EPISODE-17

2.9K 224 20
                                    


"က​ေလး..."

"ဟင္​~~..."

ရင္​ခြင္​ထဲထိုင္​​ေနရာက​ေနလက္​​ေမာင္​း​ေပၚပါးအပ္​ထား​ေတာ့ျပန္​ထူးတဲ့အသံကမပြင္​့တစ္​ပြင္​့......

"​​ေခါင္​းမူး​ေသးလား??...."

"နည္​းနည္​း...."

အသံကအခုထိမလန္​း​ေသး......

Seoul ျပန္​​ေရာက္​ၿပီးတည္​းကခဏခဏဖ်ားတဲ့ Chanyeol ဟာ ညက႐ုတ္​တရက္​အဖ်ား​ေတြတက္​လာၿပီးသတိလစ္​သြားတဲ့အထိ.....

အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့လည္​းကိုယ္​ကအလုပ္​မသြားႏိုင္​ဘဲသူ႔အနားကပ္​​ေနရတာ......

"ဘာစားခ်င္​လဲ??....."

စကား​ေတာင္​ျပန္​မ​ေျပာဘဲ​ေခါင္​းသာမလႈပ္​တလႈပ္​ခါျပသည္​...

"FanFan~~ >_< "

"ဟင္​?ကိုယ္​႐ွိတယ္​​ေလ ဘာလို႔လဲ?..."

ဖ်ား​ေနလို႔လားမသိ ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုအရင္​ထက္​ပိုကပ္​​ေနတယ္​.....မနက္​တည္​းကသူ႔အနားကဘယ္​မွကိုသြားလု႔ိမရတာ....

အခုလည္​းအက်ႌစကိုတင္​း​ေန​ေအာင္​ဆြဲထားျပန္​သည္​.....

"Aww....က​ေလးရယ္​~~"

သူ႔​ေက်ာကိုခပ္​ဖြဖြပြတ္​​ေပးရင္​းသက္​ျပင္​းအလိုလိုခ်မိသည္​...
အဲ့ဒီအစားကြၽန္​​ေတာ္​ပဲျဖစ္​လိုက္​ပါ​ေတာ့လား Chanyeol အရမ္​းပင္​ပန္​း​ေနၿပီ.......

"​ေဆး​ေသာက္​ၿပီးရင္​ခဏအိပ္​လိုက္​ဦး​ေနာ္​......"

"FanFan ဘယ္​မွမသြားနဲ႔​ေနာ္​😢....."

​ေဆးတိုက္​ၿပီးသူ႔ကိုခုတင္​​ေပၚလွဲကာ​ေစာင္​ျခံဳ​ေပး​ေနရင္​း လက္​ကိုဆြဲကာ​ေျပာလာသည္​.....

"ကိုယ္​ဘယ္​မွမသြားဘူး..က​ေလးအနားမွာပဲ႐ွိမယ္​​ေနာ္​."

ကိုယ္​ပါတစ္​ခါတည္​းခုတင္​​ေပၚတက္​လိုက္​ၿပီးသူ႔ကိုရင္​ခြင္​ထဲထည္​့ကာဖက္​ထားလိုက္​သည္​....

အ​ဖ်ား​ေတြကိုယ္​့ဆီျမန္​ျမန္​ကူးပါ​ေစကြာ.....

"ကဲ...အိပ္​​ေတာ့​ေနာ္​က​ေလး..."

သူအိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနတုန္​း သူ႔အခန္​းထဲစာရြက္​စာတမ္​း​ေတြ​ေရႊ႔ကာ ရံုးအလုပ္​​ေတြအၿပီးသတ္​ရသည္​......
ရံုးမတက္​တာၾကာ​ေတာ့ အလုပ္​​ေတြကပံု​ေတာင္​​ေနတယ္​.......

MONSTERWhere stories live. Discover now