho zamiloval a miloval ho. Miloval môjho brata. Bože,to je strašný hriech.Napadá ma či bol v ňom skrytý diabol aj keď sme boli v kostole.

Bol domna už vtedy zamilovaný? Už vtedy bol posadnutý mojou maličkosťou? Už vtedy pomne túžil?

Rozmýšľal som nad možnými plánmi na útek ale žiadny mi nemôže vyjsť. Okná sú zamknuté o dverách ani nehovorím a možnosť toho,že by som ho niečím ovalik po hlave je úplne absurdná.

Zostáva len jediná možnosť,síce absurdná ale je jediná. Dúfať že ak si bude myslieť že ho milujem tak mi dovolí odísť. Je načase pokúsiť sa zamilovať aspoň na oko do môjho brata.

Ahoj.

Takže som späť :D

Verím ,že som vás veľa nestratila :)

Ďakujem za vyše 2000 prečítaní. Omg :o

Ste.skutočne uzasny a samozrejme držíme Harrymu palce :D

Votes
Koment
Poteší

Vasa Nikol.

Monster Where stories live. Discover now