1 Ty nechceš sýr?!!

1.1K 62 11
                                    

Chci věnovat tuhle kapču člověku který mě přemluvil abych to vydala snad se bude líbit MartinaKrlov2

Pohled Marinett/Berušky
Porazili jsme zase dalšího padoucha. A dali jsme si s Chatem hivefive a pak mi zapipalo miraculum.

"Musím Chate zatím!" Řekla jsem a už už jsem chtěla vyhodit jojo ale Kocour mě chytil za ruku se slovy "počkej my lady"

"Chate! Já musím za chvíli se promenim a ty taky" řekla jsem a probodavala jsem ho pohledem

"My lady tak teda mi slib že příjdeš v 17:20 na Eifelovu věž" řekl já musela kyvnout nebo bych se proměnila. Hodila jsem jojo a za prvním rohem mi zablikala poslední tečka a Tikki mi vylétla z náušnic.

"Dobrá práce Marinette"pochválila mě malá kwami.

"Děkuju Tikki ale musím domů dodělat si úkoly najíst se a běžet na Eifelovku" řekla jsem a podala Tikki poslední sušenku a schvala jsem svou kwami do tašky.

Pohled Adriena/Kocoura
Že by konečně k něčemu spělo moje laskovani a filtrování?! Byl jsem nepopsatelně šťastný. Když jsem dorazil do pokoje přeměnil jsem se protože mi zbyl už jen jeden polštářek a svalil jsem se na postel.

"Plaggu ona je tak úžasná!" Řekl jsem mému kwamimu a čekal že odsekne nebo že bude chtít sýr ale on je řekl "je nejlepší"

"Jsi v pořádku? Nechceš sýr?" Zeptal jsem se ho protože jsem se dost bál o Plagga.

"Jsem v pohodě a sýr nechci!" Řekl mi. On.Nechce.Sýr?!!!!!?? Co mu sakra je.

"Plaggu co se stalo" zeptal jsem se ho znova.

"Dobře povím ti co se stalo" řekl a přiletěl od okna ke mě na postel.

"Pořád říkám že láska je něco divného a nechápu jí a že miluju jen camembert. Ale realita je taková že se snažím tu prázdnotu ve mě zajist mou druhou láskou camembertem. Mám rád Tikki ale ona si o mě myslí že jsem lehkovazny, nenasytný, hrubý a hloupý. Tikki je milá hodná, dobrosrdecna, chytrá a moje nejlepší kamarádka mezi kwami! "Řekl svojí dlouhou řeč Plagg.

Beruška A Černý Kocour ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat