2.osa

211 36 1
                                    

Grete

Poistel tuli mõte, et me võiks mängida pudelikeerutamist. Nagu alati. Me olime sellega nõus, kuna traditsioone tuleb hoida.

Me kolisime suurde tuppa ja Ash läks pudelit tooma. Esimesena keerutas loomulikult Michael. Pudel jäi seisma Perry peal.

Michael küsis:" Tõde või tegu?" Perry ohkas sügavalt ja vastas:" Tõde"

Mikey mõtles tükkaega ja ta suule oli tekkinud kaval muie:" Kaua teil on olnud Lukega attention?"

Perry läks näost punaseks ja hakkas sõnu otsima kui juba Luke vastas:" Kaks nädalat" Mikey jäi vastusega rahule ja Perry keerutas siis pudelit. Pudel jäi pidama Ashtoni peal. "Noh lilleke kas tõde või tegu?" Ash valis aga teo.

"Nonii. Tee Grete põsele musi." itsitas Perry. Ta teadis, et Ash meeldib mulle natuke. Ashton tuli siis mulle lähemale ja suudles mu põske. Sellel hetkel tundsin ma kuidas mu põsed punaseks värvuvad. Kohe kui Ashton eemaldus hakkasid kõik huilgama ja plaksutama.

Perry kes mu kõrval istus sasis mu pead ja sosistas mulle kõrva:" Rahune maha nüüd. Varsti oled sa muidu näost punasem kui peet."

Perry kommentaari peale turtsatasin ma naerma. Järgmisel hetkel läksid Ashton ja Mikey kööki. Tagasi tulid nad mõne hetke pärast tulid nad tagasi kasti õlu ja kasti siidriga. Meie Perryga ei kavatsenud palju juua kuna muidu ei saaks me oma plaani ellu viia.

Kuna poistel oli joomisega liiga palju tegemistläksime me Perryga kööki ja vahetasime suhkrutoosis oleva suhkru soolaga. Nii on veel lihtsam kui neil hommikul pohmakas on, kuna nad ei pane siis midagi tähele.

Läksime siis Perryga elutuppa tagasi, et vaadata mida need lapsed teevad seal. Nad olid telekast mingi õuduka mängima pannud ja vaatasid seda. Samal ajal juues. Kuna meile õudukad meeldivad otsustasime meie ka seda vaatama hakata.

Mõlema diivani peal oli üks vaba koht. Üks oli Lukey kõrval mille Perry kohe hõivas ja teine oli Ashtoni kõrval. Kuna mul muud üle ei jäänud ptsatasingi ma Ashi kõrvale istuma. Varsti ma ehamatsin ja pugesin rohkem Ashi külje alla. Varsti järgmise ehmatuse ajal peitsin ma oma näo Ashtoni särgi sisse. Tema ainult naeris ja võttis mind endale kaissu.

Peagi tundsin ma kuidas ma muutun uniseks ja varsti olingi ma unemaal.

Perry

Poole filmi ajal nägin kuidas Grets Ashtoni kaisus magama jäi. Ma naeratasin selle peale kuna nad olid väga armsad.

Peagi sai film läbi ja me hakkasime magama sättima. Otsustasime nii, et mina ja Luke magame minu toas, Mikey Ashiga tema toas, Grete külalistetoas ja Cal all diivanil.

Ashton võttis Gretsi sülle ja viis ta külaliste tuppa magama. Mikey andis Calile voodi tegemise asjad ja me läksime kolmekesi üles. Mikey läks siis oma tuppa ja meie minu tuppa. Kuna ma ei viitsinud riideid vahetada võtsin ma endalt ainult püksid jalast. Enne voodisse pugemist käisim ma vetsust läbi.

Kohe peale seda oli kuulda väikest Mikey karjatjst ja vandumist. Homme saame me Gretsiga vist surma.

Tagasi oma tuppa jõudes nägin ma kuidas Luke magas. See oli ideaalne hetk oma plaan korda ajada. Ma võtsin mõned hiirelõksud ja vahetasin kõigepealt Lukey telefoni hiirelõksuga. Seejärel tegin seda ka kõigi teiste telefonidega. Muidugi välja arvatud Gretsi omaga.

Kui see tehtud pugesin voodisse, kus Lukey magas. Kohe kui ma teki alla läksin võttis Luke mu kaissu ja peagi ma uinusin.

***

Hommikul ärkasin ma kell viis, kuna oli kuulda poiste vandumist ja äratuskella helisemist. Ei noh. Seda tirisemist saavad nad päris palju veel kuulata. Naersin ma endamisi. Ma otsisin oma öökapisahtlist omale kõrvatropid, panin need kõrva ja jäin uuesti magama.

Järgmisena ärkasin ma Lukey karjatuse peale. Ju siis oli ta hiirelõksu kätte saanud. Läbi une olin ma ka teistest tubadest kuulnud karjatusi aga jamh. See pole oluline.

Kuna me nagunii enam magada ei saanud otsustasime Lukeyga hommikusööki tegema minna. Panin endale jalga musta värvi dressid ja musta värvi topi. Luke pani endale tema eilsed riided selga. Läksime siis käsikäes alla. Kuna Lukey käsi valutas panin ma talle rätiku sisse mähitud külmakoti käe peale. Ise hakkasin pannkooke tegema.

Mõne aja pärast tuli kööki Calum ja see järel Grete koos Ashiga. Muidugi oli veel kuulda Mikey vandumist sest ta avastas oma telefoni asemel hiirelõksu. Ash palus Gretel kohvi teha ja ta turtsatas naerda. Kui kohvi oli valmis võttis uimane Calum tassi ja kallas endale kohvi. Kuna ta oli nii unine kallas ta endale piima ja soola(mis oli loomulikult suhkrutoosis).

Cal pani 'suhkrut' ikka oma jagu. Kui ta oli võtnud esimese lonksu tormas ta kraanikausi juurde ja sülilas selle kohe välja. Samuti valas ka terve tassi täie kohvi kraanikausist alla. Kõik hakkasid selle peale kohutavalt naerma.

Varsti tuli alla ka Mikey......

I Wish I Was Beside You! (Est)Where stories live. Discover now