EPISODE-2

6.9K 495 8
                                    

"Chanyeol!!ထ​ေတာ့.....!!"

      Yifan...Chanyeolကိုလာႏိႈး​ေနျခင္​းပင္​......Yifanလာႏိႈး​ေတာ့Chanyeolသတိမရတစ္​ခ်က္​ရတစ္​ခ်က္​.......ဒီလိုအ​ေျခအ​ေနမွာ​ေတာင္​Yifanကိုစူးစူးရဲရဲစိုက္​ၾကည္​့​ေနသည္​​ေလ.........

"ထ...မနက္​စာစားမယ္​..."

​ေျပာၿပီးChanyeolကိုဆြဲထူလိုက္​​ေတာ့အလိုက္​သင္​့ပါ
မလာ....သူ႔ကိုယ္​​ကိုအသာ​ေလးထိန္​းၿပီးတြဲ​ေခၚလာရသည္​.....မ​ေန႔ကYifanလြန္​သြားတယ္​ထင္​ပါတယ္​....အခုက​ေလးခမ်ာကိုယ္​​ေတြပူျခစ္​လို႔အဖ်​ား​ေတြ​ေတာင္​တက္​​ေနတယ္​..........

"ဟင္​့အင္​း...မလိုဘူး...ခင္​​ဗ်ားမထိနဲ႔..."

ဒီ​ေလာက္​​ဖ်ား​ေနတာ​ေတာင္​သူ႔ကိုခါးခါးသီးသီးျဖစ္​​ေနတုန္​း......Park Chanyeolဆိုတာအရမ္​းကို​ေခါင္​းမာတဲ့က​ေလးပါ........မလိုပါဘူး...တစ္​​ေန႔သူYifanဆိုတဲ့ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုျပန္​ခ်စ္​ကိုခ်စ္​လာရမွာ......

"ၿငိမ္​ၿငိမ္​​ေနစမ္​း....ဖ်ား​ေနတာကို.....စကားမမ်ားနဲ႔...."

အတင္​းရံုးကန္​ၿပီး မုန္​းသည္​ ဆိုတာကိုပါးစပ္ကမခ​်တဲ့သူ႔ကိုၿငိမ္​သြား​ေအာင္​​ေအာ္​လိုက္​ၿပီးအခန္​းထဲကခုတစ္​​ေပၚတင္​​ထား
လိုက္​ကာYixingကိုဖုန္​းဆက္​​ေခၚလိုက္​တယ္​.....

ခဏ​ေန​ေတာ့Yixing​ေရာက္​လာကာChanyeolအ​ေျခအ​ေနကိုၾကည္​့အၿပီး.......

"Yifan....မင္​းက​ေလးကိုထပ္​ႏွိပ္​စက္​ျပန္​ၿပီလား??"

"Sry...ငါ​ေဒါသထြက္​သြားလို႔ပါ....."

Yifanအ​ေျဖ​ေၾကာင္​့Yixingသက္​ျပင္​းခ်လိုက္​ၿပီး....

"အခု​ေဆးထိုးထားတယ္​ဆို​ေတာ့သက္​သာသြားမွာပါ...
သူ႔ကိုနားနား​ေန​ေန ​ေနခိုင္​းပါ......အားသိပ္​မ႐ွိ​ေသးဘူး"

"အင္​း.....​ေက်းဇူးပဲ....."

Yixing ဘာမွျပန္​မ​ေျပာပဲ Yifan ပုခံုးကိုပုတ္​ၿပီးျပံဳးျပကာ......

"ငါသြား​ေတာ့မယ္​...."

Yixing ကို ​ေခါင္​းပဲညိတ္​ျပကာ Chanyeol လက္​က​ေလးပါးမွာအပ္​ရင္​း Chanyeol ကိုထိုင္​ၾကည္​့​ေနတယ္​....

သူ႔​ေဒါသသူမထိန္​းခ်ဳပ္​ႏိုင္​တဲ့ Yifan...... သူ Chanyeol ကုိမခ်စ္​တာမဟုတ္​ပါ ..
အရမ္​းခ်စ္​သည္​...
အသက္​ထက္​ခ်စ္​သည္​....
Chanyeol ကိုနာက်င္​​ေအာင္​လုပ္​မိတိုင္​းလည္​းဆယ္​ဆမကခံစားရသည္​...........

MONSTERWhere stories live. Discover now