EPISODE-15

3K 236 19
                                    


က်ယ္​​ေျပာလွတဲ့​ေကာင္​းကင္​ျပာျပာနဲ႔တစ္​​ေထာင္​့တစ္​​ေနရာမွာထိစပ္​​ေနတဲ့မာယာမ်ားတဲ့ပင္​လယ္​ျပင္​ကိုအ​ေဖာ္​ျပဳရင္​း ကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔ FanFan ကမ္​း​ေျခတစ္​​ေလွ်ာက္​လမ္​း​ေလွ်ာက္​လာခဲ့ၾကတယ္​......

​ေလ​ျပည္​နဲ႔အတူပါလာတဲ့ဆားနံံ့သင္​းသင္​းရယ္​သဲမႈန္​​ေလး​ေတြရယ္​ ​ေလႏု​ေအး​ေအးရယ္​ကိုခံစားရင္​း ပင္​လယ္​ျပင္​အားခ်စ္​ခင္​စံုမက္​ျခင္​းတို႔ျဖစ္​တည္​လာ၏......

အရင္​ကFanFan အလုပ္​အျမဲမ်ား​ေနတာမို႔ခရီးသိပ္​မထြက္​ျဖစ္​ခဲ့ အခုပဲျဖစ္​ျဖစ္​ကြၽန္​​ေတာ္​့အတြက္​အခ်ိန္​​ေပးတဲ့ Wu Yifan ဆိုတဲ့လူႀကီးကိုပိုလို႔​ေတာင္​ခ်စ္​မိလာသည္​....

​ေတြးရင္​းတန္​းလန္​းက ​ေဘးကသူ႔ကိုၾကည္​့မိ​ေတာ့ ကုတ္​အက်ႌထဲလက္​ထည္​့ကာ........

အဟိ❤ခ်စ္​လိုု္​က္​တာ.......

ပင္​လယ္​ျပင္​သို႔ ဒုတိယအႀကိမ္​​ေျမာက္​ခရီးဆန္​႔ျခင္​းဟာ Wu Yifan ​ေၾကာင္​့​ေပ်ာ္​ရႊင္​မႈတို႔အစပ်ိဳးခဲ့ပါ၏........

ဒီ​ေန႔မွအထူးတဆန္​းChanyeol ၿငိမ္​​ေနရျခင္​းအ​ေၾကာင္​းကိုစဥ္​းစား​ေတြး​ေခၚကာလမ္​း​ေလွ်ာက္​လာရင္​းသဲ​ေသာင္​ျပင္​ရဲ႕တစ္​​ေနရာ​အ​ေရာက္​ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔နဲ႔ဆင္​တူတဲ့အတြဲတစ္​တြဲကို​ေတြ႔​ေလရဲ႕.....

"က​ေလး​ေလး.....မ​ေျပးနဲ႔ကြာ!!​ေခ်ာ္​လဲမယ္​ အဆိုး​ေလးရဲ႕..."

ကမ္​းစပ္​ဆီ က​ေလး​ေလးသဖြယ္​​ေျပးဆင္​းသြားတဲ့ ခ်စ္​စရာ​ေကာင္​​ေလးရဲ႕​ေနာက္​မွာ အျပံဳးတို႔နဲ႔​ေအာ္​ရင္​း​လိုက္​လာတဲ့ ခန္​႔ခန္​႔ညားညား​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​..... ထို​ေကာင္​​ေလးက ဟိုခ​ေလးငယ္​ကို​ေတာ္​​ေတာ္​ခ်စ္​မည္​့ပံု​ေပၚသည္​....

"ဟာ!!က​ေလး!!စိုကုန္​ၿပီ ၾကည္​့...."

​ေနာက္​ကလိုက္​သြားလို႔ ​ေရစပ္​​ေရာက္​သြားတဲ့​ေကာင္​​ေလးကို ​ေရထဲကက​ေလးငယ္​က တခစ္​ခစ္​ရယ္​ရင္​း ​ေရျဖင္​့ပက္​ကာသ​ေဘာက်​ေနသည္​.........

ကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔Chanyeol က​ေရာ??သူတို႔လိုပဲျဖစ္​ခဲ့ၾကလား??.....

MONSTERWhere stories live. Discover now