Pohled Bee
Zajímá mě kam ten lhář jde. Letím nad něj aby neslyšel mé máchání křídel ale abych slyšela já jeho."Tak jo půjdu jí vysvětlit že jsem za to nemohl. Když to jinak nepůjde tak jí ukážu.." řekl ale já odletěla na střechu z jedněch domů poblíž. Co my má jako ukázat žádné normální vysvětlení není.
Brečela jsem ani nevím proč. Vždyť mi zlomil srdce.
"Co se stalo" uslyším za sebou. Otočím se a vidím hrdinu v modro bílém obleku.
"Ahoj! Nic jen..osobní život" řeknu
"Jo to znám. Jedna holka kterou miluju mě nenávidí kvůli tomu že jsem Paecoc" řekne a sedne si vedle mě
"Někdo ví tvou identitu?!" Zdejším se
"Ne ta holka to neví a proto mě nenávidí" co to zatraceně mele
"Aha" reknu aby nestála řeč
"No ale už musím jít měj se" řekne a jde pryč
"Hmm domů nemůžu tam jde ten lhář takže asi se proletim jestli je všechno v pohodě"
Pohled Páva
Snad bude doma. Proměnim se a zazvonim.Otevře mi její mamka "Dobrý den je Lena doma jsem Nicolas?" Zeptal jsem se.
"Je tak to jsi ty! Je nahoře když vyjdes schody a půjdeš chodbou tak ty dveře co nejdál" řekne mi její mamka a já jdu tou chodbou.
Zaklepu a nic. Zaklepu znovu a už se ozve podivný ale mě povědomí zvuk a pak řekne "kdo to je?"
Vejdu a řeknu "Nico!" (ne jenom mozkomor co si přišel pošmáknout na tvým mozku :-D)
"Běž pryč! Vypadni!" Křičela jsem
"Vím že se zlobis ale poslouchej mě vysvětlim ti proč jsem tam nebyl já-" přerušila jsem ho
"Zlobim jasně že se zlobim pozveš mě na nejromantičtější misto v Paříži a pak tam nepřijdes. Jasně že se zlobim, já zuřím"
"Sillete-" začal
"Sklapni"
"Pirka" řekne a proměnil se na Páva. Tak on jen zachranoval Paříž. A ta holka jsem já! Je do mě zamilovaný! To je sen!
"Ty jsi..Páv" vydám ze sebe. (Ne jen má moc se proměnit na superhrdinu ale Páv to není :-D)
"To je ten důvod..dokážes mi..odpustit!?"
"Promiň" zašeptám a je mi vše tak hrozně líto.
Klesá ke mě blíž a blíž. A já začnu brečet.
(Vím říkala jsem že už sem nic dávat nebudu ale tohle byla nutnost.. :-D a já vím že neumím kreslit..)
"Proč pláčeš?" Zeptá se mě"Protože tě miluju" odpovím. Chytne mě za hlavu a přitahuje si mě pomalu než se konečně políbime.
ČTEŠ
Beruška A Černý Kocour ✔
FanficCo se děje mezi Tikki a Plaggem? A skončí konečně Marinett a Adrian spolu? Co se stane když jeden z nich zjistí identitu toho druhého? Hlavní otázkou spíš ale je co doopravdy cítí Plagg. Tahle FF bude hlavně o vztahu mezi Tikki a Plaggem a o nových...