Adrien mě vzbudil ze snění o Tikki! To mu nedaruju
"Jak chceš taky tě vzbudím v půlce snu o berušce a teď mi dej sýr!" Řekl jsem aaaa zese stary dobrý Plagg kterého Tikky nemá ráda ach jo!
"Promiň ale kdo je ta Beruška?!!" Zněl jak malé dítě když chce bonbóny
"Nech mě přemýšlet...když ti řeknu kdo Beruška je tak mě Tikki zabije! Když ti to neřeknu tak mě zabijes ty! Hmm nemám moc na výběr...ale o malé nápovědě nikdo nic neřekl" řekl jsem. Marrinett je z Adrianovi třídy a řekl bych že ho miluje ale on! Ne že by jí neměl rád ale bere jí jako kamarádku která se ho nejspíš bojí!
"Dobře nápovědu beru!" Vyjekl Adrien.
"Dobře takže aby mě Tiks nezabila...znáš jí, ze skoro každého dne !" Řekl jsem
"Ale Plaggu! Jasně že jí znám ze skoro každého dne vždyť to je moje partacka" to je idiot
"Jako normální holku bez masky ty troubo!" Vyjel jsem na něj a najednou někdo zaklepal.
"Adiane? Jste v pořádku?" Zeptala se Nathalie
"Ano..jen ehm si umm volám s kamarádem kvůli projektu" vysoukal ze sebe Adrien
Mezitím Pohled Marinett
"Tikki chovas se divně od té doby co jsem zakopla..nerozmackala jsem tě?! A taky co to bylo že na celou školu si křičela mám o tebe strach"
"Hahaha nerozmackala a j-já vím kdo je Chat Noir" řekla zděsila jsem se.
"Co?!"Řekla jsem
"Zlato si v pořádku?"Zeptala se mamka ze zdola
"Jo jen mi volala Alya" zakřičela jsem a usmála se na Tikki
"Tak a jen prostě...znáš ho a já bych chtěla vidět Plagga protože jsme nejlepší kamarádi a neviděla jsem žádného kwami už okolo sta let..mohla bych za ním jít" řekla tím svým hlaskem a udělala na mě psí tedy kwamí oči co umí i Mannon (nwm jak se to píše XD)
"A co když bude potřeba Beruška?" Zeptala jsem se protože jsem z toho měla strach
"Neboj potřeba nebude" ujistila mě Tikki
"Ok tak se jdem prospat" řekla jsem už bylo okolo páté a ani jsem hlad neměla a abych vstala tak jsem musela jít spát hooodne brzy.
Ráno jsem zas nestihala.
Běžím před školu a najednou mě něco kopne. "Au Tikki "zašeptám
"Dneska půjdu za Plaggem!" Zašeptá a já stuhnu ten egoista s kočičíma ušima je v mojí škole.
"On je tady na škole? Ne" řekla jsem potichu
"Anooo a hlavně se nedívej kam jdu" řekla mi a čekala na mou reakci
"Dobře Tikki slibuju nepodivam se kam jdeš" řekla jsem a vešla do třídy.
Později o hodině jsem slyšela "Ahoj chyběla si mi"to bude asi Plagg proč mi kabelka s Tikki smrdí camembertem? Nebo blázním?!
"Paní učitelko?! Mohu jít na toaletu?" Zeptala jsem se a ona kýbla vběhla jsem na záchodky. A otevřela tašku s Tikki. A..
ČTEŠ
Beruška A Černý Kocour ✔
FanfictionCo se děje mezi Tikki a Plaggem? A skončí konečně Marinett a Adrian spolu? Co se stane když jeden z nich zjistí identitu toho druhého? Hlavní otázkou spíš ale je co doopravdy cítí Plagg. Tahle FF bude hlavně o vztahu mezi Tikki a Plaggem a o nových...