Prima noapte

528 39 7
                                    

Dupa ce toti au adormit , m-am furisat din castel .

Nu voiam sa merg , nu voiam sa il mai ranesc pe Kevin..

Ajung la castelul Regelui . Usa mi-se deschide iar majordomul ma conduce intr-o  camera uriasa .

Era o camera gigantica cu un pat mare cu drena , avea cearciafuri mov de matase , parea asa de comod .

Langa pat era o masa plina cu capsuni si bauturi alcoolice .

-Te asteptam Rin

O silueta apare in spatele meu , ii simteam respiratia pe gatul meu

-Hai sa terminam odata ..

-Uf , nu esti prea incantat

Nu am spus nimic , desi mi-as fi dortit sa ii spun ogramada ...

Il isi vara mainile pe sub tricoul meu . Mainile lui erau reci dar totodata atat de fine .

Limba lui incepu sa se joace pe gatul meu .

Intr-o secunda scapa de tricoul meu si il aruca intr-un colt al camerei

Saruturile lui coborau de pe gat usor pe spate . As minti daca as spune ca atingerile lui nu imi provocau un mic fior

Ma intinse incet in pat contiindund sa ma sarute , trasa lini cu limba de pe piept pana la baza pantalonilor mei . Muscanduma cateodata de abdomen .

-De cand te astept.. imi sopti el la ureche . Apoi ma saruta

Buzele lui aveau o aroma ciudata , erau moi si fine dar si groaznic de reci

Mana lui nu se opri o secunda din a-mi mangaia abdomenul . Incet coborand spre barbatia mea . Incepea sa o maseze prin materialul boxerilor dince in ce mai intens .

Un mic ignet imi parasi gura fara voia mea .

-Nu te abtine dragul meu Rin , stiu ca iti place , imi sopti regele la ureche

Mi-am intors privirea , nu voiam sa ii mai vad satisfactia din privire.

Urasc ca trebuie sa fac asta , dar nu prea am deales ..

El isi desfacu camasa de matase si o arunca pe podea

Pieptul lui era palib si nu atat de lucrat cum ma asteptam . Contactul cu pielea lui ma facu sa ma cutremur . Era o senzatie familiara , dar nu imi pot aduce aminte de unde ..

Incet scapa si de blugi mei . Nu avea prea multa rabdare si in scurt timp indeparta si restul materialelor nefolositoare .

Statea desupra mea savurand privelistea fara nici macar a clipi . Avea o privire ametitoare , simteam cum cad intr-o trasa intensa . Insa am fost trezit cand un lichid rece facu contact cu abdomenul meu .

El se apleca si il linse , apoi fara sa ma astept isi infipse coltii in abdomenul meu

-Esti atat de dulce , ma inebuneste mirosul tau

A continuat sa linga aceel lichid combinat acum si cu sangele meu

Mana lui se plimba pe coapsa mea strangand tandru de ea.

-Nu mai am rabdare , imi sopti la ureche apoi ma penetra brusc

Am simtit o mica durere insa disparu instant cand el incepu sa se miste . Tot corpul imi fu absorbit de placere . Pentru moment nu mai conta nimic , nu mai stiam nimic . Tot ce simteam erau miscarile lui repetate in mine .

M-am lasat dus de val , ii strigam numele in ureche intimp ce mana mea tragea incet de parul lui .

Partida a durat o vesnicie , insa atunci nu ma plangeam eram hipnotizat de senzatia placuta pe care mi-o oferea .

Insa acum ... regret ce am facut

-Mi-a facut placere Rin imi zambi el din pat intimp ce eu ma imbracam

Nu am scos nici un cuvant , tot ce voiam era sa ma intorc  cat mai repede la Kevin..

Inainte sa apas pe clanta el veni in spatele meu si ma imbratisa strans

-Ne vedem data viitoare scumpul meu , imi sopti la ureche apoi ma saruta scurt pe obraz

Dupa ce am fost condus de catre majordomul lui infiorator , am zburat pana acasa . Castelul era afunfat in liniste . Toata lumea dormea .

Nu puteam sa stau langa Kevin, ma simteam mult prea murdar . El nu merita sa ii fac asta  , dar o lume fara el e o lume in care nu as putea trai .

Am coborat jos , si m-am asezat pe un fotoliul din piele , continund sa ma holbez la aceea pictura stranie . Ce psihopat ar picta o panza intreaga doar cu rosu ? Si oare ce a vrut sa exprime prin ea ?
Cu cat o priveam mai mult prin intunercul sumbru cu atat mai mult parca o intelegeam . Parca acel rosu intins haotic pe ea incepea sa prinda forma , acea culoare parca imi vorbea .
Ciudata e lumea in care traim ...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 03, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Atingerea Mortii (Yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum