Pohled Mistra Fu
Když odešli tak jsem se šel s Wayzzim na trénink v kulečníku kde měla trénovat Bee.
Byla dobrá opravdu dobrá.ale když tam prichvatal jeden mladík stalo se to co se stalo i u Marinett.
Pohled Leny
Hraju a najednou na trénink vrazí jeden kluk. Odvrátim pohled od hry zcervenam jak Nathaniëlovi vlasy a koukám na něj jak na ducha.
V tom trenér zařve "Nicolasi zas pozdě! Jdi si zahrát s Lenou u stolu číslo 2"Kluk jde ke mě. Dá si ruce za záda počká až Philip odejde a začne"ahoj jsem Nicolas"
(moje kresba ano nejsem umělec a nikdy jím nebudu snad to není tak hrozný)
"Lena" řeknu a podám mu tago.(Taky moje kresba snad to není tak hrozný )
Jsem jak opařena. "Já vím "odpoví."Můžu si zabrat rozstřel" zeptá se a já kývnu
"Máš celý" řekne a já se usměju jak debil.
Hraje dál a když nedal tak je řada na mě. Byla jsem nervózní jako nikdy. Srelim a naštěstí tim ťop dám.
"Víc se uvolni" řekne mi. Já to asi nevím. Jsem totiž nervózní kvůli tobě.
Hodím po něm pohled ala ,si děláš prcu to vim ne'. Nicolas se usklibne.
Chci hrát na žlutou jedničku co je přímo na proti pravému rohu. Úšklíbla jsem se a odpálila jsem bílou kouli na druhou stranu ta se odrazila od mantinelu znovu a znovu trefila hnědou sedmičku ta se zkutalela do prostřední a pak bílá koule cestuje k žluté kouli od ní se odrazí a jde k fialové a žlutá i fialová koule spadnou do otvorů.
Úšklíbla jsem se na Nicolase. Nicolas na mě koukal jak na zjevení. Pak se ušklíbl a řekl"hmm docela dobrý"
"Docela! já bych řekl že si nechceš přiznat že už tu nejsi ten nejlepší" řekl škodolibě trenér.
Nicolas se ušklíbl a řekl "myslím si že by si měla hrát dál"
Trenér pak na všechny zakřičel ať hrajou a my hráli dál.
Ruce i nohy se mi klepali ale byla jsem dost nervózní ale nakonec po čtyřech hrách jsme skončili na remíze protože jsem byla hrozně nervózní.
"Tak ahoj Len" řekl mi Nicolas
"Ahoj Nicu" řekla jsem a odešla domů
ČTEŠ
Beruška A Černý Kocour ✔
FanfictionCo se děje mezi Tikki a Plaggem? A skončí konečně Marinett a Adrian spolu? Co se stane když jeden z nich zjistí identitu toho druhého? Hlavní otázkou spíš ale je co doopravdy cítí Plagg. Tahle FF bude hlavně o vztahu mezi Tikki a Plaggem a o nových...