Ansamblul Noptii

1.9K 106 6
                                    

O noapte ca ori care alta ...asta as fi spus acum un an ..insa acum e diferit . Odata cu lasarea noptii reci si putrede, inima mea se zbate de parca ar vrea sa-mi sparga pieptul , scapand asfel de tensiunea care o apasa . Furtuna se apropie , inca nu e vizibila dar nu multi stiu ca o asfel de liniste imbietoare prevede haosul. Un clopotel rasuna in bezna care si-ar dori sa ma inghita, tinandui companie pe veci ,insa ii spulber visele cu lumanarea mea ce lumineaza precum speranta , o speranta care ar putea fi a mea ... clopotelul inca rasuna cu putere.
Urmaresc sunetul captivat ,incet incet se trasforma intr-o intreaga orchestra mirobolanta ce-ti umple inima de fericire ,fermecanduti trupul, trasformandul intr-o marioneta nesemnificativa care danseaza la comanda papusarului .
Ajuns pe un hol ingust cuprins de racoarea noptii in capatul sau o usa, usor crapata, se zbate o lumina albastra .
Curiozitatea mea nu mai putea fi stapanita asa ca m-am apropiat usor ,deschid usa . Pe pat o silueta supla dar totodata masiva statea intinsa-n pat, puteai sa-i vezi doar ochii ce luceau a rosu diavolesc... nu puteai sa iti iei gandul de la ei .
- Ai venit , in sfarsit ..se rasuci diavolul viclean in cearceafurile moi de matase . lumina luni ce spargea geamul iti dadea posibilitatea de-ai zari putin putin chipul bestiei
-Tu cine esti ?
- De azi iti voi deveni Stapan , zambii el ametitor , cu coltii infioratorii de albi, imi facu parul de pe ceafa sa se ridice .
- Eu.. eu...
- Doar n-ai sa ma refuzi nu ? Ai fi nepoliticos zambi el ridicanduse usor din pat apropinduse de mine ..
Aproape era in fata mea ii puteam vedea chipul era perfect ,piele palida, ochi lui rosi mai aprinsi decat parul de aceasi culoare, zambetul perfect . Insa cand am iesit din transa a fost prea tarziu el era aplecat deasupra fetei mele , tintuinduma cu bratele lui .
- Esti asa dragut , nu ma mai pot abtine ...se apleca mai mult spre gatul meu ii simteam respiratia , sangele imi suvoia ma durea pieptul la cat de tare-mi batea inima
- Chiar nu mai pot ...imi sopti el la ureche si isi infinge dintii adanc in gatul meu
Era asa dureros , sangele se scurgea usor pe gatul meu , era cald , demonul ma cuprinse de talie cu bratul iar cu celalant imi tinea capul intr-o parte sa poata savura mai mult.
Imi imi...placea senzatia se simtea asa bine asta pana imaginea incepu sa dispara , corpul meu se simtea asa usor ma topeam in bratele diavolului ... adormind . Ultima imagine pe care mi-o amintesc era chipul lui zambind satisfacut cu picaturi de sange scurganduse din coltul guri lui perfecte cum se poate ca ceva asa de frumos sa fie asa rau .

Atingerea Mortii (Yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum