Με έριξε πάνω στο κρεβάτι και άρχισε να βγάζει αργά και βασανιστικά ένα-ένα τα ρούχα μου μέχρι που με άφησε με τα εσώρουχα. Στη συνέχεια ξεκίνησε να αφήνει αισθησιακά φιλιά κατά μήκος του κορμιού μου ενώ εγώ είχα αρχίσει να βγάζω τη μπλούζα του χαϊδεύοντας συγχρόνως τη μυώδη πλάτη του. Λίγα λεπτά αργότερα είχε μείνει και αυτός μόνο με το μποξεράκι του.
Τότε ανέβηκε στο ύψος του προσώπου μου δίνοντας μου ένα παθιασμένο φιλί που μου έκοψε την ανάσα ενώ ξεκούμπωσε το σουτιέν μου. Με το που το αφαίρεσε από τα στήθη μου και το πέταξε κάπου μέσα στο δωμάτιο όρμισε πάνω τους φιλώντας και πιπιλώντας τα.
''Damien'' αναστέναξα
''Τι μωρό μου;''
''Δεν αντέχω άλλο.''
Εκείνος χαμογέλασε πονηρά και αφού αφαίρεσε το εσώρουχο μου και το δικό του μπήκε απότομα μέσα μου.
Πήρα μια κοφτή ανάσα και πέρασα τα χέρια μου γύρω από την πλάτη του χώνοντας τα νύχια μου στη σάρκα του σε κάθε του ώθηση.
Λίγη ώρα μετά το σώμα μου άρχισε να τρέμει καθώς έφτανα στην κορύφωση.
''Τελείωσε μωρό μου'' μου είπε ο Damien με τη βραχνή του φωνή και εγώ υπάκουσα μην αντέχοντας άλλο
Αφού τελείωσε και αυτός έπεσε δίπλα μου αναπνέοντας βαθιά. Μόλις ηρέμησε με τράβηξε στην αγκαλιά του και εγώ ακούμπησα το κεφάλι μου στο στέρνο του.
''Σε αγαπάω πολύ Damien.'' Του είπα μετά από λίγο και ανασηκώθηκα για να τον κοιτάξω
''Εγώ να δεις μωρό μου.'' μου είπε χαμογελώντας και δίνοντας μου ένα φιλί
~~~
Επιτέλους έφτασε η ημέρα που θα φεύγαμε για έναν άγνωστο όμως προορισμό για μένα. Αν και δεν ήξερα που πηγαίναμε παρόλα αυτά δεν έπαυα να είμαι ενθουσιασμένη. Πήγα και πήρα και το δώρο του Damien χθες για την επέτειο μας. Στην αρχή δυσκολεύτηκα λίγο όμως μετά θυμήθηκα ότι μου είχε πει πως του αρέσει πολύ η φωτογραφία οπότε του πήρα μια επαγγελματική φωτογραφική μηχανή η οποία θέλω να πιστεύω ότι θα του αρέσει.
''Μωρό μου σε πέντε λεπτά πρέπει να φύγουμε.'' Άκουσα την φωνή του Damien
''Έτοιμη είμαι.'' Είπα και βγήκα από το δωμάτιο σέρνοντας δύο τεράστιες βαλίτσες μαζί μου
''Τι είναι όλα αυτά ρε μωρό μου; Για πέντε μέρες πηγαίνουμε όχι για κανένα μήνα.'' Είπε γουρλώνοντας τα μάτια του μόλις είδε τις βαλίτσες μου
''Εφόσον δεν ήξερα που θα πάμε και τι ρούχα έπρεπε να πάρω μαζί μου πήρα από όλα.'' Του είπα ανασηκώνοντας τους ώμους μου
Δεν απάντησε τίποτα απλώς κούνησε το κεφάλι του.
''Πάμε;'' Με ρώτησε
Ένευσα και αφού με βοήθησε με τις βαλίτσες μου φύγαμε.
Μόλις βάλαμε τα πράγματα μας στο αυτοκίνητο έβαλε μπρος και ξεκίνησε για το αεροδρόμιο.
Λίγη ώρα αργότερα βρισκόμασταν στις θέσεις μας στο αεροπλάνο και περιμέναμε να απογειωθεί.
''Βάλε τα ακουστικά σου τώρα μωρό μου γιατί σε λίγο θα ακουστεί που θα πάμε και δεν θέλουμε να χαλάσει η έκπληξη.''
''Έλα ρε αγάπη μου, δεν μπορώ να μάθω τώρα;''
''Όχι σου είπα, υπομονή. Λίγο ακόμα έμεινε.''
Αναστέναξα ενοχλημένα και βάζοντας στο τέρμα ένα από τα αγαπημένα μου κομμάτια γύρισα προς τη μεριά του παραθύρου. Έκλεισα τα μάτια μου και χωρίς να το καταλάβω με πήρε ο ύπνος.
''Amelia..'' άκουσα κάποιον να ψιθυρίζει στο αυτί μου και να μου αφήνει ένα φιλί στο μάγουλο
''Έλα μωρό μου ξύπνα.'' Είπε ξανά η ίδια φωνή
Πετάρισα τα βλέφαρα μου και όταν κατάφερα να τα ανοίξω ήρθα πρόσωπο με πρόσωπο με τον Damien.
''Τι έγινε;'' Απάντησα αγουροξυπνημένα
''Φτάσαμε!'' μου απάντησε και με φίλησε στο μέτωπο
''Φτάσαμε;'' Απάντησα και ξύπνησα για τα καλά
''Ναι, καλώς ήρθες στη Χαβάη!''
Γεια σας☺️Όπως είδατε τελικά αποφάσισα να γράψω τη σκηνή στο δωμάτιο τους😏Λογικά η συνέχεια θα μπει αύριο!
VOUS LISEZ
His Brother
Roman d'amourΗ Amelia έχει εδώ και ένα χρόνο σχέση με τον Adam. Ενώ όλα δείχνουν να πηγαίνουν καλά για το νεαρό ζευγάρι έρχεται ο αδερφός του Adam, Damien να ανατρέψει τα πάντα. Η Amelia γνωρίζει τον Damien την ημέρα που πάει να γνωρίσει την οικογένεια του Adam...