Κεφάλαιο 1

7.1K 408 16
                                    


''Άντε μωρό μου θα αργήσουμε!'' ακούστηκε η φωνή του Adam

''Έρχομαι!'' φώναξα καθώς έβαζα τα μαργαριταρένια μου σκουλαρίκια που μου είχε πάρει ο Adam για την επέτειο μας

Αφού κοιτάχτηκα μια τελευταία φορά στο καθρέφτη βγήκα από το δωμάτιο και κατευθύνθηκα προς το σαλόνι όπου και με περίμενε.

Θα πηγαίναμε να γνωρίσω την οικογένεια του κάτι για το οποίο ήμουν πολύ αγχωμένη. Ήμασταν μαζί ήδη ένα χρόνο οπότε μου είπε ότι είχε έρθει η στιγμή να τους συναντήσω.

''Έτοιμη!'' του είπα μόλις τον αντίκρισα

''Είσαι πανέμορφη'' μου είπε χαμογελαστά καθώς με παρατηρούσε

Είχα φορέσει ένα μακρύ μπλε σκούρο φόρεμα που το είχα συνδυάσει με ένα ζευγάρι άσπρες γόβες. Τα μαλλιά μου τα είχα πιάσει ένα ψηλό κότσο και είχα βαφτεί ελαφρά.

''Ευχαριστώ'' του απάντησα και του έδωσα ένα πεταχτό φιλί

Εκείνος με πήρε από το χέρι και αφού βγήκαμε από το σπίτι κατευθυνθήκαμε προς το αυτοκίνητο του.

Μετά από μισή ώρα φτάσαμε έξω από μια πανέμορφη μονοκατοικία. Ο Adam έσβησε την μηχανή του αυτοκινήτου και γύρισε να με κοιτάξει.

''Μην ανησυχείς αγάπη μου θα σε λατρέψουν'' μου είπε και μου χάιδεψε τρυφερά το μάγουλο

Εγώ ένευσα και εκείνος βγήκε από το αυτοκίνητο. Μετά από λίγο βρέθηκε από την μεριά μου και άνοιξε την πόρτα μου για να βγω. Μόλις βγήκα του έπιασα το χέρι και αρχίσαμε να βαδίζουμε προς την εξώπορτα.

Ο Adam χτύπησε το κουδούνι και λίγα λεπτά μετά η πόρτα άνοιξε και εμφανίστηκε μια κυρία γύρω στα πενήντα. Είχε καστανά μαλλιά όπως τον Adam αλλά καταγάλανα μάτια σε αντίθεση με τον Adam που είχε καστανά.

Μόλις μας αντίκρισε χαμογέλασε και αγκάλιασε τον Adam. Όταν τον άφησε από την αγκαλιά της γύρισε προς το μέρος μου με ένα χαμόγελο και με ξάφνιασε αγκαλιάζοντας με.

''Εσύ πρέπει να είσαι η Amelia. Χαίρομαι τόσο πολύ που σε γνωρίζω. Εγώ είμαι η Aubrey η μητέρα του Adam'' μου είπε χαμογελαστά

''Κι εγώ χάρηκα πολύ που σας γνωρίζω κυρία Aubrey'' της είπα εξίσου χαμογελαστά

''Μην με φωνάζεις κυρία Aubrey γλυκιά μου με κάνει να αισθάνομαι μεγάλη. Σκέτο Aubrey''

''Εντάξει Aubrey'' της είπα

Εκείνη χαμογέλασε και μας είπε να περάσουμε μέσα. Μόλις περάσαμε στο καθιστικό είδα ένα κύριο να κάθεται στον καναπέ και μόλις μας είδε μας πλησίασε.

''Chris χάρηκα'' μου είπε και έτεινε το χέρι του για χειραψία

Αφού συστήθηκα και εγώ και μου είπε όπως η γυναίκα του να τον φωνάζω μόνο με το όνομα του προχωρήσαμε προς την τραπεζαρία έτσι ώστε να πάρουμε δείπνο.

Με το που καθίσαμε ακούστηκε το κουδούνι και η Aubrey πήγε να ανοίξει λέγοντας πως θα είναι ο αδερφός του Adam. Ύστερα από λίγο εμφανίστηκε η Aubrey συνοδευόμενη από έναν άντρα λίγο μεγαλύτερο από εμένα. Μόλις τον αντίκρισε ο Adam σηκώθηκε και πήγε να τον χαιρετήσει.

Σηκώθηκα και εγώ με τη σειρά μου ώστε να συστηθώ και μόλις με είδε με κάρφωσε με τα μάτια του που παρατήρησα ότι ήταν ίδια με της Aubrey. Έμεινα και εγώ να τον κοιτάω χωρίς να μπορώ να τραβήξω το βλέμμα μου από πάνω του. Ήταν πανέμορφος! Είχε καστανά μαλλιά όπως του Adam μόνο που ήταν λίγο πιο μακριά και έπεφταν με μπούκλες πάνω στο μέτωπό του. Φορούσε ένα τζιν με ένα άσπρο πουκάμισο μέσα από το οποίο μπορούσες να διακρίνεις τους καλοσχηματισμένους του κοιλιακούς καθώς και τα γυμνασμένα του μπράτσα.

Ξαφνικά κατάλαβα τι έκανα και έτσι τράβηξα τα μάτια μου από πάνω του. Καλά κάθομαι και χαζεύω τον αδερφό του Αdam;

Κοίταξα γύρω μου να δω μήπως με κατάλαβε κανείς αλλά ευτυχώς κανείς δεν το είχε καταλάβει. Εκτός βέβαια από τον ίδιο που συνέχιζε να με κοιτάει αυτή την φορά με ένα πονηρό χαμόγελο στα χείλη του.

Τον είδα ότι άρχιζε να με πλησιάζει και μπορώ να πω ότι είχα αρχίσει να αγχώνομαι.

''Damien, γοητευμένος'' μου είπε και μου φίλησε το χέρι καθώς με κοιτούσε μέσα στα μάτια

''Χάρηκα Damien, εγώ είμαι η Amelia'' του είπα

Πριν προλάβει να απαντήσει ήρθε ο Adam χαμογελαστός.

''Βλέπω γνώρισες τον μεγάλο μου αδερφό'' μου είπε και με πήρε στην αγκαλιά του

Μου φάνηκε ότι διέκρινα ένα συναίσθημα σαν ζήλεια στα μάτια του Damien αλλά δεν έδωσα σημασία λέγοντας πως ήταν η ιδέα μου.

''Δεν είναι πανέμορφη;'' Είπε ο Adam απευθυνόμενος στον αδερφό του αυτή τη φορά

''Ναι είναι'' απάντησε εκείνος και με κοίταξε έντονα κάνοντας τα μάγουλα μου να κοκκινίσουν

Μετά από αυτό ακούσαμε την Aubrey να μας φωνάζει να πάμε στο τραπέζι ώστε να φάμε επιτέλους το δείπνο.

Γεια σας!☺️Αυτή είναι η πρώτη ιστορία που αποφάσισα να ανεβάσω στο wattpad και ελπίζω να σας αρέσει! ❤️

His BrotherWhere stories live. Discover now