Scuze pentru poza de mai sus dar doar atat am putut sa o modific :* . Sper sa va placa acest capitol desi e putin trist♡ .
Iatama ...stand intr-o cusca cu un pusti care sa indragostit de mine...trebuia sa iau o decize URGENT ! Of ..daca il iau pe Nobu cu mine Kevin o sa ne omoare pe amandoi daca il las aici ...moare doar el pare o decizie simpla nu ? ...Ei bine nu e ..
-Rin... mi..e frica se agata Nobu de bratul meu ,parea ca un pui de pisica pierdut
-Oftez zgomotos ...
Se auzi de sus cum se deschise usa, pasi apasati umpleau linistea apasatoare , bosorogul cu fusta sa intors cu inca 2 tipi , avea un zambet diabolic
-Scoatetil afara arata cu degetul spre Nobu
Acele 2 matahale au deschis usa custi tragand-ul cu putere pe Nobu afara
-Lasatima !Nu !! Tipa cat de tare putea intimp ce lacrimile ii curgeau pe toata fata
Bosorogul la legat pe Nobu cu cateva lanturi din tavan , privind scenele sumbre ce imi provocau sila acele amintiri acea senzatie ...tipetele care ma inebuneau , imaginea lui Nobu care era abuzat ..de ce ? De ce exista maniaci ca astia , mi-am infipt mainile in par tragand incet de el , trupul imi tremura ochii incepura iar sa luceasca , fara sa imi dau seama zambeam ca un psihopat...
-Scoatetil si pe el se auzi glasul bosorogului care termina cu Nobu aruncand-ul pe jos ...Nobu era vanat pe tot corpul lui firav , ghemuinduse ca sa isi acopere goliciunea ...stiam cum se simtea ..dezgustul ca a fost atins , tristetea ..durerea ...mai presus de toate domina ura , care in ochii lui era atat de clara , acei ochii dulci si inofensivi sau schimbat devenind reci si sumbri ...
Matahalele alea au deschis iar usa custi insa nu sau chinuit sa ma scoata pentru ca am iesit singur
-Tu pari a fi o partida mult mai buna se apropie bosorogul de mine sa ma atinga insa cand am vazut acel zambet si privirea ce o avea ...era aceasi cu a nobilului care ma chinuit pe mine...
Nu mai puteam rezista am lasat bestia din mine sa iasa , am simtit cum imi las constinta sa cada in intuneric pana jos unde am cazut usor in picioare in fata mea find o silueta goala legata cu un lant de gat care avea tepi , nu i-se vedea fata doar randurile de coti ascutiti si ochii injectati si rosi , parea calm , prezenta mea nu il interesa el doar privea in sus , m-am apropiat punand mana pe lant , am tras tare de el si sa rupt cu usurinta . Bestia ma privi satisfacuta cu un ranjet terifiant ...
am prins bosorogul de gat strangand tare acesta se zbatea sa scape din ghearle mele , ceilanti doi tipi au vrut sa intervina insa ei nu erau importanti asa ca privindui intens in ochii au ars de viu ramanand pe jos doar cenusa ..acum era randul bosorogului nu voiam sa aibe o moarte atat de simpa ..ce ar trebui sa ii fac?..
L-am legat cu aceleasi lanturi pe care el le folosise pe Nobu , si gasind un bici am dat cu sete pana sangele lui putred si scarbos se scursese pe jos cateva picaturi ajungand chiar si pe mine , tipetele lui imi provocau o placere inumana insa voiam mai mult .
In intuneric am zarit un scaun de fier , atunci zambetul mi-se intensifica mai mult , trantindu-l pe bosorog in scaun l-am legat bine cu acele curele din piele neagra de maini si de picioare , ce era si mai amuzant in spatele scaunului am gasit o intreaga trusa de tortura (cutite , topoarte , clesti de diferite marimi etc etc )-Acum ..ce decize grea cu ce sa incep ?, oare sa iti scot ochii cu asta ?flutur prin fata lui un bisturiu foarte ascutit , sau mai bine iti tai toate degetele cu asta? flutur cu cealalta mana un cleste mare de fier
-Ai mila te rog !se boci el in fata mea tremurand ca varga
La auzul aceleor cuvinte stupide si la vazul acelor lacrimi fara valoare am inceput sa rad in hohote ca un nebun umpland intreaga camera cu ecoul rasului meu
CITEȘTI
Atingerea Mortii (Yaoi)
ParanormalSeductia si placerea trupeasca e prea mult pentru un simplu om ...mai ales daca aceasta vine de la un vampir ...