8 Tajná schůzka v dešti

772 43 0
                                    

Pohled Adriana
Marinett se vrací z toalety a učitelka zjistuje jestli jí nic není pak jí Alya odvede k sestře a po chvíli vejde Alya a za chvíli i Mari se sestrou. Sakra! Nekoho mi Mari připomíná sakra koho!? (Koho asi Adriane?! Koho asi!! :-D)
Z mého přemýšlení mě vytrhne rána. Marinett zase spadla asi jí je hodně špatně nebo zase její nešikovnost?

Nevím proč ale podívám se do tašky a Plagg nikde. Kde je?!! Nešel za tou Pikki? Rikki? Zikki? Tikki! Jo to je ono Tikki

Po chvíli cumeni do tašky jsem se podíval na Marinett která odcházela a byla rudá jak rajče.

Podívám se zase do tašky a tam už je Plagg.

"Kde si byl?! Kruci"řekl jsem nahlas ale potichu

"Adriane jestli máš nějaké námitky na to že Marinette je špatně tak nám to povez" řekla učitelka......mysli Adriane

"Ou ne nemám jen ehm mi upadla propiska do tašky a nemohl jsem jí najít."

Řekl jsem a sežrala mi to i s navijakem. No nic po nudné škole jsem si řekl.že bych mohl navštívit Marinett když je jí špatně a mě odpadla čínština a šerm.

"Plaggu drápky" křiknu a už je te mě Kocour.

Běžím si to po střechách a pak už vidím balkón Marinett.

Dopadnu na něj a pak si uvědomím co bych řekl jako Kocour?! Půjdu jako Adrian.

Sjedu po okapu před dveře a zazvonim.

Marinette mi otevře a já jí pozdravim "Ahoj Mari! Už je ti líp"

"J-je ahoj Ad-riane j-jo j-je mi líp" dostane ze sebe a pozve mě dál sednu si na gauč v obýváku vedle Mari. Když si odskočí nahoru do pokoje reknu Plaggovi "Jdi na balkón ať nerusis ano?" Plagg kývne a já se s ním za zády vplizim do pokoje mojí modrooké princezny.

"Můžu" zeptám se a vidím hramadu papírů co má v rukou a hodí je do nějaké nádoby. A řekne "jasně"

Chvíli si povídáme, slyším jak se žene bouře. Ale jak si tak s ní s Mari povídám tak pořád koktá. Bojí se mě?!

Mezi tím pohled Plagga
Byl jsem s Tikki na střeše a pršelo s Tikki jsme spojili packy (nebo co to maj)a vykouzlili jsme si deštník. Vzal jsem Tikki za ručku a držel jí má tak krásné oči a ten úsměv...

Pohled Tikki Plagg se změnil je milý a sladký ale co Nooro a Wayzz?

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pohled Tikki
Plagg se změnil je milý a sladký ale co Nooro a Wayzz?

Co oni?! Jak se asi mají při pomyšlení na ně jsem zesmutnela ale Plagg mě chytil za packu a díval se mi do očí bylo mi líp v jeho spolecnosti

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Co oni?! Jak se asi mají při pomyšlení na ně jsem zesmutnela ale Plagg mě chytil za packu a díval se mi do očí bylo mi líp v jeho spolecnosti. Jak to driv mě štval? Ale musela jsem přemýšlet i nad Wayzzim nevím proč ale přišlo mi že mám ráda Plagga! Ale i Wayzziho! Jsem hrozná...

Beruška A Černý Kocour ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat