Κεφάλαιο 2

4.4K 370 6
                                    

                  
Ύστερα από περίπου δύο ώρες αποφασίσαμε να φύγουμε. Αφού χαιρέτησα τους γονείς τους σειρά είχε ο Damien.

''Καληνύχτα'' του είπα κοφτά

''Τι έτσι; Εγώ δεν έχω αγκαλιά;'' Με ρώτησε αναφερόμενος στην Aubrey την οποία αγκάλιασα

''Δεν-'' άρχισα να λέω αλλά πριν ολοκληρώσω την πρόταση μου με τράβηξε στην αγκαλιά του

Είχα σοκαριστεί οπότε δεν ανταπέδωσα στην αγκαλιά κατευθείαν. Μετά από λίγο σήκωσα διστακτικά τα χέρια μου και να τον αγκάλιασα. Τα χέρια μου ακούμπησαν τη μυώδη πλάτη του και το μεθυστικό του άρωμα με ζάλισε. Πίστευα ότι από στιγμή σε στιγμή θα με πρόδιδαν τα πόδια μου οπότε απομακρύνθηκα. Μόλις τον κοίταξα είδα ότι τα μάτια του ήταν γεμάτα πάθος και αυτό με έφερε σε άβολη θέση. Δεν γίνεται να με θέλει, είμαι η κοπέλα του αδερφού του!

''Πάμε μωρό μου;'' άκουσα τη φωνή του Adam να με ρωτάει

''Ναι αγάπη μου'' του απάντησα και είδα τον Damien να σφίγγει τις γροθιές του

~~~

Μόλις φτάσαμε σπίτι άρπαξα τον Adam και άρχισα να τον φιλάω παθιασμένα. Εκείνος ξαφνιάστηκε στην αρχή αλλά επανήλθε γρήγορα και ανταπέδωσε στο φιλί. Με πήρε στην αγκαλιά του και αφού πήγε στο δωμάτιο μας με έριξε πάνω στο κρεβάτι και άρχισε να με φιλάει στον λαιμό.

Στην συνέχεια ξεφορτωθήκαμε τα ρούχα μας και χωρίς καθυστέρηση μπήκε μέσα μου. Όμως ενώ μου έκανε έρωτα φανταζόμουν τον Damien στη θέση του Adam. Ένιωσα τόσες τύψεις! Δεν το πιστεύω ότι θέλω τον αδερφό του! Όμως όσο φαντάζομαι να με φιλάει με τα καλοσχηματισμένα του  χείλη σε όλο μου το κορμί και να-

Amelia συγκεντρώσου! Δεν πρέπει να σκέφτομαι έτσι μα τι με έχει πιάσει με αυτόν τον άντρα;

Τον γνωρίζω μόνο λίγες ώρες και όμως δεν λέει να φύγει από το μυαλό μου με τίποτα. Τουλάχιστον δεν νομίζω ότι θα τον ξαναδώ οπότε θα τον ξεχάσω κάποια στιγμή. Έτσι θα συνεχίσω την ζωή μου με τον Adam όπως ήταν πριν έρθει και με αναστατώσει αυτός.

~~~

Είχε περάσει ένας μήνας και είχα αρχίσει να τον ξεχνάω μέχρι που είπε ο Adam ότι θα έρθει να μείνει μαζί μας για λίγο καιρό γιατί βάφει το σπίτι του. Δεν το πιστεύω αυτό το πράγμα! Πάνω που είχα αρχίσει να τον βγάζω από τον μυαλό μου τώρα θα τον βλέπω κάθε μέρα! Και αυτός δεν μπορούσε να πάει να μείνει με τους γονείς του εδώ βρήκε να έρθει;

Προσπάθησα να μη δείξω πόσο με είχε αναστατώσει αυτό που μου είπε ο Adam και πιστεύω ότι το κατάφερα γιατί δεν φάνηκε να κατάλαβε τίποτα.

Ο Damien θα ερχόταν το απόγευμα και θα ήταν ο Adam στο σπίτι για να του ανοίξει. Ευτυχώς, έτσι δεν θα χρειαζόταν να μείνω μόνη μου μαζί του.

Καθυστερούσα όσο μπορούσα περισσότερο να πάω στο σπίτι. Είχα μείνει ήδη τρεις ώρες περισσότερο. Αφού το αφεντικό μου με ρώτησε τι συμβαίνει γιατί ποτέ δεν κάθομαι τόσο πολύ στη δουλειά. Το περισσότερο που έχω καθίσει είναι μία ώρα παραπάνω από την ώρα που κανονικά σχολάω. Με πήρε και o Adam τηλέφωνο και του είπα ότι είχα πολύ δουλειά οπότε θα αργούσα να πάω στο σπίτι.

Τελικά κατά τις οχτώ η ώρα αποφάσισα να φύγω. Μόλις άνοιξα την πόρτα τους βρήκα να κάθονται στο σαλόνι και να βλέπουν τηλεόραση. Με το που άκουσαν την πόρτα να ανοίγει γύρισαν τα κεφάλια τους προς το μέρος μου. Μόλις με είδε ο Adam ήρθε κοντά μου και μου έδωσε ένα πεταχτό φιλί.

''Πού ήσουν τόση ώρα βρε μωρό μου;'' με ρώτησα απορημένα

''Σου είπα είχα πολύ δουλειά που έπρεπε να τελειώσω οπωσδήποτε σήμερα'' του απάντησα

''Γεια σου Amelia'' μου είπε ο Damien

''Γεια'' είπα σιγανά

''Λοιπόν εγώ πάω να κάνω ένα μπάνιο και μετά θα ξαπλώσω γιατί είμαι πολύ κουρασμένη οπότε καληνύχτα''

Τους είπα και ανέβηκα τα σκαλιά κατευθυνόμενη προς το δωμάτιο. Αφού πήρα τα πράγματα που χρειαζόμουν πήγα στο μπάνιο.

Μόλις τελείωσα τύλιξα μια πετσέτα γύρω από το σώμα μου και μία στα μαλλιά μου και άνοιξα την πόρτα για να φύγω από το μπάνιο. Με το που την άνοιξα έπεσα πάνω σε κάτι σκληρό και μόλις σήκωσα τα μάτια μου αντίκρισα τα μπλε μάτια του Damien.

''Τ-τι κάνεις εδώ;'' τραύλισα και έσφιξα την πετσέτα πάνω μου

His BrotherOù les histoires vivent. Découvrez maintenant