EPISODE-12

3.7K 327 19
                                    


ဘယ္​လို???သူ႔အိမ္​မွာျပန္​လိုက္​​ေနရမယ္​???.....

႐ုတ္​တရက္​ႀကီးအိမ္​​ေ႐ွ႕​ေရာက္​ခ်လာၿပီးအိမ္​ျပန္​လိုက္​ဖ္​ု႔​ိ​ေခၚ​ေနတယ္​.....။

ကြၽန္​​ေတာ္​ဘာျပန္​​ေျပာရမွန္​း​ေတာင္​မသိ....

​ေ႐ွ႕မွာရပ္​​ေနတဲ့သူက​ေတာ့သူ႔ထံုးစံအတိုင္​းမ်က္​ခံုးႏွစ္​ဖက္​ကိုတြန္​႔ခ်ိဳးလို႔ထား​ေလရဲ႕.....

"မင္​းကိုငါကလက္​ထပ္​ထားတာ​ေလ..."

​ေဟာ​ဗ်ာ!အဲ့ဒီစကားဘယ္​ကၾကားလာျပန္​တာလဲမသိ...Minnရဲ႕လက္​ခ်က္​ပဲ​ေနမွာ.....

ကြၽန္​​ေတာ္​ဘာမွမ​ေျပာဘဲသူ႔ကိုရပ္​ၾကည္​့​ေန​ေတာ္​သူကအိမ္​တံခါးနံရံကိုမွီရင္​း......

"လက္​ထပ္​ထားလည္​းဘာထူးမွာလဲ??Wu Yifanမွကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုမသိ​ေတာ့တာ....Wu Yifanကမွကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုမခ်စ္​​ေတာ့တာ...."

FanFanကမွကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုမခ်စ္​​ေတာ့တာ..မ်က္​ရည္​မက်မိ​ေအာင္​မနည္​းအားတင္​းထားရသည္​......

ဘာသ​ေဘာနဲ႔ဒီလိုလုပ္​​ေနလဲနားမလည္​ႏိုင္​​ေတာ့ဘူး.......

"ကိုယ္​့​ေယာက်္​ားနားမွာ​ေနၿပီးျပဳစု​ေပးရမယ္​မဟုတ္​ဘူးလား??..."

"ကြၽန္​​ေတာ္​မလိုက္​ခ်င္​ဘူး..ျပန္​ပါ​ေတာ့Wu Yifan...."

​ေစာ​ေစာစီးစီးအိမ္​​ေ႐ွ႕​ေရာက္​လာၿပီးအမိန္​႔​ေပး​ေနတဲ့ခ်စ္​ရသူကို​ေက်ာခိုင္​းလွည္​့အထြက္​မွာကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕လက္​​ေမာင္​းတစ္​ဘက္​ကဆြဲငင္​ျခင္​းခံထားရတယ္​......

"လိုက္​ခဲ့....မင္​းရဲ႕အိမ္​ကိုမင္​း...."

"အရင္​ကFanFanကအဲ့ဒီလိုအတင္​းအၾကပ္​မလုပ္​ဘူး....သူကကြၽန္​​ေတာ္​မ်က္​ႏွာတစ္​ခ်က္​ပ်က္​တာ​ေတာင္​လိုခ်င္​တာမဟုတ္​ဘူး...."

အရင္​ကFanFanကိုပဲျပန္​လိုခ်င္​တယ္​။......

"မင္​းငါ့ကို...မဟုတ္​ဘူး...ကိုယ္​့ကိုခ်စ္​တယ္​မဟုတ္​လား??....."

ကြၽန္​​ေတာ္​FanFanကိုအရမ္​းခ်စ္​တာကိုအသံုးခ်​ေနတာ........

"ကြၽန္​​ေတာ္​့အခ်စ္​က ကစားစရာမဟုတ္​ဘူးWu Yifan.........ကြၽန္​​ေတာ္​မလိုက္​ႏိုင္​ဘူး................​ေက်းဇူးျပဳၿပီိးျပန္​ပါ​ေတာ့....."

MONSTERWhere stories live. Discover now