Un camp mare de florii violete ma inconjura, vantul imi sufla respirati-ai rece in fata , se aud ciripitul pasarilor .
Ma ridic si incerc sa investighez zona . Ma aflam in inima unei padurii dese , copacii inati si solizi ma inconjoara cu cat mergeam mai mult printre ei cu atat ma simteam mai ametit .
Am iesit din padurea care nu era asa mare cum credeam ..
Un sat mic se afla nu departe de padure , instinctiul ma impinse catre el .
Satul era sarac , oamenii erau murdari si probabil flamanzi .
Ma priveau cu ochii lor goi , parca necrezand ca-s viu , dar nici unul nu indrazni sa-mi vorbeasca ...
Un miros dulce se simti in aer si devenea din ce in ce mai puternic, acel parfum ma ametea voiam mai mult, m-am lasat ghidat de miros , parca o transa ma cuprinse . M-am oprit brusc mirosul se transforma in imputiciune , imi simteam picioarele ude o bezna ma inghiti apoi am cazut brusc.
Eram in holul caminului stand pe jos , se pare ca visasem si mai rau e ca am ajuns somnambul ...insa pe langa toate astea inca imit simteam picioarele ude si mirosul nu disparu , dupa ce ochii mi-se obijnuisera cu bezna cumplita , am observat ca stateam in mijlocul unei balti ,am ridicat mana sa vad ce e sperand ca nu am facut pe mine ...insa era mai bine daca faceam pe mine ... stateam intr-o balta de sange pijamaua mea alba se imbiba toata cu sange am tipat cat am putut de tare , am incercat sa fug insa corpul imi era paralizat facanduma sa cad balacinduma mai mult in sange .Luminile s-au aprins supraveghetoarele venind alergand spre mine si restul iesira din camere sa vaza ce se intampla.
Toti ...toti se holbau speriati la mine .
- Tu, copile ce ai facut ?!tremura Maria apropinduse incet spre mine . Prima oara crezand ca va veni sa ma ajute sa ma ridic insa ma ocoli , m-am intors sa vad ce se intampla...
Unul dintre copii era lesinat pe jos de la el venind sangele , ochii ii erau deschisi atintiti spre mineMaria ii lua pulsul insa a observat 2 gauri mici in gatul sau isi intoarse capul spre mine ochii mai ca ii ieseau din orbite
- Tu ..tu ! Se ridica si se napusti asupra mea lovinduma asa tare incat nu imi mai simteam fata- Copil de drac ce esti ma scuipa , arze-te-ar focu diavol murdar
Celelalte supraveghetoare o loasera pe Maria de langa mine , m-au dus intr-o camera intunecata cu un singur pat de fier si m-au incuiat acolo in intuneric ...
- Oh se pare ca ai fost pedepsit
aceea voce din nou-De ce ori unde ma duc tre sa fi si tu ?? Ma intorc vazandul pe Kevin stand in patul de metal .
- Hei , hei de data asta tu ai venit la mine !
- Aici stai tu ?
-Nu e minunat ? Liniste intuneric
ce isi mai poate dori un vampir ?- Cum spui tu ...eu vreau sa ies de aici ii spun incercand sa trag de usa insa ma arsesem la mana
Kevin se prpadi de ras , si veni repede prin spatele meu cuprizanduma cu bratele lui lungi masculine- Esti asa prostut ..ma saruta pe gat insa m-am rasucit impingandul
-E haide , vrei sa imi spui ca nu iti place ? Rase el trecandusi mana prin par.
- Vreau sa ies acum!
-N-ai decat , insa daca iti vei pierde iar controlul or sa te ucida
- Ce vrei sa spui cu asta ???
-Nu iti amintesti ce ai facut ? E mai grav decat credeam rade el dinou
-Spunemi odata !?
- Tu l-ai ucis pe pustiul ala pe hol, iar babele alea nesuferite te-au inchis aici pentru ca stiu ca nu poti iesi camera e sfintita ...de parca ar ajuta la ceva .
-Euu...eu nu ...nu am ucis pe nimeni ma balbaiam iar trupul imi tremura precum gelatina .
- Ba da , ai facuto si ti-a placut se strecura iar in spatele meu si imi rase la ureche.Ti-a fost asa foame incat ai fi uchis pe orcine, erai asa dulce .Isi vara mana in pantalonii mei facanduma sa tresar .
-Oprestete.. te rog..oprestete !!
- Obligama .Ma prinse de ingheieturi tintuinduma de usa
-Esti al meu , si o sa iti demonstrez in seara asta imi saruta gatul
-Nu..nu!!!Ma dezbraca trantinduma in pat el isi dadu tricoul jos un fior ma satrpunse ...acea senzatie.
Se arunca peste mine incepand sa ma sarute si sa ma mangaie peste tot-Nu.. opresss..tete..
Ma intoarse cu spatele sarutanduma peste tot tinanduma strans de ingheieturi
-O sa iti placa ai sa vezi ! Apoi am simtit o durere in partea de jos. Rasetele lui se combinau cu tipetele mele de durere ...
CITEȘTI
Atingerea Mortii (Yaoi)
ParanormalSeductia si placerea trupeasca e prea mult pentru un simplu om ...mai ales daca aceasta vine de la un vampir ...