Grete
Ärkasin hommikul selle peale, et keegi raputas mind. Kuna ma olin mega väsinud porisesin ma sellele isikulke vastu:" Palun! Mitte veel! Ma ei jõua!"
"Jõuad küll, kui tahad Mikeyga välja minna." ütlkes Pez kurjalt. Selle peale tõusin ma järsku istuli nii, et mul läks silme eest mustaks korra. Mul oli see täiesti meelest ära läinud.
" Mis kell me üldse Mikeyga minema pidime? Sa tead?" küsisin ma silmi hõõrudes. Ma olin ikka veel väsinud.
"Hmmm…" mõtles Pez korra,"Mikey ütles, et kell kaksteist. Ja kell on praegu kümme."
Ma ajasin endale kargud alla ja Perry viskas mulle rätiku. Ma proovisin seda püüda, kuid sain sellega vastu pead, kuna ma olin veel unine ja mu käed polnud veel valmis püüdma. Me hakkasime mõlemad selle peale naerma ja ma võtsin rätiku maast üles ning suundusin vannituppa.
Ma pesin veel hambad ka ära ja seejärel astusin rätik ümber vannitoast välja. Kuna vannituba asus Perry toast teises koridori otsas. Nii, et ma pidin kõndima läbi koridori ja lootma, et keegi mulle vastu ei tule.
Aga kahjuks jumal ei vastanud mu palvetele ja juba tuligi Mikey oma toast välja ja jalutas mulle vastu.Ta vilistas ja ütles:" Kenad jalad printsess!"
Altkorruselt oli kuulda ukse kella ning ma jooksin Perry tuppa ning panin tema hommiku mantli selga ja läksin vaatama kes seal on. Seal oli Ashton. Mulle meenus eilne ja ma hakkasin punastama.
"Mis punastad printsess?" küsis Ash. Selle küsimuse peale hakkasin ma veel rohkem punastama. Ashton ainult naeris. Ma tulin ukse eest ära ja Ash astus sisse. Ma kiirustasin Perry tuppa kus tüdruk mind juba ees ootas. Ta oli pannud voodile mulle riided valmis. Ma sain teda usaldada selles osas kuna me kandsime väga sarnaseid rõivaid.
Pez oli voodile pannud mustad katkised teksad ja musta nirvana topi. Kuna õues oli jahe otsis ta veel välja oma musta nahktagi. Ta väljus toast jäöttes mind üksi riietuma. Enne kui riidesse hakkasin panema keerasin veel ukse kindluse mõttes lukku.
Varsti olingi ma valmis ja läksin alla, et Pez üles otsida. Alla jõudes märkasin ma, et mul on veel pool tundi aega. Perry leidsin ma köögist. Ja ta polnud seal üksi. Pez istus köögikapi peal ja ameles Lukeyga. Nad ei olnud mind veel märganud nii, et ma otsustasin neist salaja pilti teha.
Lõpuks ei suutnud ma enam naeru pidada ja pahvatasin kõva häälega naerma. Luke ja Pez ehmatasid päris ära. Minu naeru pärast tormasid kõik kööki, et näha mis juhtus. Pez polnud veel köögikapi pealt maha hüpanud aga kui teised jõudsid ja naerma puhkesid, tegi ta seda ise näost üleni punane olles.
Kuna mitte midagi ei juhtunud rohkem läksime kõik elutuppa. Istusime diivanitele ja hakkasime juttu rääkima. Märkamatult oli kell saanud kaksteist ka meil oli aeg minema hakata. Ma panin esikus oma mustad tennised ja ma astusin õue kus Mikey mind juba ootas.
Me jalutasime kohviku poole kui Mikey mu kätt hakkas otsima. Ta haaras mu käest ja ma nägin silmanurgast tema suil naeratust. Me olime kiiresti jõudnud kohviku juurde. Mikey avas mulle ukse ning me astusime kohvikusse sisse.
Mikey läks leti äärde ja küsis minult:" Mida sa soovid?" "Ma võtaksin piparmündi teed." Vastasin ma talle rahulikult. Mikey palus mul meile laud otsida. Ma leidsin meile ühe kahese laua kohviku taga otsas. Sinna ma suundusingi ja istusin maha.
Mikey tuli lauda kahe tassiga. Ilmselgelt oli seal kaks piparmündi teed ja ta ulatas ühe mulle. "Grete mul on sulle üks jutt..." Ta tõusis püsti ja seisis mu juurde ma jälgisin teda ja ta laskus ühele põlvele. "... Grete sa väga meeldid mulle väga pikalt juba meeldid."