Ispitele pandesc

830 57 2
                                    

Nu stiu cat era ceasul sau ce zi era , ori cum nu conta . Eram in aceasi camera intunecata si sumbra care era camera mea de fapt . Kevin se ghemui mai mult in mine , era asa dulce cand dormea .. chiar daca pare infricosator eu stiam ca e extrem de inofensiv . Nu am vrut sa il trezesc mai ales dupa noaptea trecuta cand l-am torturat incontinu .. isi merita odihna .
Am iesit incet din camera am plecat spre baie nu imi strica un dus . Bine inteles ca nu aveam degand sa merg la baile pentru orfanii , aveam o baie secreta am descuiat usa si imi placea ce vadeam Kevin a avut grija de ea pastrando curata am intrat inchizand usa , am lasat apa sa curga in cada si m-am aruncat direct in ea era fierbinte toata camera find acoperita de aburi

Stateam relaxat in cada , insa un miros imi ajunsesera la nas imi ridic capul si zambesc marsav

-Tu ce vrei ?

Dintrun colt iese putin rusinat Sin cu bratele incrucisate

-Am venit pentru partea mea imi raspunde plictisit

-Partea ta ? Repet confuz

- Cand am facut pactul cu Kevin pentru a te aduce inapoi a spus ca vom fi rasplatiti ,asa ca imi vreau partea daca nu .. se incrunta el zambind ciudat vrand parca sa ma ameninte

Am inceput sa rad haotic enervandul putin , m-am oprit din ras iesind din cada gol apropinduma de el , stateam aplecat peste el sprijininduma doar intr-o mana
Sin isi ferea privirea insa se obseva rosirea din obrajii lui si micile picaturi de sudoare care picau lent

I-am luat barbia fortand-ul sa ma priveasca am zambit draceste cand am vazut privirea lui de catea in calduri . Mi-am trecut degetul mare peste buza lui apoi l-am sarutat apasat lipindumi pieptul gol de al lui . Nu riposta doar ma privea , insa privirea lui cersea mai mult .

Am cobrat sarutul pana la gatu lui mana mea alunecand lent pana la pantaloni lui desfacandui incet , acesta scotand un geamat infundat cand l-am strans de penis , am continuat sa il sarut frecandui incet organul ... era cald dorindusi mai mult am coborat din nou pe gatul lui infingandumi colti in el , era ciudat nu mai bausem al sange decat pe a lui Kevin care era normal nici prea acru nici prea dulce era perfect pe cand a lui Sin era scarbos de dulce asa ca mi-am retras colti .

L-am dezbracat intorcandul cu spatele asezandul capra am intrat incet in el acesta gemand lung , nu riposta nici nu imi reprosa ceva doar gemea .

-S...ssstapane mai mult ...ii tremura vocea cea ce ma facu si pe mine sa ma excit marind ritmul el tot striganduma "Stapane "pana am ejaculat amandoi in acelasi timp . A cazut pe jos gafaind acoperit in mare de supstanta alba si lipicioasa ...
Eu m-am intors inapoi la cada mea , mi-am intors capul spre usa si Sin disparu , asa ca m-am putut relaxa in liniste ...

Am terminat baia si am iesit din camera uitand ca sunt gol , am mers incet pana in camera unde aveam lucrurile ..insa nu imi mai venea nimic , Kevin era mult mai scund si mai slab ca mine asa ca nu puteam imprumuta haine de la el . Am gasit in cele din urma o pereche de blugi negri care erau cam stramti asa ca i-am taiat pe ici colo facandui mai comozi am gasit si o camasa tot neagra insa imi venea doar pana la cot si nu puteam sa o inchid...insa era buna momentan .

Kevin inca doarme asa ca nu aveam ce face ma plictiseam de moarte nu aveam nici multe locuri prin care sa ma plimb am decis sa ma duc in sala cu tronul . Era destul de comod insa ma plictisisem singur m-am sprijinit obrazul in pumn si am oftat lung .
Se auzi usa si i-am vazut pe Tomo si Shioji care se apropiau in liniste . Astia doi erau ciudati Tomo era mereu trist cu o fata neutra ori ce i-ai spune pe cand Shioji avea mereu un zambet pervers pe buze el find partea rebela erau extrem de diferiti avand in comun doar infatisarea dar si faptu ca nu vorbeau ...era sinistru chiar si pentru mine .

Ma asez mai bine in scaun sa ma uit la ei .Shioji venind hotarat spre mine sarutanduma in timp ce Tomo cazu la picioarele mele fara sa ma priveasca ..
Shioji a rupt sarutul si privinduma intens in ochii dand de inteles ce vrea ..apoi am coborat privirea la Tomo care ma privea la fel de pervers ca si fratele sau . I-am studiat putin si am zambit

-Dece nu ?.

Atunci Shioji incepu sa-mi sarute piptul iar Tomo piciorul era ciudat nu am mai facuto cu doi pana acum ...de fapt nu o mai facusem cu nimeni inafara de Kevin pana azi .
Shioji ajungand pana la pantaloni mei desfacandui usor si scotand-umi jucaria afara incepand sa se joace cu limba pe ea in timp ce Tomo o freca ... aproape ca se bateau pe ea insa faceau cu shimbul ...am vrut sa il trag pe Tomo ca sa trecem mai departe find super excitat insa acesta se smulse din mana mea ei vrand sa-mi faca doar oral , nu am protestat lasandui sa isi faca de cap au continuat asa o lunga perioada era ciudat sa ii vad pe amandoi acolo jos si nu am mai putut sa tin si mi-am dat drumul umplandui de substanta alba care parea ca le place la nebunie jucanduse cu ea si lingando, satisfaciti de ce au facut sau ridicat si au plecat fara sa zic nimic in tot acest timp ...ma simteam putin folosit .

Mintea imi era ocupata de intrebari si probleme...de ce toti sau trezit sa se dea la mine ? Daca afla Kevin avea sa se supere ? Si cum sa pun mana pe castel cand bablele alea sunt in el ? No sa plece de buna voie si pusti aia orfani ? Nu ii puteam uchide pe toti era prea dubios .. .ham... ham... ii puteam pune in tevnita pe majoritatea orfanilor dar ce faceam cu babele nu erau chiar asa putine ca sa scap de toate erau vreo 19 fara Magda .. eh o sa ma gandesc mai incolo la asta sunt prea obosit acum ..

Imi era foame .. si Kevin tot nu se trezi cred ca am fost prea dur aseara ..o sa o iau mai muale deacum . Dar totusi pana se trezea el as muri de foame si nu vreau sa iau orce orfan jegos sa imi imfectez colti cu el ..haa complicat am iesit pe hol poate prindeam pe cineva totusi si se pare ca am gasit Ayato se pregatea sa se infructe dintr-un orfan am venit prin spatele lui destul de silentios si l-am luat in brate lasandul pe orfan sa fuga .

-Ce dracu ?? Mi-ai speriat pranzul aper ca esti fericit se rasteste la mine smulganduse din stransoarea mea .

Nu am vrut sa il las sa plece foamea mi-se urca la cap ochii devenidumi luciosi si rosi , l-am trantit in perete muscandul de gat era destul de bun nu era chiar ca a lui Kevin dar ma multumeam si cu asta .

-Hei..i incerca sa vorbeasca Ayato nu intelegeam de ce ii e asa greu si dece se incalzi asa repede nu am supt mult ..insa mi-am scos colti ca sa il vad tremurand si gafaind cu o mica umflatura in pantaloni .. o doamne sa excitat doar pentru ca i-am supt putin sange ?

Ma cuprinse de camasa continund sa gafaie ca o virgina proasta

- Continua te rog ii tremura vocea in timp ce isi musca buza

Hha pana la urma eram responsabil de asta ..plus ca inca imi era foame ..i-am dat jos tricoul muscandul si sarutandul peste tot m-am jucat cu muguri lui pana i-am inrosit acesta tipand de placere . Dezbracandune amandoi l-am ridicat pe perete baganduma intre picioarele lui , intrand incet in el acesta tipa si gemea lund ..se pare ca era virgin am marit cu grija ritmul facandul sa geama mai intens si mai lung ma tinea strans in brate . Nu ii pasa daca ne vedea cineva penteu o secunda si eu uitasem ca suntem pe hol doar ma bucuram de placerea oferita

- E.ee..u nu mai pot! isi dadu drumul urmat de un geamat lung care ma facu sa imi dau si ei drumul in el ..
L-am lasat jos , imbracandune rapid am dat sa plec insa acesta ma opri ridicanduse pe varfuri ma saruta si imi sopti la ureche

- Te iubeac Stapane ..apoi pleca

Trebuia sa ma ingrijorez ? Nu cred.. in fond o sa ii treaca m-am dus inapoi in camera unde Kevin inca dormea linistit a dormit toata ziua ..
Ma asez incet langa el sa nu il trezesc insa acesta deschide ochii si ma ia in brate

-Neata somnorosule ii spun sarutandul pe frunte

-Neata ..csca el cat e ceasul ? Ma intreaba gemuinduse mai mult langa mine

- 21:56

- Ce ?? Am dormit toata ziua se revolta el de ce nu mai trezit ?

-Nu puteam esti asa dulce cand dormi il sarut scurt pe buze

- Cred ca te-ai plictisind singur aici se aseaza mai comod pe pieptul meu

-Nu chiar ii zambesc
...daca ar sti el ce am facut eu azi sigur mar ucide ..

Atingerea Mortii (Yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum