Sissejuhatus

352 31 1
                                    

"Ash, sa lubasid et ei lahku mu juurest. Sa lubasid et oled alati minu kõrval." laususin ma pisaraid tagasi hoides.

Aga see ei õnnestunud ja juba jooksis esimene pisar üle mu põse. Sedsa nähes pühkis Ash ruttu mi pisara ära ja võttis mu oma embusesse.

Ta kiigutas meid õrnalt ja lausus õrnalt väriseva häälega:"Ma lubasin seda Grets. Ma täidan oma lubadust. Kui ma seda varem ei teinud, teen ma seda nüüd. Ma olen sinu juures nüüd ja alati. Igavesti. Ma armastan sind Grets! Tea seda alati!"

Neid sõnu kuuldes olin ma väga õnnelik. Ma armastasin Ashtonit endiselt väga palju. Ma olin selles kindel ja vastasin talle vaikselt:" Ma armastan sind ka Ash! Alati ja igavesti!"

Me vaatasime vaatasime teineteisele silma. Ashtomi silmad on nii ilusad. Ma upun neisse iga kord kui ma tema silmi vaatan.

Meie näod lähenesid. Lõpuks ma tundsin Ashtoni huuli enda omadel. See tuletas meelde kõik head mälestused. Sellest hetkest teadain ma täpselt kuhu ma kuulun. Teadsin kus on mu kodu ja kus ma pean olema.

***

Tere kõigile!

Ma alustan siis oma uut raamatut mille ma pühendan GreteIrwin 'ile. Ma ei ole kindel kui tihti ma seda uuendama hakkan aga jamh. Ma üritan seda võimalikult tihti teha.

Kallid teile!

-Stylepenguin



I Wish I Was Beside You! (Est)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن