Perry
"Mikey! Ma tahan sinuga nelja silma all rääkida", ütlesin ma karmilt. "Kohe tulen, emme." vastas Mikey tusaselt.
"OTSE KOHE!" Karjusin ma tema peae nii, et tema ja kaasa arvatud teised katsid oma kõrvad kinni. Mikey ei kostnud selle oeale midagi vaid tõusis püsti ja hakkas oma tuppa minema. Kõik olid täiesti vait.
Kõik teadsid, et kui mina juba vihane olen siis on targem alluda. Ma võisin vahel isegi füüsiliselt kellelegi kallale minna. Seda on Mikey omal nahal tunda ka saanud.
Ma järgnesin Mikeyle, sulgesin ukse ja keerasin selle lukku. Michael istus oma voodi peal ja oli valmis kuulama,
"Nonii", alustasin ma,"mis värk sul selle Gretega on?"
Ta vaikis hetke ja siis vastas vaikselt:" Ummmm. Noh. Asi on nüüd nii, et... tameeldibmulle."
"Mis asja? Ma ei saanud midagi aru!" käskisin ma.
" TA MEELDIB MULLE!" karjus Mikey, mille peale ma võpatasin.Ma jäin üllatnunult talle otsa vaatama sest Grete ei olnud just tema tüüpi tüdrduk.
"Mikey asi on selles, et kui ta sulle nii väga meeldib võta midagi ette..." soovitasin ma," räägi Gretega."
Michael ohkas:" Ma ju tean, et mina talle ei meeldi. Meil pole mingit võimalust."
Ma istusin tema kõrvale ja kallistasin teda. Samal ajal ütlesin:" Kui sa temaga ei räägi ei saa sa kunagi teada."
"Aitäh sulle Pez! Ma ei tea mis ma ilma sinuta teeks." lausus Mikey kurvalt.
"Ma arvan, et jagaksid hot dogi kostüümis komme loomaaias." naersin ma, et Mikeyl tuju paremaks teha. Tundus, et see ka õnnestus natuke, kuna ta naeris kaasa isegi. Vaikselt, aga siiski naeris.
Mikey
Toa uksele käis koputus. Pez läks ust avama ja seal seisis lohvaka särgi,mis kunagi kuulus mulle, ja retuusides veidi unise näoga Grete. "Ma loodan, et ma ei seganud teid aga hirmus uni tuli peale ja ma ei tahtnud enam kellegi kaissu tuttu jääda."
Pez noogutas ja vaatas siis mulle räägi-temaga-sul-on-võimalust pilguga mulle otsa. "Grete kuule sa minuga homme hommikul minuga kohvikusse saaksid tulla? Mul on sulle üks jutt." küsisin ma arglikult.
Grete vaatas mulle kohkunult otsa ning noogutas arglikult. Pez oli aga selle ajaga teinud külaliste toas Gretele voodi korda ja kutsus Grete endaga kaasa.
Calum
Ma nägin kuidas Grete lahkus ja läks teisele korrusele jättes meid Ashi ja Lukega alla diivanile istuma. Kui Grete oli lahkunud muutus Ash õnnetuks ja ei rääkinud midagi.
"Hey bro mis juhtus? Miks nii õnnetu?" küsisin ma Ashilt. Ash pomises vastu et ta on väsinud, võtab ülevalt oma asjad ja läheb koju. Kui Ash oli teisele korrusele läinud jäin ma Lukele otsa vaatama.
"Mis tal viga on?" Küsisin ma Lukelt. "Kutt on vist armunud."vastas Luke naerdes. "Oi tema ja armunud. Tal pole kunagi mingi tüdrukuga teemat olnud, kuidas siis nii äkki?" küsisin ma Lukelt kui tuppa astus Pez ja Mikey.
Mikey kõndis diivani poole, potsatas sinna istuma ja hakkas telekat vaatama. Pez, kes enam õnneks vihane polnud, hakkas üles kõndima, kuid poole trepi peal jooksis talle Ash otsa. Ashton vabandas, jooksis esikusse ja varsti oli kuulda ukse pauku mis tähendas et ta oli läinud.
Pez seisis ikka veel üllatunult trepil kuid küsis siis:" Kuhu Ashton nii kiirelt läks?"
"Ta ütles, et ta on väsinud ja läheb koju." vastas talle Luke.
Grete
Ma olin üksinda Pezi külalistetoas. Ma kuulsin kuidas Ash natuke aega tagasi lahkus. Ma olun nõus Mikeyga kohvikusse minema, kuna tahtsin teada mis tal mulle öelda on. Mikey on lahe tegelane. Ta suudab alati kõik naerma ajada. Ta meeldib mulle isegi natuke.
Aga siis Ashton. Ta meeldib ka mulle. Aga ma tean, et mina talle ei meeldi. Mind ei vaataks keegi tema sugune. Ma mõtlesin natuke veel Ashtonist kuni kuulsin kuidas keegi vaikselt ukse avab, tuppa siseneb ja ukse enda järel sulgeb. Ma ei teadnud kes see olla võiks kuna toas oli pime. Võibolla on see Pez?
Rasked sammud hakkasid minu poole tulema. Pez see olla ei saa. Äkki Mikey? Kogu jõudis minuni. Ma nägin, et see oli Ashton. Ma olin väga üllatunud. Aah istus mu voodi servale ja vaatas mulle otsa. Ma tõusin istuli.Ta vaikis hetkeks, kuid ütles siis vaikselt :" Ma ei saanud ju ilma hüvasti jätmata lahkuda. Ma tulin, et sulle head ööd soovida."
Järsku ta kallistas mind ja sosistas mulle kõrva:" Sa ei tea kui palju mulle tegelikult tähendad, Grete."
See lause tuli mulle üllatusena kuid vastasin talle siiski:" Sa tähendasd mulle ka väga palju, Ash. Väga väga palju." Siis lasi Ashton minust lahti, soovis mulle head ööd ja minu üllatuseks suudles mind õrnalt põsele. Seejärel lahkus ta toast ja lükkas ukse enda järel kinni.
Ma jäin selle ootamatu külastuse peale veel pikemalt mõtlema. Kas see tähendas midagi? Milleks see põsemusi? Või kallistus? Ma mõtlesin nende küsimuste peale pikalt. Varsti ma uinusin.
***
Tere inimesed!
Sain kuidagi uue osa valmis tänu 'ile. Tänage teda selle osa eest. Mul on teile küsimus. Kas ma teen pikemaid osasid ja uuendan natuke harvemini või teen lühemaid ja uuendan kiiremini?
-Luciferi6de
KAMU SEDANG MEMBACA
I Wish I Was Beside You! (Est)
Fiksi PenggemarMiks peab armastus nii keeruline olema?