Rei

553 49 3
                                    

Il URASC !! Nu vreau sa il mai vad...stau si plang pe acoperis ..
Nu pot sa cred ca ma tradat ..si tocmai cu el ??? Dau cu pumnul in acoperis facand o gaura mare, as fi vrut sa ma duc sa ii omor pe amandoi ...

~Amnintire~

Am decis sa ma duc la Kevin sa imi cer scuze , am apasat pe clanta de la camera noastra , insa cand am deschiso am inghetat ...
Kevin era intins in pat cu ... cu Rei peste el ...
"Pe Rei il stiam de cand eram pusti si pe el intanlindul tot in orfelinat cu mult inainte de al cunoaste pe Kevin eram oarecum prieteni insa el ma tradat ...incercand chiar sa ma omoare si de atunci disparand nu imi aduc aminte multe ...am incercat sa uit tot ce tine de el ..
Singurul lucru care mi-a ramas intiparit in minte e ranjetul jegos pe care il are..."
L-am privit pe Rei cum era urcat peste Kevin sarutandul intimp ce mana lui ii freca jucaria , Kevin nu riposta ...dincontra mana lui ii ciufule parul si parca auzeam cum gemea infundat ...abea am reusit sa fug , inima ma durea , ramasesem fara aer , daramam tot ce imi statea in cale cu greu distingeam obiectele din calea mea ...
~amintire incheiata ~

Nu aceeptam ideea ca "Iubitul" meu ma inseala cu cel mai mare dusman . Stiu ca si eu il inselasem dar nu cu EL!! ...simteam cum imi pierdeam mintiile ..

-LA DRACU !!! urlu atat de tare incat cateva pasari din apropiere si-au luat zborul ..imi auzeam urletul rasunand in ecou...

Dupa ceva timp am reusit sa ma calmez putin ...nu mai aveam lacrimi , ochii imi erau rosi de la atata plans ...ma ridic din reflex , nu imi mai simteam corpul, eram o carcasa goala ..cobor de pe acoperis. Nustiam unde sa ma duc nu voiam sa dau ochii cu nimeni ..

-Hei ! ma prinde o mana de umar traganduma in bratele sale

Nu trebuia sa ma uit ca sa stiu cine e ii simteam putoarea . De ce trebuia sa dau tocmai de el ...imi era sila de atingerea lui

-Iati labele de pe mine marai usor ...

-Asa iti intampini tu prietenul imi sufla usor parul de langa ureche

Strang tare din dinti
incordandumi fiecare muschi ...

-Iubitul tau ma dezamagit ofteaza el cu tristete in glas . Tu ai fi o partida mult mai buna...

Ma rasucesc si imi infing ghearele in gatul lui trantindul in perete . Aveam colti mai ascutiti ca niciodata , eram gata sa il sfasi in bucati insa cu cat ma uitam mai mult la zambetul lui patetic , inima incepu sa ma doara iar,abea abtinanduma sa nu plang la amintirea cu el si Kevin...

Ii dau drumul la gat , molesinduma iar ,el parand satisfacut de starea mea

-Ce sa intamplat ? Ranjea la mine apropindusi fata de a mea
-Marele vampir sa inmuiat ? Rade el batjocoritor de mine apoi pleaca ..
Avea dreptate ...devenisem slab , as fi trecut usor peste daca era vorba de altcineva ...insa pe Kevin nu il puteam uita asa usor ..

Ma duc sa vad ce face Nobu de cand am ajuns nu a scos nici un sunet , se pare ca scoul cu bosorogul era prea mult pentru el ..

-Nobu ma apropi de patul lui , el stand in aceasi pozitie cu picioarele ghemuite la piept privind in gol , nu mai avea nici o urma de viata in ochii .

-Nobu ii mai strig o data numele vazand ca nu imi raspunde il zaltai putin ca sa il trezesc din transa . El tresare si isi intoarce capul incet spre mine o lacrima scurganduse din ochiul lui pe perna .

Se ridica cu greu in capul oaselor si ma analizeaza isi dadu seama usor ca nici eu nu eram prea fericit ma strange in brate tragandumi capul la pieptul lui .

Ii auzeam bataile inimi ...bateau cu repeziciune insa se transformau usor intr-o orchestra ce ma facea sa ma linistesc . Mana lui imi mangaia usor parul , reusisem sa ma relaxez putin , am inchis ochii.
Insa imi reveni acea imagine ingrozitoare ...furia imi navalea iar corpul ,fara sa imi dau seama ii strangeam piciorul lui Nobu pana se invineti

Atingerea Mortii (Yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum