Κεφάλαιο 12

2.8K 261 7
                                    

''Κοιμηθήκατε μαζί;''

''Όχι ακριβώς.''

''Δηλαδή;''

''Δηλαδή δεν προλάβαμε να κάνουμε τίποτα το ιδιαίτερο γιατί μας διέκοψαν.''

''Ποιος σας διέκοψε; Άντε ένα ένα θα στα βγάζω;" είπε εκνευρισμένα

''Μια μέρα είχα πάει στο σπίτι του για να δούμε μια ταινία. Σε κάποια στιγμή σταμάτησε την ταινία και γύρισε προς το μέρος μου κοιτώντας με ένα περίεργο βλέμμα. Το μόνο που είπε είναι ότι δεν άντεχε άλλο και μετά με άρπαξε και με φίλησε. Στην αρχή δεν αντέδρασα αλλά τελικά...άρχισα να τον φιλάω και εγώ.'' είπα και σταμάτησα καθώς είδα τον Damien να νευριάζει

''Είσαι σίγουρος ότι θέλεις να συνεχίσω; Ούτως ή άλλος δεν έχει ποια σημασία,αυτό ανήκει στο παρελθόν και..''

''Συνέχισε'' είπε ήρεμα

''Τέλος πάντων για να μη στα πολυλογώ και μπω και σε λεπτομέρειες που δεν θα σου αρέσουν λίγο πριν... κατάλαβες άνοιξε η πόρτα του διαμερίσματος και εμφανίστηκε η τότε κοπέλα του Blake η οποία μόλις είδε σε τι κατάσταση βρισκόμασταν σοκαρίστηκε και άρχισε να φωνάζει. Δεν έμεινα να την ακούσω παραπάνω, έβαλα τα ρούχα μου και παίρνοντας τα πράγματα μου έφυγα γρήγορα από το σπίτι. Για τις επόμενες δύο μέρες δεν επικοινώνησα καθόλου με τον Blake. Εκείνος με πήρε τηλέφωνο αρκετές φορές αλλά βλέποντας ότι δεν απαντούσα σταμάτησε. Την τρίτη μέρα ήρθε από το σπίτι μου και μετά από μια μεγάλη συζήτηση αποφασίσαμε ότι ήταν μια παρόρμηση της στιγμής και πως δεν έπρεπε να επαναληφθεί. Και όντως δεν αναφερθήκαμε ξανά σε αυτό το θέμα και ούτε έγινε τίποτα άλλο μεταξύ μας. Απλώς κάναμε σαν να μη συνέβη ποτέ.''

''Μάλιστα.''

''Μόνο αυτό έχεις να πεις;''

''Όπως είπες και εσύ ότι έγινε έγινε και ανήκει στο παρελθόν.''

''Μα εσύ..''

''Ναι το ξέρω ότι εκνευρίστηκα αλλά μετά που το ξανασκέφτηκα αποφάσισα πως δεν υπάρχει λόγος να θυμώνω για αυτό το πράγμα.''

''Πάλι καλά!'' είπα με ανακούφιση

Τον πλησίασα και πέρασα τα χέρια μου γύρω από το λαιμό του. Έγυρα ελάχιστα το κεφάλι μου για να τον αντικρίσω μιας και είναι πιο ψηλός από μένα και του χαμογέλασα γλυκά.

''Τι είναι μωρό μου;'' με ρώτησε γιατί κατάλαβε ότι κάτι ήθελα να του ζητήσω

''Να σκεφτόμουν ότι τώρα δεν θα έχεις πρόβλημα να τον γνωρίσεις. Έτσι δεν είναι;''

His BrotherDonde viven las historias. Descúbrelo ahora