Pact cu Diavolul

413 39 5
                                    

Nu mai am rabdare sa stau inchis aici , mai ales cand nu stiu unde e Kevin ..

La cum ma tot invarteam eu pe acolo nu am observat ca intrasera cineva in camera .

-Tu cine mai esti?

-Eu sunt majordomul acestui conac , se apleca el in fata mea

Hamm..tipul asta imi pare cunoscut . Asa zisul majordom ma conduse intr-o sala mare . In fata era o masa lunga , plina cu mancare in capat am zarit o silueta . Majordomul ma condus la singurul scaun liber , era cel de langa acea silueta.
Cand m-am apropiat destul am putut sa zaresc persoana ce sorbea dintr-un pahar fitos de sampanie .

Era un tip elegant , avea ochii de un verde aprins , iar parul era o culoare de un rosu rozaliu . Cand m-am asezat langa el , pe fata ii se ivi un zambet strengar .

-Sebastian , lasane singuri ,se auzi vocea lui groasa si impunatoare

-Da lordul meu , se apleca inca odata majordomul si apoi pleca

-Ma bucur sa te revad dragul meu Rin , incepu sa ma studieze el din cap pana in picioare

-Cine esti ? Si ce naiba vrei ?incepea sa ma irite deja calmul si tonul degajat pe care il avea

-Sunt dezamagit ca nu iti mai aduci aminte de mine , ofteaza el si se aseaza mai bine pe scaunul sau

-Ma numesc Isaya Hatasake , desigur lumea ma cunoaste mai mult sub numele de "REGELE ROSU "

La auzul cuvintelor sale mi-se zbarli pielea . Am dat de mare necaz ...

-Vad ca si tu ai auzit de mine , isi largi el zambetul

-Se poate ... unde este Kevin ?

-Oh stai linistit prietenii tai sunt bine

-Prietenii ?

-Da , cel cu parul rosu si cel cu parul alb , sunt destul de violenti.

-Ce ai de gand sa le faci ? Intreb eu cu o urma de frica in glas

-Cea ce trebuie binenteles , uite stiu ca tu te distrezi cu creaturile alea inferioare si demne de mila , insa nu pot permite ca ele sa ne faca numele si reputatia de ras .

Imi venea sa ii rup gatul , cum isi permite sa vorbeasca asa de Kevin . Nu inteleg de ce e asa mare diferenta dintre puri si impuri ...doar pentru ca nu toata lumea e la fel de sofisticata si fitoasa ca el ?

-Insa vad ca ai o atractie destul de mare pentru roscat .Ca sa vezi ca nu sunt atat de nemilos cum se spune , am sa iti crut animalutul

Clar il omor...

-Insa...va trebui sa imi oferi ceva in schimb

-Anume ?

Dupa zambetul si felul in care se uita la mine , puteam sa imi dau seama ca nu era nimic de bine... insa trebuia sa il salvez pe Kevin cu orce pret !

-Oferamite mie !

-Ce ?

-Am auzit multe despre tine Rin , stiu totul despre tine , trecutul tau , despre parintii tai . Ma itrigi Rin . Vreau sa te am .

Nustiam ce sa ii raspund. Daca aceptam , Kevin ar fi turbat si mar ucide pe loc ...pe de alta parte daca no fac ..el va fi cel ucis ..

-Sa zicem ca aceept , care sut conditile ?

-Vad ca sti cum decurg lucrurile , chicoti el . Lucrurile sunt simple , tu vei veni decate ori te voi chema, oferidu-mi placera trupeasca iar eu in schimb iti las jucaria in pace .

-De unde stiu ca te vei tine de cuvant ?

-Off se vede ca ai stat numai printre infecti. Un vampir pur isi tine intodeauna juramantul .

-Bine ..insa am si eu cateva conditi ..

-Ascult

-In primul rand , Kevin nu va afla de intlegerea noastra ,si in aldoilea rand ii vei lasa in pace pe toti cei care sunt langa mine

-Deacord ! Sti Rin , de mult timp imi doresc sa fi al meu . Eu nu sunt un tip atat de rau , iar tu imi placi . Daca ai nevoie de ceva nu ezita sa ma contactezi .

-Mai am o intrebare , cat timp va tine pactul ?

-Pana cand unul din noi va muri , binenteles , imi ranji dinou cu coltii lui stralucitori

Dupa instentele lui de a manca cu el , am dezbatut mai mult subiectul cu pactul . Stiu ca mi-am sapat singur groapa insa nu am avut deales . L-am salvat pe Kevin insa ...Rin va fi decapitat pentru sfidare , se pare ca in privinta lui nu am ce face...

Isaya mi-a oferit un nou castel (unul mai aproape de el binenteles ) si cativa servitori . Am acceptat ( nu ca aveam deales ) .

Spre seara majordomul ma condus la intrarea principala . Apoi la adus si pe Kevin, era plin de sange si murdar , avea rani de la lanturile cu care era legat si parea destul de speriat

-Rin ! Rinn ! Se zbatea el in lanturile acelea sa ajunga la mine . Insa majordomul il trase inapoi ca pe un caine .

Am vrut sa ma arunc la gatul lui insa mana lui Isaya ma opri

-Calmeazate , mi-a soptit la ureche apoi se apropie de Kevin, punandui mana pe cap.

Odata cu atingerea lui ranile lui Kevin disparusera , iar acesta lesina pe podea .

-Nu isi va aminti nimic legat de toate astea . Se intoarse el cu un zambet bland

L-am ridicat pe Kevin de pe jos si m-am indreptat spre iesire . Inainte sa ies m-am mai intors odata la el

-Cum te pot contacta ?

-Asa , se auzi vocea lui in mintea mea .

-Inregula ..i-am raspuns pe acelasi intermediu apoi , am zburat de acolo

**************

Am ajuns la noul castel , era mare si curat , era destul de modern si frumos aranjat . Am cunoscut toti servitori care cred ca erau peste 100 ..tipul ala nu sa zgarcit deloc ..

L-am dus pe Kevin in cea mai frumoasa si spatoasa camera , si l-am lasat sa se odihneasca .

Stateam si ma holbam la un tablou . Era tot rosu , nimic alceva decat un rosu intens ...oare ce reprezinta ?

De la intrare au inceput sa se auda tipete . M-am dus sa vad ce e si...

Nobu:-Dami drumul !!

Ayato:-Esti cina mea !!

Sin :-Sunteti asa dezgustatori !

Tomo/Sioji:Im..

Astia ce dracu mai cauta aici ? Chiar nu pot avea parte de liniste ???

-Riiiin !! Strigasera Ayato si Nobu in cor apoi sarira pe mine.

-Cum ati ajuns aici ?

-Nobu ne-a zis ce sa intamplat iar Tomo a zis ca te vom gasi aici..asa ca iataneee !!Nu te bucuri sa ne vezi ???

Nu prea...

Nu am avut deales asa ca i-am lasat sa ramana ...si uite asa sa dus dracu linistea mea...

M-am asezat pe un scaun in livingul luxos , holbanduma pe fereastra .

-Rin , Rin ! Vino la mine ! se auzi o voce suava

M-am uitat in jur si nu era nimeni , apoi am recunoscut acea voce ...la naiba ..

_____________________

Hei !!! O mica explicatie, cand Isaya va vorbi cu Rin prin TELEPATIE voi scrie diferit(In caz ca nu v-ati prins mai sus )

Isaya - Asa
Rin-Asa

PS : Astept pareri !! (^,^) (^,^)

Atingerea Mortii (Yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum