Kevin printul intunericului

998 82 5
                                    

Este dimineata ? Dar cum si iar ma aflu in patul meu , oare ce sa intamplat ? . Apoi ma fulgera amintirea din pod , acel demon marsav ma seca de puteri din nou , sunt asa penibil ... data viitoare voi riposta .
Ma ridic din pat , ciudat faptul ca sunt singur in camera , dar e mai bine ,e liniste . Ma dezbrac de camasa si ..
- O ce trup firav ai acel raset din nou nu se poate !?
Ma intorc brusc iar demonul sta atarnat de tavan , am tipat cat am putut de tare sperand ca ma va ajuta cineva , insa el zbura in spatele meu acoperindumi gura cu mana lui rece si palida ca de cadavru
-Shh, doar nu vrei sa ne intrerupa cineva ?si iar rade acel ras deja era insuportabil ,ma facea sa inebunesc.
- Doar lasa-ma sa gust putin se apropie iar de gatul meu ,dinou eram paralizat dar dar.. trebuia sa fac ceva nu puteam sa-i cad iar in plasa asa usor .
M-am rasucit si l-am impins apoi am incercat sa ajung la usa insa mda stiti ca nu am reusit
- Imi place cand te zbati imi arata coltii lui mari si ma arunca din fata usi direct in pat si el peste mine .
-Inceteazaa !! Ajutor cineva !!
- DOAMNE esti asa de dragut cand esti speriat , ma exciti zambi el sarutanduma pe gat
- Ma intreb daca ..si imi sfasie pantaloni find aproape gol .
Imi saruta abdomenul tinandumi capul pe spate
-De ceee faci asta ?
El se opri si isi ridica capul apropinduse de fata mea
- De ce ? Pentru ca te iubesc zambi el
- Cine esti ??
-Imi poti spune Kevin , dragul meu Rin
- Hei de unde sti ?? nu terminasem fraza si diaparu , Magda intra manioasa in camera
-Tu copil tembel , ai idee cate probleme imi faci ma luase de ureche taranduma dupa ea . Impinse dulapul cel mare la o parte si ma arunca in despartitura ...punand dulapul inapoi..
-Acolo tie locul mizerabilule , radea cotoroanta ...
Asa mi-as fi dorit sa o bag si pe ea aici sa vada cum e , insa e imposibil, nu voi fi niciodata atat de puternic ..
Au trecut 4 ore iar Magda nu veni sa ma scoata , era chiar atat de nervoasa ? Imi e foarte foame , daca as putea impinge dulapul.. inzadar nu il pot clinti , se pare ca mi-am gasit sfarsitul in cele din urma .
Se auzi un tipat ,ce sa intamplat ? Un raset se auzi pe partea cealanta a dulapului acel ras ?nu! nu din nou el ! Mai bine putrezesc aici decat sa ma atace dinou  acel pervers .
Dulapul se misca , am iesit usor eram gata sa fiu atacat de Kevin ...insa nu era nimeni ?
-Doamne DUMNEZEULE se auzeau tipete la intrarea caminului am coborat repede iar jos toate supraveghetoarele erau impietrte de frica iar in fata usi Magda avea capul taiat , pe jos scrind mare cu sange " cine se va mai atinge de el va sfarsi la fel "
Am inghetat de frica , o alta cotoroanta ma observa in capatul scarilor si zbiera isteric
- Tu esti de vina copilul diavolului tu ai facut asta !!

- Eu nu euuu... am fugit , nu vedeam prea bine din cauza lacrimilor mele insa am ajuns in pod unde m-am ascuns sub cearceafuri plangand si suspinand ...pana am adormit

O lumina si un ciripit vesel de pasari , m-au  trezit , stateam in  iarba , vantul  imi batea usor in fata era asa linistitor  .
- Rin ? Dragule te-ai trezit ?
Vocea aceea? mama ??
Mama era in spatele meu pregatind un picnic , il puteam zari si pe tata incercand sa pescuiasca , nu se poate dar
-Oh ce sa intamplat dragule se apropie mama de mine , m-am intins la ea in poala iar ea imi mangaia parul .
- Nu vreau sa ma parasesti niciodata promite !
- Nu te voi parasi niciodata jur (raset)
Apoi m-am trezit brusc ,cel care ma mangaia era Kevin ..
-Tu dinou?! pleaca si lasa-ma odata in pace !
- Nu pot zambi el mi-ai spus sa nu te parasesc niciodata iar vampirii isi tin juramintele
-Inceteaza !! Doar pleaca odata!
Ma prinse de barbie si se apropie de mine , parul lui rosu ii acoperea ochii ,era asa aproape de fata mea , pielea ii mirosea a vanile . Ma cuprinse iar in transa
Si adorm ..

Atingerea Mortii (Yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum