30 BONUSOVA KAPČA

302 37 6
                                    

Před dvěma lety pohled třetí osoby
Nicolas si píše s jeho kamarádem.

N: čau kamo

K: čau

N: mám nápad

K; jakej?

N: dáme sázku?!

K: jakou

N: bojis se?

K: ne!

N: tak bereš?

K: jo

N: ok..sázka zní vyjdes si s Lili na rande a když s ní na prvním rande se budeš libat tak já si dokážu do týdne najít holku!

Nicolasuv kamarád ze srdce nenáviděl Lili! Nesnášel jí a to dost.

K: děláš si srandu

N: ne

K: a když to nesplnim

N: jako obvykle

K: kamo ty si ale závislák víš kolik ta hovadina stojí

N: jo vim stovku

K: no ok a když ty?

N: zaplatim ti stovku

K: Takže když teda prohraju tak ti zaplatim za dva měsíce čtyři stovky jo

N: jop

K: ok

Pak další den se po nekonečném přemlouvání vydali na rande a opravdu se jeho kamarád s Lili políbili. Nicolas si po dni a půl našel Rikki. Sázku nikdo neprohrál tak nic neplatili a Nico byl smutný že nedostal svou hračku přesněji čtyři.

Po dvou dnech si Nico všiml jedné dívky co se motá okolo něj. Jmenovala se Anne.

Rikki si nevšímal a prostě jako by nebyla. Ve škole všichni věděli že je to sázka. Nic neřešili. Prostě jako by Rikki nebyla. Ale asi po týdnu co byl Nico s Anne se začínal cítit provinile. Sázka mu najednou přišla hloupá!

Od té doby začal nesnášet když mu někdo připomněl jak byl hloupý.

Nicolas není v tomto ,oboru' žádný nováček ale Lena ho opravdu vykolejila.

Před Lenou měl opravdu hodně dívek po svém boku.

Už v deseti letech měl první dívku. Tacy.

Poté ve dvanácti. Cady.

Ve třinácti měl nejdelší vztah s Pepper.

Ve čtrnácti měl již zmíněnou Rikki a Anne.

A nyní v šestnácti letech stratil tu co mu přišla nejdůležitější Lenu! (Lidi nedělám z něj nějakýho sukničkáře jenom chci říct že si hodně vyčítá své chyby)







Beruška A Černý Kocour ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat