Pohled Páva
"Ahoj " pozdravil jsem již známou Bee z Ladyblogu. Vytasila luk a šíp a mířila ni k hlavě.
"Kdo jsi?" Zeptala se s vražedným podtonem v hlase.
"Superhrdina Páv" odpověděl jsem.
Pohled Bee
"Oukej ty zobáku! Jak ti mám věřit" zeptám se. Už už chci střílet."Tak že mu budeš muset věřit!" Řekl mi již známí hlas za mnou.
"Kocourek si přede ale já mu nevěřím" řekla jsem ale po vražedném pohledu Ladybug jsem přestala
Vylezla jsem na komín zasalutovala trhla zápěstím a padala jsem volným pádem. Nevím proč jsem to udělala ale uvolnili se mi všechny svaly a já jsem pochopila že jsem byla mic ostrá. Těsně nad zemí jsem chtěla zamávat křídly ale vznášela jsem se.
Podívám se a jsem v náručí těch nejtmavsich a tak kupodivu známých modrých očích. Někoho mi připomíná (nee vůbec to není Nicolas ;-) )
"Já umím lítat" řeknu a štochnu ho do ramene.
"Viděl jsem" řekl s úšklebkem
"Tak mám nápad ty hrdino" řekla jsem a vyletěla za Beruškou a Chatem.
"Pojďte vy dva uděláme si malý test" zařvu na ně a letim na Eifelovku. Podívám se a už jsou za mnou.
Na Eifelovce jsem si sedla na vrchol a pak čekala na ostatní.
"Sleduj ty ptačí zobáku! Umím lítat" řekla jsem pak jsem Berušce zašeptala do ucha ať ho zdrží.
Odrazila jsem se id zábradlí co tam bylo pro údržbu a padala jsem.
Pohled Páva
"Lidi zabila by se pusťte mě" řekl jsem pustili mě a já skočil za ní. Padal jsem než okolo mě prolitla zluto-černá skvrna.
Zastavil jsem padání že jsem vyletěl výš.
"Dobře uznávám umis lítat ale nebýt mě tak si se rozmazla na rom chodníku." Řekl jsem jí
"Budeš mi to vmetat do hlavy zejo" řekla pak přistoupila a řekla ironicky "Díky za záchranu" a pak jsme se začali smát.
"Lidi mám pro vás zajímavé zprávy" řekla beruška
"Jaký" zeptám se
Beruška nám řekla to co jim řekl mistr Fu a já a Bee máme západ a Beruška s Chatem východ.
Odletěli jsme všichni domů.
Pohled Leny
"Bell na tady máš to jablko" podám ji jablko o které mě prosila "jsem. Však víš!" Řekla jsem"To nevím" řekla s plnou pusou Bell.
"Jsem zamilovaná?" Zeptala jsem se.
"Do Nicolase nebo do Páva?" Opta se mě
"Do Nica" řeknu a zcervenam jak Nathaiëlovi vlasy
"Jo protože už jen rekneš jeho jméno a jsi rudá jak kdyby si usla v solarku." Řekla a zasmála se Bell
"Bell! Nejsem do něj takový posuk" odseknu.
"Přiznej si to"
"Asi jo" řeknu a jdu spát je deset.
ČTEŠ
Beruška A Černý Kocour ✔
FanfictionCo se děje mezi Tikki a Plaggem? A skončí konečně Marinett a Adrian spolu? Co se stane když jeden z nich zjistí identitu toho druhého? Hlavní otázkou spíš ale je co doopravdy cítí Plagg. Tahle FF bude hlavně o vztahu mezi Tikki a Plaggem a o nových...