Nominacja od klaudinee26
W końcu się za to zabrałam, ale podobno lepiej późno niż wcale ^^
1. Gdybyś mogła mieć jakąś nadprzyrodzoną zdolność, co to by było?
Uh, to jest trudne pytane, nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Może jakaś ultra pamięć? Albo idealny wzrok.
2. Masz jakiś własny sposób na nagły brak weny?
Ogólnie nie miewam weny, skończyła się jak wyrobiłam sobie znośny warsztat - serio. Umiem pisać tylko wtedy, gdy mam dobrze wymyślony każdy szczegół do danej sceny, nigdy nie improwizuję. Czasem łapie mnie zastój twórczy i jeśli jest wyjątkowym sadystą, to trzyma nawet dobrych kilka miechów. Na nowe pomysły nieźle sprawdza się przeglądanie pinteresta ^^
3. Jak powstał pomysł na opowiadanie, które piszesz?
Haha, które? xD Cóż... "Dziedziczka Ognia" powstała już ponad 8 lat temu, niestety nie pamiętam co mnie tak olśniło. Pisałam pierwszą wersję, potem ją porzuciłam i zabrałam się za inne opko, potem zaczęłam pisać drugą wersję z poprawioną fabułą, a obecnie piszę trzecią (mam nadzieję) ostateczną. Przez te kilka lat historia uległa drastycznej zmianie, wydoroślała razem ze mną. Właściwie mogłabym rzec, że obecnie to całkiem nowa historia ze starymi głównymi bohaterami i kilkoma senami, które tylko dopracowałam.
4. Umiesz lub chciałabyś umieć grać na instrumencie? Jeśli tak to jakim?
Umiem grać ze słuchu na keyboardzie, ogólnie coś tam zagram na instrumentach klawiszowych. Kiedyś marzyła mi się gitara, ale nic z tego nie wyszło. Obecnie nie mam czasu na granie.
5. Jaki jest Twój ulubiony serial/ i film?
Seriali nie oglądam. Film "Królowa Potępionych", "Burlesque"
Nominuję:
Pytania:
1. Jaka jest Twoja ulubiona książka i dlaczego akurat ona?
2. Tworzysz bohaterów pasujących do fabuły, czy odwrotnie?
3. Stworzyłaś kiedyś bohatera, którego szczerze nie cierpisz?
4. Czym kierujesz się przy wyborze książki?
5. Ulubiona istota fantastyczna?
CZYTASZ
Kroniki Tarionu: Dziedziczka Ognia
FantasyWielka wojna zrównała stolicę Tarionu z ziemią. Z całej rodziny królewskiej przeżyły jedynie dwie osoby, a pięcioletnia księżniczka zniknęła w niewyjaśnionych okolicznościach. Od tych wydarzeń minęło trzynaście lat. Stolica została odbudowana, k...