Aishhhhhhhhh....aku mengeluh..penat gila tolong si ad tu dia dah jumpa jodoh dia aku entah la.aishhhhh....xpa bukan kot masa aku.....
Jam menunjukkan pukul 10 mlm and esok dah start sekolah selepas cuti seminggu.....weeeeiiiii malasnyaSkip
"Effa bangun dah lewat ni kan kau lambat pulak tak pasal2 kene tulis nama kan"ujar angah kat depan bilik aku..
Effa: Wei ngah yg kau bising ni asal aku dah siap ni mai turun sarapan pe la kau ni..tggu kai ngah kebulur aku kau tau....hehehe...peace...
Angah: Aishhhh kau ni effa tak lama ngn aku....jangan tanya kalau kenapa kepala kau bengkak nanti.....
Eleh angah acah acah je bkn nya dya berani buat kat aku almaklum takut papa papaku mama mamku and along marah ehhhh adik bongsu pun syg aku hehehe..aku bersyukur sesangat sebab dilahirkan dalam keluarga yg harmoni....
Skip
Bye bye angah hati2 bawak kereta tau..aku salam angah...
Nana: Bye awak carefull kkk...
Angah: Okay syg bljr elok2 kau pun adik effa same je semua...
Effa: Wow so sawit hahahaha...ciacia..
Nana: Diam ah kau ef malu aku tau tak...
Effa: Eleh....kau nape na what!!!!! Kau blusing cute ah kau....
Daniel: Hahahhaha...melting kejap adik tengok akak nana...hehehe...
Tetiba ada yg pggl adik aku...DANIEL
Aku pun temgok spa yg pggl...
Daniel: Asal???
Aku tengok kat name tag bdak tu nama amir ashrafAmir: Erkkkk aku dengar ada bdak baru masuk tapi still je perempuan aku ingatkan lelaki aishhhh....banyak kot bdk perempuan lam kls kita berbanding dengan lelaki...
Daniel: Tu ah pasal aku pun aishhhh...tapi aku harap tak lah menggedik pulak kan klau same je entah la.....
KRING!!!!!KRING!!!!!
Wei jom masuk klas loceng bunyi bye akak nana and akak effa ujar daniel and classmate adik aku....
Hai guyssss miss me or not aku menjerit...hehehe.....
Meimei pun bersuara;Meimei: Buat apa rindu org yg xrindukan aku...
Effa: Alolololo...mei mu ngajuk ngn aku ke jangan la ngajuk....sorry aku xblas kau punya chat and angkat call kau aku bad mood sikit...
Sambil aku peluk dia....Meimei: Yela yela lain kamu angkat tau kesian aku...tggu...
Effa: hehehehe syg mu....sambil buat tanda love...
PDP BERJALAN MACAM BIASA BEGITULAH SAMPAI BULAN NAK EXAM SPM
BEBERAPA BULAN KEMUADIAN
Adrina: wei kau debar tak aku punya jantung dah nak tercabut ni...
Bella: Gila tak nerves kau....kau takpe laki kau ad sokong kau
Adrina: Asal kau jeles, klau jeles kahwin la mcam aku, kan syg
Effa: Yela kau je ad laki nak buat ap.
Nana: Aku ad wish always with me...kan babe..
Darwish: Mestilah syg....
Effa: Korang ni asal hah bengang betul la saja buat aku jeles....
Maisara: Jangan la ngajuk ef....
Effa: Buat apa aku ngajuk mai xde pun yg nak pujuk pun kan...mampu pujuk dri sendiri je setakat ni...
TETIBA ADA LAKI KACAK SAPA EFFA
LELAKI: Takpe biar sya yang pujuk awak macam mana...
Effa: Awak????
Lelaki: Kenapa terkejut ke....
Effa: Tak awak buat ap eheh bukan doktor ash buat apa kat sini???
Doktr ash: Takde la tunang doktor ad jadi cgu kat sini tu yg datang hehehe...goodluck SPM korng semua pun...
Effa: A.A la lupa kan cikgu aisya kan tunng doktor hehehe kahwin nanti jngn lupa jemput sy..tapi sy nak jadi dayang boleh nanti boleh la usya2 sikit hehehe...
Doktor ash: Aikkkkkk...ye la effa...
Pengumuman menyatakan, semua calon spm perlu ke dewan tuk ready....
Semua dah pucat muka tapi aku stil relex...
Skip
Selama exam berlangsung along, angah, adik and kak QQ setia menunggu aku....
And tibalah saat yg ditunggu tuggu iaitu FREEDOMMMM.....sebab dah abis exam yeahhhhhhhh........
Kkkkkk la korang sampai sini dulu sebab takde idea nak buat sorey cerita tak best sebab kekurangan idea sebenarya hehehe...sorey banyak typo jugakkkkk....jngn lupa vote okay.....
YOU ARE READING
Dia Bukan Crush Aku
Romansa"Effa bangun kau taknak pergi sekolah ke apa haaaaaa" laungang mama dari bawah mengejutkan anak bongsunya itu... "Aishhhhhhhhh apalah mama pagi2 buta ni memekit jerrrrr"mama langsung xfaham aku