(Teď to bude trochu nepochopitelné ale berte to pls s nadhledem)
Pohled Nicolase
Rozloučil jsem se s ní a viděl nějakého pána v černém obleku skákat vysokými skoky k Eifelove věži. Sleduju ho a vidím jak ubližuje jednomu starikovi. Zastanu se ho a specham se starcem pryč."Mladiku děkuji Lysaj už posílá 2 akumy ne jen jednu Paříž potrebuje pomoct tou pomoc potřebuje" řekl
"Co to melete pane?"
"Jdi do vily pana Agresta jdi tam s touto vizitkou a otevři sejf za obrazem tam najdeš skrytou sílu miracula pak přijď na tuto adresu co je zezadu je tam i kod" řekl a podal mi papírek
"Pane ještě jednou" řekl jsem a zvedl hlavu od vizitky ale nikdo už tu nebyl.
Utekl jsem tedy před ru vilu.
"Dobrý den co si přejete" vyjela na mě kamerka
"Dobrý ehm jsem.." vytáhl jsem vizitku a ukázal jsem jí kamerce
"Hned vám otevřu"ozvalo se
Vstoupil jsem dovnitř. Uvítal mě muž s kamenným pohledem.
Šli jsme do místnosti s figurinami.. a obrovským obrazem.
Pan Agrest na chvíli odešel a tak mám možnost se podívat za ten obraz.
Otevřel jsem podle kódu na té vizitce. A uviděl sponu na opasek a další hromadu krámu popadl jsem toho co nejvíc a odešel.
"Kam jdete" zastavil mě pak Agreste
"Ehm už musím jít pak vám zavolám" řekl jsem a zmizel
Šel jsem na místo zezadu na vizitce.
"Děkuji mladence" řekl mi stařec
Z šuplíku vytáhl podivný sáček a do něj dal sponu na opasek. Pak zamumlal "to co bylo tak dej na opak" vytáhl sponu z opasku a podal mi jí nasad si ji.
Nasadil jsem si sponu a predemnou se objevilo podivný stvoření.
"Je divný být teď kluk" řeklo to
"Už nejsi Sirrí ale Sillet" řekl stařec
"Tak dobře..ahoj Nicu jsem Sillet a nyní jsem tvůj kwami. Když rekneš Sillete pirka stane se z tebe superhrdina. Peacok/Páv. Máš superschopnost pirko.
Když ho hodis tak se zvětší. Za zbraň máš bumerang. Jím slunečnicova semínka nebo oříšky." Vychrlil na mě.Po chvíli jsem si to srovnal.
Videa na Ladyblogu mi hodně pomohla si to urovnat. "Děkuju" řekl jsem staříkovi otočil jsem se na Silleta a řekl ta dvě slova. Stal se ze mě Paví superhrdina. Ale pak mě..
(Další z mých kreseb... :-D taky vám to přijde směšný.. radši už nic kreslit nebudu)
Pohled Tikki (po Adrianove focení)
Už se těším."Marinette dělej už to řekni" řvala jsem na Marinett
"Vždyť jo" řekla mi
Pohled Berušky
"Tikki tečky" stala se ze mě Beruška.Vidím Adriana v parku jak se balí. Skončím před něj. "Ahoj cizince víš nějaká Tikki má zprávu pro Plagga" řekla jsem s kamenným pohledem.
Pak ksme se začali smát za stromem se Adian přeměnil a s Chatem jsme šli po střechách.
A pak jsem viděla jak někdo utíká z Adrianova domu jako by mu šlo o život.
"Kocoure! Někdo tě-Adriana vykradl" řekla jsem
"Vidím budem ho sledovat" řekl mi políbil mi hřbet ruky a já se zacervenala.
Vyběhli jsme ze střechy na další a další až nás dovedl ten zlodějíček k Mistru Fu?
"Co chce u mistra Fu?" Zeptala jsem se
"Nevím ale měli by jsme to zjistit princezno" zavrnel
"Kocoure! Je milé že vrnis ale ten zloděj nepočká"
"Proč ti najednou moje vrneni přijde milé" zeptal se mě divně
"Vždycky mi to přišlo milé ale kvůli Adrianovi jsem to odmítala" byla to pravda kdybych nemilovala Adriana milovala bych kocoura. Ale oni jsou jeden!
"Tak jo jdem" řekl rázně a vpadli jsme k mistrovi
Uviděli jsme Superhrdinu?!
"Beruško kocoure! Výborně tohle je váš nový kolega. Bude chránit společně s Bee druhý konec Paříže protože jsou blíž." Řek mistr a já k němu přišla poplacala jsem ho po zádech a řekla "Vitej v týmu"
"Díky Beruško" řekl a pak skočil z okna.
Za chvíli se vznesl a řekl"Rikejte mi Páv"
ČTEŠ
Beruška A Černý Kocour ✔
FanfictionCo se děje mezi Tikki a Plaggem? A skončí konečně Marinett a Adrian spolu? Co se stane když jeden z nich zjistí identitu toho druhého? Hlavní otázkou spíš ale je co doopravdy cítí Plagg. Tahle FF bude hlavně o vztahu mezi Tikki a Plaggem a o nových...